איך דרופשיפינג יכול לייצר לכם הכנסה נוספת?

כל אחד יכול. צילום: rawpixel

לפני שאנחנו צוללים לדרך שבה דרופשיפינג יכול לייצר לכם הכנסה נוספת, קודם נבין במה מדובר. דרופשיפינג היא שיטת מסחר דיגיטלית בה הסוחרים מוכרים מוצר שהם אף פעם לא החזיקו פיזית, או לא ראו פיזית. חנות שהיא כולה רעיון שיווקי אדיר שיכול להפוך למקור פרנסה עתידי שלכם.

איך זה עובד?

בונים חנות דיגיטלית בלי ניהול מלאי, רכישה של סחורה או התעסקות עם משלוחים ואריזות של מוצרים. אתם תפרסמו מוצרים של ספקים בחנות הדיגיטלית וכשהלקוח מזמין מכם, אתם מזמינים את המוצר אל כתובתו של הלקוח שקנה מכם, כך עובדת השיטה של דרופשיפינג הפופולרית.

התהליך בשיטת דרופשיפינג מורכב משלושה פרמטרים:

  • יצרנים – היצרנים מייצרים מוצר ומוכרים אותו בכמות מסחרית לקמעונאים והסיטונאים.
  • סיטונאים – קונים בכמות מסחרית ומוכרים לקמעונאים המוכרים את המוצרים ללקוחות.
  • קמעונאים – הקמעונאי הוא בעצם כל מי שמוכר את המוצר ללקוח.

השלב הבא שלכם הוא למצוא ספק המאפשר רכישת המוצרים שלו, להעלות את המוצרים למכירה בחנות אינטרנט או כל פלטפורמה אחרת המאפשרת מכירת מוצרים ולבצע מכירה.

- פרסומת -

למה כדאי לבצע דרופשיפינג

לא צריך הון עצמי – זה אולי היתרון הכי גדול של דרופשיפינג בו אתם לא צריכים הון עצמי משמעותי על מנת להתחיל למכור. אתם רק צריכים למצוא ספק איכותי ולהעלות את המוצרים שלו לחנות תוך כדי שאתם גם משווקים תנועה כמובן. יש כאן עבודה, אבל אין כאן הון עצמי שצריך להשקיע בו כמו בפתיחת עסק רגיל.

אפשר לעבוד מכל מקום, ובכל מקום – בעיסוק כמו של דרופשיפינג כל עוד יש לכם חיבור תקין ואיכותי לאינטרנט ומחשב שמלווה אתכם, אתם יכולים לעבוד אפילו מול הנוף הכי קסום בעולם, ולתפעל את החנות הדיגיטלית שלכם.

חשוב לרכוש השכלה לא פחות ממעולה בתחום – קחו קורס דרופשיפינג מאנשים שמבינים את התעשיה. תזכו לחיסכון זמן משמעותי בדרך שלכם להתפתח.

סיכון נמוך של הוצאות – היות ואינכם מנהלים מלאי כאשר אתם עושים דרופשיפינג אין צורך בהוצאות אחסון, משלוח ואריזה וההוצאות שלכם קטנות בהשוואה לעסקים אחרים. ככל שהחנות שלכם תהיה פעילה ותמכרו יותר, כך תרוויחו יותר.

מוצרים ללא הפסקה – היות ובתהליך של דרופשיפינג אינכם מנהלים מלאי ואינכם מוגבלים בסוג המוצרים שתמכרו, או בסגנון המוצרים, תוכלו להעלות מוצרים ממגוון של תחומים, ובכל כמות שתרצו מה שיגדיל לכם את המכירות, ואף יגוון את התחומים השונים של המוצרים שתמכרו.

דרופשיפינג – חשוב שתדעו

עניין של אחריות – היות ואתם מוכרים ללקוח מוצר שלא החזקתם בידיים, קשה לכם לדעת עד כמה המוצר תקין והאחריות היא עדיין עליכם. יקרה שיאשימו אתכם בדברים שלא עשיתם היות ואינכם חלק מהתהליך של ייצור המוצר, אריזתו ושליחתו.

תמחור – לא מעט אנשים הנמצאים בתוך הביזנס של דרופשיפינג מבצעים תמחור לא נכון של המוצרים כי הם רוצים למכור יותר, חשוב לזכור את המטרה הראשונית של דרופשיפינג והיא להישאר עם רווח, אם אתם לא נשארים עם רווח, עבדתם לחינם וחבל. תמחור נכון בסיטואציה הזו אפשר בהחלט ללמוד אצל המקצוענים בתחום.

ניהול מלאי – חשוב לנהל את המלאי באופן מדויק ומדוקדק, כי כאשר יש לכם המון מוצרים בחנות קשה לעקוב אחרי מלאי המוצרים. הכי טוב שתשמרו על קשר עם הספקים שאתם עובדים איתם ובקשו מהם לעדכן אתכם כאשר המלאי של אחד המוצרים אוזל על מנת שיהיה לכם גיבוי מספק אחר.

לסיכום פשוט אם אתם אנשים שמוכנים לעבוד קשה ולהשקיע, דרופשיפינג זה בשבילכם. ככל שתדעו לדייק, לעבוד כמו שצריך ולהיות אחראיים ועירניים כך תוכלו להרוויח יותר. לא מדובר בעסק שבו תעבדו שעה ביום והכסף ימשיך להכנס ככה סתם, אבל עם עבודה קשה, הרווח הראוי יגיע, ואף יותר.

מתעניינים ללמוד את התחום? מתעניינים גם ללמוד קורס שיווק דיגיטלי – אתם מוזמנים לעבור לאתר ולראות את מגוון התחומים שאנחנו מכשירים בהם תלמידים.