בעלי עסקים? לפניכם חברות טכנולוגיות מומלצות 

אם ברשותכם יש עסק ואתם זקוקים לשירותי סליקה, למומחים בפיתוח אפליקציות שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם כמו שצריך, או אתם זקוקים לשירות אישי - מצאנו עבורכם את חברות הטכנולוגיה המתקדמות ביותר לשנת 2023. הכירו את החברות שאתם חייבים להכיר!

(באדיבות: פלאקארד)

פלאקארד המומחים לפתרונות סליקה עבור העסק שלך

ככל הניראה אתם מחפשים פתרון קל ויעיל עבור העסק שלכם הקשורים לפתרונות אשראי, חשובה לכם המקצועיות, השירות ומהירות המענה, בדיוק עבור זה מצאנו עבורכם את חברת "פלאקארד" המתמחה מזה שנים בצורה מקצועית ואמינה מול המון עסקים וארגונים רבים. 

היום אין עסקים שלא מחזיקים באשראי, כבר כמעט ולא משתמשים במזומן יותר וברור שבתור בעלי עסק תרצו שהכל יתנהל כשורה בצורה הכי טובה שיש. היום הכל יותר פשוט מבעבר, המון חברות מציעות שירותי סליקה לעסקים, מעסקים קטנים עד לחברות ענק.

- פרסומת -

חברת פלארקד מציעה עבורכם שירותי סליקה לעסקים. פלאקארד מחזיקה במחלקות פיתוח ענקיות השומרות על סליקות האשראי בעסק שלכם במחלקות סייבר להגנה הטובה ביותר על כל פרטי האשראי שאתם עובדים איתם. החברה מתנהלת בצורה מקצועית ועומדת בתקנים PCI ו-EMV המחזיקה במחלקת שירות מקצועית הנותנת מענה זמין ותמיכה מלאה בלקוחות. 

בפלאקארד קיימות מערכות ניהול רבות, ממשקי תוכנה סגורות, ו API מתקדם ביותר, שמתאים לכל פיתוח או לכל ארגון וחברה. חברת פלאקארד מעבר לשירותי סליקה שהיא נותנת עבור לקוחותיה העסקיים, היא מציעה את אחת מההגנות המאובטחות והטובות בארץ בשיטת D3Secure אשר מגנה באופן קפדני מאוד מפני גניבות אשראי, הכחשות אשראי וכדומה. 

הפתרונות שפלאקארד מציעה עבורכם הן מהטובות ביותר כיום בארץ. כל זה על מנת לתת לבעלי העסקים תחושת ביטחון מלא. לכן אם החלטתם לקבל שירותי סליקה לעסקים ואתם מחפשים שירות אמין ומקצועי עבור העסק שלכם, פלאקארד בהחלט יכולה לעזור בכך. היכנסו לאתר הבית של חברת "פלאקארד", התרשמו מהשירות ובחרו עבור העסק שלכם את הביטחון המלא בשירות.

(באדיבות: פלאקארד)
(באדיבות: ביאומיטק)

BeomyTech פיתוח אפליקציות מהמומחים בתחום: שונה מכל מה שהכרתם עד היום

יש לכם רעיון מטורף לאפליקציה ייחודית? אתם חייבים לממש את הרעיון הזה מידית ולהוציא אותו לפועל כדי שכולם יכירו אותו? בדיוק בשביל זה ביומייטק מציעה את הפתרונות הטובים ביותר לפיתוח אפליקציות. כאשר אנו מדברים על פיתוח אפליקציות אנחנו מבינים מזה שהדבר הוא אינו פשוט כמו ללחוץ על כפתור, פיתוח אפליקציות הוא תהליך קפדני שאמור להתבצע בצורה מקצועית ונכונה.

ביומייטק הינה אחת מהחברות הטובות ביותר בישראל שתאפשר לכם להגשים את הרעיונות הגאוניים שלכם. החברה מפתחת אפליקציות, מספקת פתרונות קוד, פיתוח תוכנה מהאיכותיים שיש כיום בשוק. העיצובים של ביאומיטק עומדים בסטנדרט מאוד גבוה וכל זה תוך כדי עבודה קפדנית וצוות מקצועי.

