דגשים להזמנת ניסור וקידוח בטון בירושלים שחובה להכיר

תמונה: 123rf

משפצים את הבית? זקוקים לשירות של ניסור או קידוח בטון בירושלים? הגעתם למקום הנכון. המדריך הבא יסביר לכם מתי צריך להזמין שירות של ניסור וקידוח בטון ואיך בוחרים בחברה מקצועית ואמינה.

מתי צריך להזמין שירות של ניסור וקידוח בטון?

ניסור וקידוח בטון היא עבודה מורכבת שמבצעים במקרים בהם רוצים לבצע שינוי במבנה מורכב מבטון. זה יכול להיות שינוי מינורי כמו קידוח למזגן אך עשוי להיות עניין מורכב כמו ניסור בטון של תקרה לפתיחת פתח. כך או כך, מדובר בשירותים מאוד מבוקשים בירושלים מפאת האופי של המבנים שמורכבים בעיקר בטון ואבן ירושלמית חזקה במיוחד.

כדי ללמוד על הנושא, חברנו אל חברת ׳פרו בטון׳ לעבודת ניסור בטון בירושלים כדי ללמוד על התחום.

- פרסומת -

בניגוד לגבס ולבלוקים למשל, הבטון הוא החומר חזק במיוחד ורק מכשור מיוחד, כמו מסור או מקדח יהלום, יכולים לחדור אותו באופן יעיל. באמצעות העבודה הזו ניתן לדוגמה לפתוח פתח לחלונות או דלתות, לקדוח פתח לצינור האידוי של מייבש כביסה, פתח לצנרת מזגן בממ"ד ועוד. מכיוון שמדובר בעבודה מורכבת אתם צריכים לעשות קצת שיעורי בית לפני שאתם מזמינים קודח או מנסר בטון.

בחרו בחברה מקצועית ומנוסה

מומלץ מאד להזמין חברה מקצועית ולא פחות חשוב מזה, חברה מנוסה. הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות זה להזמין איזו חברה מתחילה שרק נכנסה לשוק וליפול על חאפר שלא יודע לבצע את העבודה. בחרו בחברה מנוסה שמבצעת שימוש בכלים הטכנולוגיים הכי מתקדמים על מנת להגיע לתוצאות מדויקות וטובות במיוחד.

בדקו חוות דעת והמלצות

בדקו את החברה שאתם חושבים להזמין כדי לנסר או לקדוח בטון. בדיקה מקדימה יכולה למנוע אי הבנות ובעיות בהמשך ולאור המורכבות של עבודות ניסור, חשוב שתזמינו רק חברה מומלצת, מנוסה ומקצועית שדואגת לכל הפרטים לרבות ההיבט הבטיחותי ושעושה את זה במחירים הוגנים.

בדקו את היכול ת של החברה לבצע את העבודה

בעוד שכדי לקדוח חור למזגן, אתם לא צריכים להקפיד ולהזמין חברה עם מקדחי בטון הכי מתקדמים, על מנת לנסר קיר בטון או כדי לפתוח פתח בגג, חשוב לעבוד עם מנסרי בטון בירושלים שבקיאים ומנוסים בסוג העבודה.

מעבר להפעלת מסור וחיתוך הבטון, יש בעבודות מורכבות גם צורך לעבוד עם גורמים נוספים עמו מנופאי שמאבטח את חלקי הבטון כדי שלא יקרסו, ישנם היבטים בטיחותיים שקשורים בתשתיות כמו חשמל ומים שנמצאים בתוך המבנה ומעל הכל יכול להיות חשש שמא הניסור של הבטון יכול להחליש את המבנה ולהזיק לו.

על כן חשוב להתאים את החברה שאתם מזמינים לניסור או קידוח בטון אל אופי העבודה.

בודקים את המחירים המקובלים בשוק

כמו כמעט בכל ענפי בעלי המקצוע, גם בניסור בטון יש מחירון מומלץ ששם אתם יכולים לבדוק מראש כמה אמורה לעלות העבודה שאתם צריכים שיבצעו עבורכם. החיסרון של המחירונים הללו בא לידי ביטוי בכך שהם לא מספקים מענה לקידוח או הניסור הספציפיים שלכם, אלא לעבודות מדגמיות (ולרוב מאוד זולות). עם זאת, זה עדיין עדיף מאשר להזמין חברת ניסור בטון מבלי להכיר את המחירים. בדקו מה המחיר המקובל בשוק ואם יש פערים, בדקו ממה הם נובעים.

בודקים אישורים ועמידה בתקנים

כפי שכבר הבנתם, ניסור וקידוח בטון יכולים להיות מורכבים ואם הם לא יתבצעו על פי התקנים הכי מחמירים של הבטיחות, יכולים להיגרם נזקים משמעותיים למבנה ואף לפגיעות בנפש. לכן, לפני שאתם סוגרים עם חברת ניסור הבטון בדקו שיש לה את כל האישורים ושהיא עומדת בכל תקני הבטיחות הכי מחמירים. במידה ואתם דורשים מנציג החברה להציג תעודות שונות וזה מסרב, זה הזמן להדליק נורה אדומה ולבחור בחברה אחרת שלא תחשוש לשתף אתכם פעולה.

לסיכום, עבודת ניסור וקידוח בטון היא עבודה מורכבת במיוחד ולפני שאתם מזמינים חברת ניסור בטון אתם צריכים לוודא שמדובר בחברה מקצועית, מנוסה ואמינה.