ביטוח פספורט כארד – גם לטיולי אקסטרים

כאשר אתם מתכננים טיול אקסטרים בישראל אין לכם בעיה של ביטוח רפואי או התמודדות עם פציעות ותאונות במהלך הטיול. ‏קופת החולים שלכם היא הגורם שאחראי על מתן השירות הרפואי כאשר אתם נמצאים במרחק נגיעה מהבית.

צילום: שאטרסטוק

אבל, כאשר מתכננים טיולים מחוץ לישראל, ועדיין רוצים לשלב פעילויות אקסטרים מיוחדות, ‏כמו צניחה חופשית או רפטינג בנהרות סוערים, ‏אז אי אפשר לעלות למטוס בלי שיש לכם שירותי ביטוח ‏נסיעות לחו״ל של החברות הכי מקצועיות שיש. היום, ‏חברת פספורט כארד ‏יכולה לתת לכם מענה מבחינת כל הצרכים שיש לכם במהלך חופשת אקסטרים בחו״ל, על בסיס שירותי ביטוח נסיעות לחו״ל מותאמים אישית, שאתם בוחרים.  

התאמת ביטוח פספורט כארד לטיולים עם פעילויות אתגריות

כדי להתאים שירותי ביטוח נסיעות לחול של חברת פספורט כארד אתם רוצים לתת לחברת הביטוח מידע ולקבל ממנה מידע. בין היתר, חשוב לדון על נושאים כמו:

  1. ‏הגיל, המצב הרפואי, והבעיות רפואיות שיכולות להיווצר במהלך החופשה שלכם. את הפרטים הללו מבקשים אנשי חברת פספורט כארד ‏אשר אתם מבקשים בפעם הראשונה הצעת מחיר. ועל כן, אתם חייבים להיות כמה שיותר ברורים וכמה שיותר שקופים כאשר אתם מספקים לחברה את המידע. 
  2. ‏פעילויות שאתם עתידים לתכנן לטיול שלכם. ככל שמדובר על פעילויות מסוכנות יותר, ככה אתם צריכים להרחיב ‏את הכיסוי הביטוחי ואפילו להוסיף שירותים כמו חילוץ או הטסה רפואית במקרה הצורך. ‏זוהי הדרך שלכם לקחת אחריות, על כל צרה שלא תבוא, גם אם זה אומר שאתם צריכים לשלם קצת יותר בשביל השירותים שאתם מקבלים מחברת הביטוח. 
  3. ‏הדרכים ליצור קשר עם שירותי הבריאות. בגלל שאתם לא נמצאים בבית שלכם ואתם לא מכירים את מערכת הבריאות במדינה שבה אתם מטיילים, צריך לסמוך על הפתרונות שמספק הצוות המקצועי של חברת פספורט כארד ‏בשביל ליצור קשר עם אנשי המקצוע במקרה הצורך. ולכן ערוצי תקשורת פתוחים חשובים במיוחד, ואתם חייבים להבין למי לפנות במקרה חירום ומתי אפשר לעשות זאת. 

בכל רגע ובכל מצב – יש מי ששומר עליכם

‏כאשר אתם רוכשים פוליסת ביטוח בצורה מסודרת ‏אתם מקבלים שירותים ‏לאורך כל שעות היום והלילה, במהלך החופשה שלכם. כלומר, לא משנה מה קורה לאורך הדרך, יש מי ששומר אליכם ויש מישהו עוזר לכם להתמודד עם המצב הרפואי או הפציעה, באופן המקצועי הדרוש לכם. ‏רגע אחד לפני שאתם יוצאים לטיול בחו״ל, חשוב להבין מי הם האנשים שעוזרים לכם לקחת אחריות על הבריאות שלכם במהלך הטיול, ואיך אפשר לקבל את שירותי הבריאות המתקדמים, האיכותיים, והטובים ביותר, על בסיס הידע והניסיון של אנשי הצוות המקצועיים של חברת פספורט כארד כדי להחזיר אתכם הביתה בשלום.