בוקר של הרס בהתיישבות: 2 גבעות הוחרבו וכרם ענבים נעקר

פינוי
אתמול (ב') כוחות גדולים של משטרה ומנהל אזרחי פשטו הבוקר על שלושה מוקדים שונים בשומרון ובנימין, והחריבו את הגבעות נחלת צבי ויחי"ש ציון. בנחלת צבי 2 משפחות פונו מביתן. בהמשך, עקרו פקחי המנהל האזרחי כרם ענבים גדול בישוב יצהר. ארבעה עצורים במקום

בוקר של הרס בהתיישבות: ביום ב' סמוך לשעה 6 בבוקר פשטו כוחות משטרה ומנהל אזרחי על גבעת נחלת צבי הסמוכה לישוב מכמש בבנימין, והחריבו את בתי התושבים ובית המדרש.
בגבעה מתגוררות 2 משפחות וגרעין של בחורים שעוסק בפיתוח המקום ומקיים בגבעה בית מדרש פעיל.

כשעתיים מאוחר יותר שוב פשטו כוחות הרס – הפעם, על גבעת יחי"ש ציון שהוקמה לפני כחצי שנה בסמוך לישוב פסגות. הכוחות הרסו את מבנה הבחורים בגבעה והחרימו ציוד.

פינוי

בהמשך, הגיעו כוחות גדולים של משטרה ומנהל אזרחי לישוב יצהר והחלו בעקירתו של כרם ענבים בבעלותו של תושב הישוב. עשרות תושבים שהגיעו למחות כנגד ההרס נתקלו באלימות קשה מצד השוטרים, שחלקם סירבו לענוד תגי זיהוי. חמישה תושבים שמחו כנגד ההרס – נעצרו.

פינוי

בגבעת נחלת צבי מסרו בתגובה להרס: "נראה כי במערכת הביטחון מסרבים להפנים כי מורשת גנץ ולפיד כבר אינה אמורה לקבוע דבר בשטח. העם בחר ברוב מובהק ממשלת ימין שתתמוך בהתיישבות, וכך אמור להיות. אנו מצפים מראשי מפלגות הימין לעשות יישור קו במערכות אכיפת החוק ולהבהיר שהרס והתנכלות להתיישבות בלתי מתקבלים על הדעת", מסרו בגבעה.