האם כדאי לי לחתום על חוזה עם חברת הובלות?

הובלות
צילום: :freepik

בישראל יש את כמות עורכי הדין הגדולה ביותר לנפש. זו שאלה האם זה דבר טוב או לא אך אין ספק כי אחת ההשפעות הגדולות ביותר של זה זה העובדה כי כיום יש המון משפטיזציה בישראל. כך למשל אם אנו רוצים להקים פרגולה אנו צריכים לפנות אל עורך דין שיטפל בעניינו ועל רקע זה עולה השאלה האם כאשר אני מבצע הובלת תכולת דירה כדאי לי לחתום על חוזה עם חברת ההובלה.

אם כן אתם צריכים להבין כי השאלה האם כדאי לחתום על חוזה עם חברת ההובלה תלויה בשאלה מהי גודל ההובלה שאתם עושים. היה ואתם עושים הובלה גדולה אזי בהחלט כדאי לכם לחתום על חוזה עם חברת ההובלה, היה ואתם מבצעים הובלה קטנה אזי לא כדאי לחתום על חוזה עם החברה.

האם אני צריך להתייעץ עם עורך דין בנוגע לחוזה עם חברת ההובלה?

עולה שאלה נוספת בהקשר של הובלת תכולת דירה וחתימת חוזה עם חברת ההובלה והיא האם כדאי לנו להתייעץ עם עורך דין בנוגע לחוזה עם חברת ההובלה? אם כן אנו חייבים לציין כי גם כאן הדבר תלוי בגודל ההובלה שאתם עושים.

- פרסומת -

עליכם להבין כי חוזה הוא מסמך משפטי לכל דבר ועניין עם חוקים ותקנות והלכות של בית המשפט ואת זה רק עורך דין מכיר. בכדי להבטיח כי לא עובדים עליכם וכי החוזה מגן עליכם כמו שצריך פעמים רבות להתייעץ עם עורך דין לפני חתימה על החוזה. כמובן שאם ההובלה היא לא רצינית אזי גם אין צורך להתייעץ עם עורך דין.

מה צריך לכלול חוזה עם חברת ההובלה?

נאמר כי אתם באים לחתום על חוזה עם חברת הובלה, עולה השאלה מה הוא צריך לכלול? אם כן החוזה צריך לכלול קודם כל את המחיר של ההובלה. לאחר מכן יש לקבוע מתי חברת ההובלה תגיע אליכם ותוך כמה זמן היא תסיים להוביל את הרכוש שלכם.

עוד דבר שיש לשים אליו לב זה מי נושא באחריות להרס הרכוש שלכם בהובלה ואיזה פיצוי תקבלו היה וההובלה תגרום לנזק לרכוש שלכם. לבסוף יש גם לקבוע בחוזה כי לחברת ההובלה יהיה ביטוח מלא על כל בעיה, פציעה, ליקוי או פגם בהובלה וכי היא תפצה את העובדים למשל במקרה של פציעה בהובלה.

האם כל אחד יכול להיות מוביל?

עולה השאלה האם כל אחד יכול להיות מוביל? אם כן אתם צריכים להבין כי עבודת המובילים היא מאוד אבל מאוד קשה. מוביל חייב להיות בכושר מעולה, חזק ושרירי. לכן מעטים יכולים להיות מובילים ולכן אין הרבה חברות הובלה בשוק וזוהי עובדה שאין עליה עוררין או מחלוקת ונראה כי הדבר לא ישתנה בשנים הקרובות.