בניית אתר אינטרנט כנכס דיגיטלי לתדמית ולמכירות

בניית אתר אינטרנט כנכס דיגיטלי לתדמית ולמכירות. תמונה: pixabay

אתרי אינטרנט משמשים אנשים, גופים וארגונים במגוון דרכים שונות. במקרה של ארגונים ועסקים, אתר האינטרנט מהווה את כרטיס הביקור של העסק. בשיתוף דרונט

עבור עצמאיים קטנים ו/או אומנים מהווה אתר אינטרנט פלטפורמה יעילה ומשתלמת לפרסם ולהציג עצמם בפני העולם. אתרי אינטרנט רבים של גופים עסקיים – בתי עסק, ארגונים ותאגידים, עצמאיים קטנים וכיוצ"ב מהווים גם חלק אינטגראלי, מרכזי משמעותי ממערך השיווק והמכירות של בית העסק, כמו גם כלי אפקטיבי ביותר לבניית תדמית וטיפוחה. מה חשוב לדעת ולקחת בחשבון בכל הנוגע לבניית אתר תדמית ו/או מכירות ותפעולו השוטף לאחר מכן?

בניית אתר תדמית – אסתטיקה היא חלק מרכזי מהעניין

בכל הנוגע לבניית אתר תדמית, הן עבור ארגן או בית עסק הן עבור אדם פרטי או בעל מקצוע, חשוב מאוד להפנים כי אמנם חשוב מאוד שהאתר יפעל ויתפקד בצורה טובה מבחינה טכנית, אך האסתטיקה היא חלק מהותי, מרכזי ואינטגראלי מאתר מסוג זה.

- פרסומת -

זאת מכיוון שאתר תדמית, כשמו כן הוא, מציג ומקדם את התדמית שלנו בפני העולם. נסו לחשוב על זה מנקודת מבט הפוכה – נניח ואתם נכנסים לאתר ומנסים לקבל ממנוה רושם אודות אותו ארגון, בית עסק או אדם אותם מייצג האתר – האופן בו האתר נראה, מעוצב, מגיב ומאפשר גלישה נוחה וחלקה וכו' – כל אלו ישפיעו לבטח על הדעה שנגבש לגבי אותו גורם… לכן, חשוב לקחת מישהו שמתמחה ספציפית בפרויקטים של בניית אתרי תדמית, בפרט חברה המתמחה באופן כללי בבניית אתרים לעסקים, ושמים דגש רב גם על אסתטיקה ועיצוב

בניית אתר מכירות – חשיבות רבה למאפיינים טכניים אסתטיים גם יחד

כאשר מדובר באתר מכירות (כזה בו ניתן לרכוש את מוצרי העסק או אתר עסקי "רגיל" המציג ומקדם את המוצרים/שירותים של אותו בית עסק), בין אם מדובר באתר מכירות נטו או באתר משולב המהווה גם אתר תדמית, חשוב מאוד לשים דגש הן על העיצוב והאסתטיקה, והן על הפן הטכני. במיוחד כאשר מדובר בחנות מקוונת או באתר מכירות עשיר במידע ומוצרים שונים, חשוב ביותר שהאתר יפעל בצורה חלקה וטובה מבחינה טכנית, וזה לא עניין של מה בכך.

גם כאן, חשוב לדאוג לבחור חברה מקצועית המתמחה בפרויקטים של בניית אתרים לעסקים ספציפית גם בבנייה של אתרי מכירות ו/או תדמית. בחנו אתרים קודמים שאותה חברה בנתה וודאו כי מדובר בחברה בעלת ניסיון בהקמה ותפעול של אתרי מכירות מורכבים יחסית.

בניית אתר וורדפרס – האופציה הנחה והמתבקשת ביותר כיום

בעוד קיימים סוגים רבים ושונים של אתרי אינטרנט כיום, עבור רובם המכריע של בתי העסק, הארגונים והאנשים המעוניינים באתר תדמית ו/או מכירות סביר להניח כי אתר וורדפרס ייתן את המענה הטב והמשתלם ביותר. מדובר בטכנולוגיית בניית אתרי אינטרנט המאפשרת להקים אתר איכותי ומורכב בקלות ובמהירות יחסית (במידה ומדובר באנשי מקצוע המתמחים בפרויקטים של בניית אתרים בוורדפרס…), ואף חשוב מכך – לאחר הקמתם ניתן לקדם אתרים אלו בצורה יעילה ונוחה יחסית. שווה בהחלט בדיקה.

*** דרונט היא חברת בניית אתרים, וותיקה ומנוסה בתחום בניית אתרי אינטרנט כולל אתרי תדמית ואתרי מכירות.