הגדה לפסח לרגל 60 למדינה

לכבוד חג הפסח ולרגל חגיגות 60 שנה לעצמאותה של מדינת ישראל משיקה מתן אמנויות הגדה לפסח ברוח החירות.

עירית לוין 01/04/2008

הגדת החירות נולדה כרעיון לחיבור בין יום הולדתה ה-60 של מדינת ישראל ויציאת העם לעצמאות. ההגדה בהוצאת מתן אמנויות, מוקפדת מבחינת עיצוב ובאיכויות הדפסה מן הגבוהות הקיימות בשוק, ומיועדת לקהל הרחב בארץ ובחו"ל. מתן אמנויות מקפידה להפיק את העיצוב והדפסת מוצריה בישראל בלבד.

בהגדת החירות, ניתן למצוא סרגל תאריכים מפורט ומרתק ובו מפורטים ארועים משמעותיים על ציר הזמן היהודי: החל מזמן יציאת מצרים ועד הקמתה המחודשת של מדינת ישראל.

- פרסומת -

לצד ההגדה עצמה, משולבים צילומים של חגיגות ליל סדר בגולה, בשנים שלפני קום המדינה, תמונות מתקופת ההעפלה והעלייה לארץ, מתקופת ההתיישבות והבנייה ועד למעמד הכרזת הקמתה של מדינת ישראל.

דוד ארנון, מייסד ומנכ"ל, מתן אמנויות, מציין: הגדת החירות לפסח לשנת 2008 נולדה ברוח הצביון ההיסטורי וההקשר של חגיגות 60 השנה למדינת ישראל. לכן ניתן למצוא בהגדה תכנים משמעותיים המעשירים את הידע הכללי בכל הקשור לתהליך יציאת עם ישראל מעבדות לחירות. כל התאריכים והצילומים שליקטנו, מיועדים להעשיר את בני המשפחה על כל דורותיה בישיבתם ליד שולחן הסדר בכל נקודות הציון החשובות של עמנו, וליצור דיון ושיחה סביבן. כפי שאנו במתן אמנויות מקפידים על העיצוב ואיכות ההדפסה של מוצרינו, אנו מקפידים גם לקחת אחריות על תכניהם של המוצרים ומקפידים להעניק לציבור הקוראים תוספות מעניינות ורלוונטיות לחג עצמו".

החברה זוכה מידי שנה בפרסים בינלאומיים עבור איכות ההדפסה והעיצוב במוצריה (כולל פרס "דפס השנה הבינלאומי") של חברת הנייר הגדולה בעולם SAPPI.

מחיריה של הגדת החירות (המחירים כוללים מע"מ):

מהדורת זהב – 159 ש"ח

מהדורת עברית/אנגלית – 159 ש"ח

מהדורת ארד – 89 ש"ח

לחברות וארגונים תינתן הנחה של עד 50% מקנייה ישירה במתן אמנויות ובקנייה מרוכזת ניתן להוסיף דף לוגו והקדשה.

ניתן להשיג את הגדת החירות בחנויות המובחרות ובחנויות המוזיאון.