ביומייטק מחזיקה ב 20 שנות ניסיון ויש להם את האפשרות לתת לכם את הפתרונות שיעזרו לכם בהתקדמות הפרויקט שלכם יעמידו רף טכנולוגי גבוה. כמובן שישמרו על לוח זמנים ומסגרת התקציב שלכם. החברה מתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה מהיצירתיות ביותר שיש כיום. המון חברות סטארט אפ ועסקים פונים לחברה מתוך הבנה שהחברה תצליח לספק עבורם בדיוק את מה שהם חפצים בו.

ביומייטק מאמינה בלקוחות שלה כשותפים מלאים בעסק ולכן דוגלת בשקיפות מלאה מול לקוחותיה, דוחות מעודכנים ועדכונים בזמן אמת על כל שלב בהתקדמות הפרויקט.

אם אתם ממש רוצים לבנות את האפליקציה שלכם ומחפשים חברה נכונה לפיתוח אפליקציות בצורה יצירתית, מקצועית ואמינה – ביומייטק בהחלט יכולה לעזור לכם בכך. היכנסו עוד היום לאתר הבית של ביומייטק התרשמו ממגוון הרב שהחברה מציעה עבור לקוחותיה בדקו חוות דעת מלקוחות קיימים שכבר פיתחו אפליקציות, פתחו תוכנות והוציאו רעיונות מדהימים לאור.

(באדיבות: beme)
מציעה עבורכן את המומחים הטובים ביותר BEME 

אתם זקוקים לשירות אישי, טיפולים מגוונים ושונים אך אינכם יודעים לבחור את המקום הכי טוב, חברת beme ייצרה את הפתרון הטכנולוגי המושלם עבור זה. אתר המחזיק בכל הקליניקות הקיימות בארץ המציגות חוות דעת מיקום, זמני קבלה, גלריית תמונות עשירה ועוד.

כאשר אתם מחפשים במנוע החיפוש קליניקה המתאימה לצורך שלעם ועולה לכם המון מודעות על קליניקות שונות אנו מבינים שלהכנס לכל מודעה ומודעה יכול לקחת לכם המון זמן וזה לא יעיל, כי אתם אף פעם לא באמת יודעים איזו קליניקה באמת מתאימה לכם. בדיוק על זה חשבה חברת beme ובנתה מהפך טכנולוגי בעולם הקליניקות – בימי יצרה את השירות האידיאלי המחזיק מגוון קליניקות הקשורות לחומצה היאלורונית ולעוד טיפולים רבים במיוחד בשבילכם.

כלקוחות המחפשים שירות כזה או אחר תמיד תרצו את הטוב ביותר, בעיקר כשזה קשור ליופי וחומצה היאלורונית. המבחר היום הוא עצום, beme הוא אתר המציע את כל הקליניקות הקשורות לטיפוח, יופי, יישור שיניים, הלבנות שיניים, קוסמטיקה, חומצה היאלורונית ועוד מגוון רב של טיפולים, שהיום טיפה יותר מסובך לחפש, אנו בחברה מאמינים שהכל צריך להיות במקום אחד, לכן במיוחד עבור הלקוחות חיפשנו ובדקנו את הקליניקות הכי טובות שיש בכל הארץ.

סיננו ומצאנו המון מומחים העוסקים בתחום חומצה היאלורונית וטיפולים נוספים. באתר תמצאו חוות דעת מלקוחות, את המיקום של הקליניקה, דירוג מלא וכדומה. אז אין צורך יותר בחיפושים במנועי חיפוש או לקרוא חוות דעת על כל קליניקה בנפרד, אם החלטתם לחפש שירות אישי או טיפול מסויים חברת beme המקום הראשון להתחיל דרכו את החיפוש הכנסו והתרשמו ממגוון הקליניקות ושירותי הטיפול שחברת beme אספה במיוחד עבורכם.

(באדיבות: beme)