בעלי דירות? שירותים שחשוב שתכירו

אם קיימת דירה ברשותכם, אתם בטח מבינים את החשיבות בפנייה לחברות שירות נכונות שיעזרו לכם לתחזק את הדירה. אולי אין לכם מקומות איחסון עבור כל הציוד בביתכם, אולי נתקלתם בבעיות רטיבות ונזילות. פנייה לחברות שירות אמינות ומקצועיות יעזרו לכם לטפל בבעיות השונות ויתנו לכם שקט נפשי וזרימה בניהול הדירות שלכם.

(באדיבות: פלמבר טק)

פלבמרטק – הסוף לרטיבות תת רצפתי ונזילות 

בעיות רטיבות ונזילות הינן נפוצות בתחזוק דירה. כך שאם יש לכם רטיבות בקירות ואינכם יודעים מהיכן היא מגיעה ושיפוץ מקיף הוא בכלל לא אפשרות מבחינתכם, פלמבר טק היא חברה המתמחה באיתור נזילות על ידי ייבוש תת רצפתי. החברה תיתן לכם את המענה ותפתור לכם את הבעיה בזריזות, אמינות ומקצועיות אשר ייחודית רק לה.

חברת פלמבר טק מתמחה מעל 10 שנים באיתור וייבוש תת רצפתי, נזקי מים בבתים פרטיים, בדירות וגם במבנים ציבוריים. החברה מבצעת טיפול מלא באיתור נזילות בבית הלקוח עם המכונות המתקדמות כיום בשוק. הפתרון לבעיית רטיבות ברצפה או הנזילה בקירות היא די פשוטה, כיום כבר אין צורך יותר לבצע שיפוץ מלא בדירה או להוציא את הסומסום ואת החול מתחתית הרצפה, לשבור את הריצוף או להעביר את כל הריהוט מדירתכם, כיום אפשר לבצע ייבוש תת רצפתי.

בדרך כלל בעיית הרטיבות קשורה בצנרת מתחת לרצפה. הבעיה יכולה להיות קשורה לסדק בצנרת, או חלחול של מי גשם כאשר האטום הוא לקוי. 

- פרסומת -

ביצוע הייבוש הוא פשוט, חברת פלמבר טק מגיעה לדירתכם מאתרת את הנזילה, מהיכן היא מגיעה מתקינה משאבות מהמתקדמות בארץ, ללא צורך בהריסת הריצוף, המכונות המותקנות לרצפה נשארות בביתכם עד 10 ימים או עד גמר ייבוש תת רצפתי באופן מלא. לאחר מכן מגיע שלב הבדיקה והוצאת המכונות מדירתכם אם הייבוש יתבצע כמתוכנן.

אם אבחנתם בדירתכם בעיה מסוג זה, זהו בהחלט השלב לפנות לגורמי מקצוע, יש באפשרותכם להיכנס לאתר הבית של חברת פלמבר טק ולהתרשם מהשירות המקצועי.

(צילום: פלמבר טק)
(באדיבות: גבעתי אחסנות)

הפתרון המושלם למעבר דירה ואחסון

מי לא צריך היום פתרונות אחסון בדירה שלו? בין אם אתם במעבר לדירה חדשה או שמא התווסף המון ציוד חדש בדירה הקיימת שלכם. על מנת לשמור על סדר ולאחסן הכל בצורה הנוחה ביותר, מצאנו עבורכם את חברת האחסון "גבעתי אחסנות" אשר מציעה עבורכם פתרונות אחסון יצירתיים במיוחד ומתחזקת מחסנים להשכרה עבור לקוחותיה.

גבעתי אחסנות הוקמה כבר מלפני כ 40 שנה והמטרה העיקרית הייתה לתת פתרון מהיר ואיכותי עבור אנשים הזקוקים לשירות מידי בהובלות, מחסנים להשכרה ואספקה של מוצרי אריזה שונים.

גבעתי אחסנות מחזיקה כיום מתחם טכנולוגי מתקדם של מחסנים להשכרה. המחסנים נקיים ומסודרים בדיוק בשביל הציוד שלכם. החברה נותנת פתרון מלא עבור אחסנה ללקוחותיה. הצוות של גבעתי אחסנות הוא צוות אמין אשר נותן עזרה לכל לקוח הזקוק לכך. החברה מאמינה בשקיפות מלאה. השירות שלהם מלווה בהמון רגש, סבלנות ועמידה בזמנים. 

אם ברצונכם לאחסן את הציוד שלכם או להשכיר מחסנים להשכרה בגבעתי אחסנות, כנראה תרצו לדעת כי המתחם מכיל כ 300 מחסנים להשכרה מסוגים וגדלים שונים בשירות עצמי עם קוד כניסה הכולל גם בקרת טמפרטורה.

בנוסף גבעתי אחסנות מציעה עבורכם שירותים נוספים כגון: הובלות, פריקה, אריזה, סידור, מנוף, ומכירת חומרי אריזה ועוד.

אם ברצונכם לברר או לקבל אחד או יותר מהשירותים הכוללים מחסנים להשכרה שגבעתי אחסנות מציעה, היכנסו לאתר הבית והתרשמו מהשירות וממה שהחברה מציעה. בחרו עבורכם את השירות שאתם זקוקים לו וגבעתי אחסנות יהיו כאן עבורכם למענה מהיר ומקצועי.

