ברכה והצלחה: הספר שידריך אתכם איך להצליח בעסקים

צילום: מאגר

"יש שתי דרישות חשובות ביותר להצלחה גדולה: ראשית, עליכם להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. לא בעיה להשיג זאת, זה קורה כמעט כל יום; שנית, עליכם לעשות משהו בנוגע לזה" (ריי קרוק, מייסד חברת "מקדונלדס")

באמירה הנהדרת הזו נפתח הספר המרתק "הקרשים הם לא מקום לאלופים" שכתב אבי עידן שמבקש לענות על השאלה החשובה- רבים עוסקים בפתרון החידה: מהו ההבדל בין אדם שרוצה להצליח ובין האדם שמצליח בפועל?

לדעתו של עידן הרי שצריך להבחין בין 2 קבוצות: "כל האנשים שפגשתי עד היום שייכים לשתי קבוצות – אלו שמצליחים ואלו שאין להם מזל. רוב האנשים שאינם מצליחים כפי שהיו רוצים להיות נוטים להאשים את חוסר המזל שלהם, את גְּזֵרַת השמיים שמרחפת מעליהם, ובעצם את כולם חוץ מאשר את עצמם. כך יוצא שבנוגע להצלחה ולהישגיות אישית, רב הנסתר על הגלוי, ורוב האנשים מגששים באפלה, ובדרך כלל מאשימים את השמיים ואת כל העולם במצבם, כשאין להם להאשים אלא את עצמם."

וכך, אבי עידן מתאר בצורה מפורטת וזורמת את הקורות אותו במהלך הניסיונות שלו אחר ההצלחה בארצות הברית. כך, כשהוא נוחת בעיר המלאכים לוס אנגל'ס ("נהניתי לראות שגם בארצות הברית השמיים כחולים ומקושטים בענני נוצה לבנים, גם שם יש עצי דקל גבוהים, ואנשים שמתרוצצים למטה ברחוב).

- פרסומת -

הקרשים הם לא מקום לאלופים - אופיר ביכורים הוצאה לאור | הוצאת ספרים

 

ובהמשך כשהוא מחפש הזדמנויות לעבודה במקומות שונים עד כדי חיסכון עצום ("כתבתי על היד שלי שלושה מספרי טלפון בלבד, כי ידעתי שיש לי שלוש מטבעות שאיתן אפשר לחייג") ועד שהוא עובד בחנות בגדים במחסן ומתקדם וכן הלאה ולבסוף כשהוא חוזר לארץ.

הרצון לחזור, מיד אחרי שהוא מגיע או ההישארות בחוץ לארץ גם במחיר של חיי עוני תוך כדי המרדף להצלחה כפי שאכן קרה כמה פעמים ("עשיתי חשבון פשוט – או למות מבושה בישראל או למות מרעב בארצות הברית"), היא דילמה קשה אבל הכרחית כי רק כך- אדם יכול להשיג את מבוקשו.

בהקשר לכך עידן כותב: "בספר זה, נבחנת נקודת המבט של אנשים ביחס להצלחתם בחיים בכלל, ובעבודה בפרט. עוד נבחנת מידת האחריות והמחויבות שיש לנו להצלחתנו, ונלמד לעבור ממצב שבו ההצלחה נמדדת בדיעבד למצב שבו אנחנו קובעים את עתידנו. נגלה שהצלחה היא לא עניין של מזל, אלא עניין של בחירה. נלמד כיצד להיפתח להזדמנות וכיצד לזהות אותה כשהיא ניצבת מולנו."

עידן סבור שלכל אדם יש אפשרות להצליח, הוא רק צריך לבחור בכך. כמו אותו מתאגרף שמבין שלקום מהקרשים זאת חובה מפני שהמקום שלו הוא הניצחון (ומכאן שם הספר), כך גם אבי מתאר את המקום שלו כמי שרוצה שלא יהיה לו חוסר ושכל מה שהילדים שלו ירצו הם יקבלו.

הוא גם מתאר את העובדה שהיום יש שפע של מדריכים לחיים מאושרים בעוד שהוא נתקל בספר שכזה לפי עשרות שנים; בספר הנוכחי אבי כותב על היכולת למצוא את הרצון להצלחה ופשוט לפעול תוך כדי שאתה מזהה אותו זוהי הנוסחה להצלחה ובספר אבי מפרט בצורה נפלאה איך עושים זאת בצורה מועילה.

המחבר, אבי עידן הוא איש עסקים ויזם, עוסק בנדל"ן בארץ ובחו"ל ואחד ממאמני העסקים הבכירים בישראל. הוא מאמן ומרצה בתחום ההישגיות האישית ואמנות השכנוע ומחבר הספר רב המכר "לסגור ולחייך" שמעביר את כל נושא אמנות המכירה מזווית יצירתית וחדשנית ובשפה שווה לכולם. בנוסף, הוא מומחה לתקשורת בין אישית ובשנים האחרונות העביר אין ספור הרצאות מוטיבציה וסדנאות העוסקות בתחומי אמנות המכירה, ההשפעה, מנהיגות, השגיות אישית והצלחה ומעביר את הידע שלו באופן ייחודי, אחר ומעורר השראה.

לחצו כאן לרכישת הספר המרתק: https://aviidan.co.il/