דיור בר השגה: אתר הילדים מוגובי משיק את "סדרת הטירות", המגשרת בין העולם הוירטואלי לעולם הממשי

פייסבוק וחברות נוספות מדווחות על צמיחה של עשרות אחוזים ברווחים מ- virtual goods; סדרת הטירות היא חלק מליין מוצרים שלם שמוגובי החלה להשיק ב- 2011 וצפויה להמשיך להשיק לכל אורך השנה הקרובה. סדרת הטירות מאפשרת ל – 300 אלף הגולשים באתר להקים את טירת החלומות, במחיר שווה לכל נפש .

רות עפרי טאוב 27/04/2012

בעוד המבוגרים בישראל עוסקים בוויכוח בנושא עלויות הדיור, עולם הילדים הווירטואלי של מוגובי משיק סדרת מדבקות חדשה, עם טירות לרכישה במחיר שווה לכל נפש. על גבי המדבקות ימצאו הילדים  קודים וירטואליים,  באמצעותם יוכלו להשלים  פאזלים של  טירות באתר, ולזכות  בטירת חלומות  מפוארת מבין שלושה דגמים  (טירה קסומה, טירת רפאים, אניית פיראטים). בנוסף, חלק מהקודים הווירטואליים בסדרה יקנו לילדים רהיטים לעיצוב הטירה, בגדים וירטואליים, קלפי כוח וקלפי הפתעה שישמשו אותם למשחקים מבוקשים שונים באתר.

ברוח הממשקים ההדוקים שמייצרת מוגובי בין העולם הממשי לזה הוירטואלי, אותן מדבקות ממש משמשות גם למשחק קלפים מאתגר ומהנה, אותו יכולים הילדים לשחק בהפסקה למשל.

- פרסומת -

איילה רווח, סמנכ"ל השיווק של מוגובי: "מוגובי מציעה לילדים עולם וירטואלי עשיר, מרתק, מגובש ובעל ערך חינוכי גבוה. יחד עם זה כחברה אנחנו לא מזניחים את החשיבות של החיים בעולם האמיתי ולא רואים במשחקים הוירטואלים תחליף לחיים האמיתיים. לכן, אנחנו שמים דגש על יצירת קשרים סינרגטיים בין שני העולמות, שבאים לידי ביטוי בסדרת הטירות, במוצרים שהשקנו בעבר ובמוצרים חדשים שנשיק בשנה הקרובה.

אייל שמי, מנכ"ל מוגובי: "בשעה שאנו מתבוננים בניסיון של חברות בינלאומיות אנו רואים כי המגמה שלנו לחבר בין העולם הממשי לעולם הוירטואלי מקבלת גם תוקף עסקי-כלכלי מוחשי. רשת הפייסבוק למשל, כמו גם גופים אחרים מדווחים בשנה האחרונה על צמיחה של עשרות אחוזים בהכנסות הנובעות מ- virtual goods. אנו גאים להוביל טרנד זה בישראל".

המעטפות מסדרת הטירות של מוגובי נמכרות ב- 7.5₪ ליחידה, וניתן להשיגן ברשתות הפנינג, סטימצקי, כפר השעשועים, הפיראט האדום ובחנויות כלי הכתיבה והצעצועים המובחרות.

אודות מוגובי

מוגובי, אתר הילדים המצליח בישראל ממשפחת וואלה! (www.mogobe.walla.co.il), מיועד לילדים בני 6-12 ומקנה להם עולמות גלישה וירטואליים בסביבה בטוחה ומהנההאתר הושק ביוני 2009 על ידי היוצר והיזם אייל שמי. מוגובי הוא עולם וירטואלי ממשפחת וואלה! המשלב משחקים עם פעילויות בתחומי הטבע, חגים, היסטוריה, מדע, ערכים ומהווה רשת חברתית לילדים בסביבה מוגנת באינטרנט. באתר יוצרים דמות וירטואלית (אווטאר)  הנקראת 'מוגובי' ודרכה מכירים חברים, משחקים במשחקים, משתתפים במשימות והרפתקאות מעשירות המלווים בהקפדה וחינוך לשמירה על פרטיות. תוכן האתר מתעדכן על בסיס שוטף. מוגובי נבחר לאתר הילדים המוביל בישראל (אחרי פייסבוק הבינלאומי) בסקר של כלכליסט מינואר 2010. כחצי מיליון ילדים מבקרים באתר. ב- 2011 נבחר, זו השנה השנייה ברציפות, לאתר הילדים הבטוח באינטרנט בתחרות ה- WEBI ולאתר המשחקים החברתי הטוב ביותר בתחרות ה- Gameis – האוסקר הישראלי למשחקי מחשב.

האתר בנוי במודל Freeimum,  כאשר ניתן לשחק בעולם חינם ונדרש מנוי לקבלת גישה ללא הגבלה לכל פעילויות האתר. כיום מבקרים במוגובי למעלה מ- 300,000 גולשים שונים בחודש

אתר מוגובי:  www.mogobe.walla.co.il