(צילום: גבעתי אחסנות)
(באדיבות: פרופרס)

חברת ProPress המקצועית ביותר בשטיפה בלחץ מים

יש המון דרכים כיום לייעל את הניקיון של הבית, למשל מכונת שטיפה בלחץ היא בהחלט אחת מהאפשרויות אלה. זוהי הדרך הנוחה ביותר היום להפוך את הבית שלכם סטרילי ונקי. זה לא משנה איזה אזור בבית שלכם תחליטו לנקות, כי על מנת שזה יקרה בצורה הנוחה ביותר מצאנו עבורכם את החברת "פרופרס" המתמחה במכונות שטיפה בלחץ המציעה פתרון יעיל שיעזור לכם לבצע את ניקיונות הבית במהירות ובנוחות.

פרופרס חברה ותיקה בעלת ניסיון רב שנים המספקת עבור לקוחותיה מכונות שטיפה בלחץ ואת השירות האיכותי ביותר. המטרה העיקרית של חברת "פרופרס" היא נוחות ומהירות השטיפה. 

כאשר מדובר בתחום הניקיון הם בהחלט הטובים ביותר חברת "פרופרס" יודעת להתאים עבורכם את מכונת השטיפה בלחץ בצורה מקצועית ופותרת עבורכם בעיה של זמן מאמץ ובעיקר חיסכון בעלויות החומרים. 

המאפיינים של מכונת שטיפה בלחץ משתנות, כל גרניק מותאם לפי הצורך של הלקוח למשל עוצמת לחץ המים על מנת להוריד לכלוך קשה, ניידות המכונה היא חשובה בכדי השימוש יהיה נוח יותר, לרוב עבור בעלי הדירות יהיה כדאי לבחור מכונת שטיפה בלחץ זו על מנת להתנייד בבית בצורה פרקטית ונוחה.

יש באפשרותכם לקבל הדגמה למכונת שטיפה בלחץ – גרניק שאהבתם או התעניינתם בו, כל זה על מנת שתהיו בטוחים בקנייה ותוכלו לגבש דעה ברורה לפני הרכישה. בנוסף תוכלו להבין אם המכונה מספיק נוחה וטובה עבורכם, כמובן שאפשר גם לצרף אביזרים שונים לגרניק למשל גלגלת צינור ארוך שמגיע ל 50 מטר לשימושכם האישי ועוד מוצרים נלווים.

מכונות שטיפה בלחץ של החברה לעומת המכונות הקיימות בשוק, בנויות מפלדה חזקה מנועים עם הספק מלא, כך שתוכלו להפיק את היעילות המרבית משימוש במכונת שטיפה בלחץ. החברה מספקת פתרונות אלו עבור לקוחותיה, מאמינה במקצועיות ובמתן שירות מהיר ואדיב. אם ברצונכם לברר עוד פרטים הקשורים למכונת שטיפה בלחץ היכנסו לאתר הבית שם תוכלו למצוא מגוון רב של מידע, המלצות וחוות דעת. 

(צילום: ירון אסטרייכר)
(באדיבות: פרוויו)

חברת ProView שמה סוף לנזילות בבית

נזילות הן לא דבר שהוא חדש בדירות או בבתים פרטיים, כמובן שבשביל להבין מהיכן מגיעה הנזילה תהיו זקוקים לשירות מקצועי. מצאנו עבורכם חברת שירות "פרוויו" בעלת ניסיון רב שנים בתחום שתפתור עבורכם בעיות מסוג זה. חברת פרוויו חברה ותיקה העוסקת בפתרונות איתור נזילות, אינסטלציה ואתכם תשאיר בראש שקט.

"פרוויו" עוסקת באיתור נזילות ואינסטלציה. היא מגיעה עד לביתכם ומאתרת את הנזילה ופותרת אותה במקצועיות. פריוויו היא חברה שמאמינה במתן שירות מקצועי ואמין, היא מספקת שירותי איתור נזילות ופתרונות אינסטלציה יעילים ומתקדמים בפריסה ארצית. זאת תוך כדי שילוב עבודה עם המכשירים והשיטות הכי מתקדמות שיש, כך שהנזילה שלכם לא תחזור.

על מנת לא להגיע למצבי נזילה קשים העדיפות היא לבדוק בתדירות גבוה את האזורים השונים בחללי הבית ולשים לב אם קיימת נזילה, מאוד חשוב לשים לב לנזילות ובעיות אלו בשלבים המוקדמים בשביל לא להגיע למצב של התפתחות בעיות מורכבות יותר. 

פיצוצי צנרת בבתים או בדירות לרוב גורמים לרטיבות תת רצפתית גרימת נזק לבית יכולה להיות בלתי הפיכה. חברת פרוויו מציעה עבורכם שירות מקצועי ביצוע עבודה באיתור נזילות ואינסטלציה, זאת על ידי אנשי צוות מקצועיים המומחים בתחום ובעלי ניסיון רב שנים.

אם קרה לכם מקרה של נזילה בביתכם ואתם זקוקים לייעוץ, לבדיקה מוקדמת, אבל אינכם יודעים למי לפנות, חברת פרוויו היא המקום האידיאלי לקבלת שירות. אם החלטתם להזמין איש מקצוע הכנסו לאתר הבית והתרשמו מעבודה מקצועית, חוות דעת ושירות אמין. 

(צילום: פרוויו)