בשטח ובדיגיטל – הציונות הדתית נערכת ליום הבחירות

קרדיט-מפלגת הציונות הדתית

הציונות הדתית: אלפי מתנדבים בצמתים, טונות של חומרי הסברה ופירסום, ותוכנות דיגיטליות להמרצת מצביעים – כך נערכת מפלגת הציונות הדתית ליום הבחירות.

במפלגת הציונות הדתית נערכים במלוא המרץ ליום הבחירות, כבר בימים האחרונים נערכו במטה המפלגה במודיעין ישיבות רבות משתתפים לתדרועים אחרונים לקראת יום הבחירות. המפלגה, שעל פי כל הסקרים ממוקמת כמפלגה השלישית בגודלה גייסה אלפי מתנדבים שביום הפקודה יגיעו למקומות בארץ שנקבעו מראש וימריצו את התושבים להצביע.

הנהלת מטה המפלגה כבר הדפיסה את החומר המיוחד שיצא ממחסנים בעיר מודיעין לכל חלקי הארץ, לפעילים כתב מנכ"ל המפלגה יהודה ולד כי המשימה היא לשטוף את הרחובות בפעילים תומכי מפלגות הימין כדי להעלות את אחוזי ההצבעה במעוזי הימין ולהביא 61 מנדטים למחנה הלאומי.

ע"פ התכנית שגובשה שאגב דומה מאוד למבצע צבאי, בכל עיר בישראל יהיה רכז שיוביל שיירה במסלול מיוחד שייקבע על פי ניתוח מדויק של רחובות ושכונות עם פוטנציאל הצבעה גבוה לימין.

- פרסומת -

בשיירה יהיו מערכות הגברה, חומרי הסברה ודגלי ישראל, לשיירה יתלוו תנועות הנוער, גרעינים תורניים ופעילים מכלל מפלגות הימין.

קרדיט-מפלגת הציונות הדתית

בנוסף צפוי מבצע נראות נרחב עם אלפי צעירים וצעירות בצמתים ובמרכזי הקניות בכל רחבי הארץ עם הקריאה- 'ישראל בסכנה צאו להצביע'

מנצחים גם בדיגיטל: המפלגה יחד עם מפלגות גוש הימין חברה למערכת מחשוב אחת שתיתן נתונים בזמן אמת למטות המפלגות על מנת שיוכלו להמריץ את התומכים.

מעבר לעבודה הרגילה של חברי הועדה בקלפיות ידרשו במפלגה מכל חבר שמונה על ידה לדווח באמצעות תוכנה מיוחודת מי הצביע בקלפי, כדי לדרבן את מי שלא הגיע לקלפיות.

יהודה ולד מנכ"ל המפלגה: "אנחנו מגיעים לישורת האחרונה בכל הכח מתוך כוונה להכריע את הבחירות.  מערך שטח ארצי עם אלפי פעילים ופעילות יסתער על הערים השונות במטרה להוציא את כל מצביעי הימין מהבית. שיתוף הפעולה עם כלל מפלגות המחנה הלאומי והרוח הגדולה של אנשי הציונות הדתית עם הרבה אהבה ואמונה יביאו לניצחון המחנה הלאומי והקמת ממשלת ימין טובה ויציבה".