בעקבות הרס ביתו במאחז הבוקר החייל הודיע: "איאלץ להיעדר מהצבא בזמן הקרוב"

תושב מעוז אסתר המשרת בימים אלו בצה"ל, התעורר הבוקר לבשורה קשה: ביתו הוחרב יחד עם יתר בתי הגבעה, ואשתו שהייתה לבד בבית באותה העת הושלכה החוצה יחד עם רכושם האישי. כעת הודיע התושב כי בכוונתו להיעדר מצה"ל בתקופה הקרובה. "הורסים לי את הבית בזמן שאני מגן על המדינה"

גלעד עטיה, המתגורר בגבעת מעוז אסתר ומשרת כעת בשירות חובה בצה"ל, התעורר הבוקר לסיטואציה הזויה במיוחד.

בזמן ששהה בבסיס בדרום הארץ בו הוא משרת, פשטו כוחות גדולים של משטרה וצבא על גבעת מעוז אסתר והרסו בין השאר את ביתו בו התגורר מאז החתונה.

את אשתו, שהייתה לבד בבית באותו הזמן דחפו באלימות החוצה יחד עם כל רכושם וחפציהם האישיים והחריבו את הבית על היסוד.

כעת הודיע עטיה כי בכוונתו להיעדר מצה"ל בימים הקרובים ולבנות מחדש את ביתו. "התגייסתי בשביל להגן על העם שלי, לתת את השירות שלי לעם ולהגן על המדינה", אמר עטיה.

- פרסומת -

"היום לפנות בוקר, הגיעו כוחות גדולים מאוד של משטרה וצבא להרוס את הבית שלני בגבעת מעוז אסתר. הם באו נחושים ובברוטליות רבה, זרקו את אשתי החוצה, השליכו את כל הרהיטים והציוד האישי שלנו החוצה לגשם שעוד מעט מגיע", סיפר עטיה.

עטיה תיאר את תחושותיו הקשות לאחר ההרס: "המשטרה הרסה והחריבה את הבית עד היסוד, וכרגע אין לנו איפה לגור. אני נאלצתי לצאת בלי אישור מהבסיס מהבסיס מיד כששמעתי על ההרס, ואני לא יודע מה להגיד למפקדים שלי ומה אני עומד לעשות.
אני קצת מרגיש מוזר שאני בא להגן על העם שלי ועל המדינה, ומה שאני מקבל זה בעיטה לפרצוף".

לדבריו, "שולחים אותי להסתדר איכשהו. הם הורסים לי את הבית ופוגעים לי בחיים, וכנראה שבזמן הקרוב אני לא אוכל לחזור לבסיס כי אני צריך לבנות את הבית מחדש", אמר עטיה.