הגיע הזמן לעצב את הבית? חברות מומלצות לעיצוב פנים

אולי החלטתם לעשות שיפוץ בבית קיים או נכנסתם לבית חדש ואתם זקוקים לעיצוב פנים וריהוט חדש. אם אתם מתלבטים אילו חברות יתנו לכם את המענה והמוצר הטוב ביותר - לפניכם חברות מומלצות לעיצוב פנים שיהפכו את כל מה שחלמתם עליו לאמיתי.

(צלם: הדר קפלינסקי) (עיצוב המטבח: אוראל ארבל)

באדיבות: ארבל מטבחים

מטבחים בהתאמה אישית שיגשימו לכם את החלום!

סופסוף נכנסתם לבית שחלמתם עליו כל כך הרבה זמן, הגיע הרגע לעצב את מטבח החלומות שלכם בבית החדש. יש כל כך הרבה מטבחים מכל מיני סוגים, האפשרויות סביבכם רבות ואינכם יודעים מאיפה להתחיל? אנו מבינים אתכם, תכנון מטבח הוא אכן אחד מהרגעים החשובים עבור זוג אשר רכש בית חדש. 

המטבח הוא אחד מהאזורים הכי נחשבים ואהובים בבית, שם מתקיימות כל הארוחות המשותפות, הבישולים וזמן האיכות, לכן חשוב לבחור נכון איפה לרכוש מטבח איכותי. תכנון ועיצוב המטבח חייב להתבצע בצורה מקצועית ונכונה.

- פרסומת -

חברת ארבל מבינה את הצורך והציפיות, והיא יודעת כי לכל לקוח יש סגנון ועיצוב אישי משל עצמו. ארבל מטבחים נוסדה בשנת 1974 ומבצעת עבודות נגרות בעיצוב אישי והתאמה מדויקת מהפרטים הקטנים עד לפרטים הגדולים. ארבל תומכת בלקוח מרגע יצירת הקשר עד לרגע של בחירת העיצוב המותאם לצרכי הלקוח והרכבת המטבח בבית.

האפשרויות לעיצוב מטבחים כיום הינה עצומה והמבחר אינו דל. בהתאם לכך, החברה יצרה פתרון מושלם עבור לקוחותיה. באתר הבית "ארבל מטבחים" אתם תמצאו מגוון רחב של דוגמאות לעיצובים אישיים, מטבחים מודרניים, מטבחים כפריים, מטבחים המשלבים בסגנון ישן וחדש ביחד, מה שיעזור לכם ויקל עליכם בזמן בחירת המטבח ועיצובו בצורה הטובה יותר. 

ארבל מטבחים היא חברה וותיקה בתחומה הנותנת שירות פרטני ואישי לכל לקוח, מציעה עבודות נגרות יוצאות דופן – בדיוק כמו נגר פרטי. הכל יהיה לפי בחירתכם האישית. ארבל ויוצרת עבור לקוחותיה מטבחים ייחודיים כך שתוכלו ליהנות ממטבח יוצא דופן. רוצים להתחיל לעצב כבר עכשיו את המטבח שלכם? כנסו לאתר של "ארבל מטבחים" ודברו עם צוות המומחים שלהם והוא יעזור לכם להגשים חלום. 

(צלם: הדר קפלינסקי)
(עיצוב המטבח: אוראל ארבל)
באדיבות עץ וצבעים

מיטות ילדים "עץ וצבעים" – הבחירה הטובה ביותר עבור האהובים הקטנים שלכם

הילדים כל הזמן מבקשים חדר חדש? אנחנו כהורים רוצים את הכי טוב עבור ילדינו ובעיקר לשמח אותם ולדאוג להם כמה שאפשר. הגיע השלב שבו החלטתם לממש את חלומם ולרכוש עבורם את החדר שהם כל כך רוצים, יש כל כך הרבה אפשרויות כיום עבור חדרי ילדים, אבל אתם וילדכם לא בדיוק יודעים איזה מיטות ילדים יתאימו הכי טוב לחלל החדר.

בדיוק עבור זה חברת עץ וצבעים מציגה מגוון מיטות ילדים לבחירתכם האישית. באתר הבית אתם תראו מגוון רב של מיטות כגון: מיטות קומותיים, מיטת חבר, מיטות גלריה, מיטה נפתחת ועוד.

החברה מייצרת מזה שנים מיטות ילדים בכל הצורות והצבעים לפי בחירת הלקוח ומספקת ללקוחותיה חדרי שינה לילדים. המטרה של "עץ וצבעים" היא להגשים חלום לכל ילד לפי טעמו האישי. הייצור של חברת עץ וצבעים הוא תוצרת הארץ, מיטות ילדים מיוצרים מעץ מלא ואיכותי, חברת עץ וצבעים קיימת משנת 2000, משווקת ומספקת את מוצריה למאות חנויות ברחבי הארץ. עץ וצבעים הינה מותג פרטי למיטות ילדים, החברה היא חברה ותיקה מקצועית בתחומה, צבעי המיטות נעשים בתהליך קפדני ומסודר מה שהופך את איכות המוצר להכי טוב בשוק כיום ברמת הגימור והאיכות.

חברת "עץ וצבעים" נותנת מענה אישי ומהיר עבור כל לקוח ומספקת את המוצר במהירות ובמקצועיות. העיצוב נעשה על פי דרישתכם האישית בזכות המעצבים המקצועיים של החברה על מנת שלילדים שלכם תהיה חוויה יוצאת דופן. אם באמת הגיע הזמן לקנות את המיטות החדשות של הקטנטנים שלכם כנסו לאתר "עץ וצבעים" ומצאו את שאהבה נפשכם! 

(צילום:vipdesign)
(באדיבות: העץ של יאשה)

העץ של יאשה – מגדלי למידה שיעצימו את ילדכם 

מכירים את הרגע הזה שילדכם רוצה לראות איך אתם מכינים את העוגה או מסדרים את הארון? מכירים את זה שאתם ממש רוצים להדגים לו ולהראות לו איך מבצעים "פעולות של גדולים"? כמה תסכול זה יוצר לכם כאשר גובהם אינו מאפשר לכם לעשות זאת?

חברת "העץ של יאשה" יצרה עבורכם את הפתרון לבעיה, מגדלי למידה עבור ילדכם על מנת שיוכלו לעמוד לידכם ולהיות כמה שיותר קרוב אליכם.

יאשה עוד בתקופתו כסטודנט כבר ידע שאהבתו לאומנות העץ היא לכל החיים, זה מתבטא בעבודתו. החשיבה, הדגש על הפרטים הקטנים ביותר היא ניכרת לעין.

יחסיו של יאשה עם העץ החלו בבוטיק קטן בדרום תל אביב שם החל ליצור אמנות. יצירתו החלה להתרחב והגיעה לקהלי יעד רבים, כיום הוא יוצר מגוון עצום של עבודות עץ שונות, חדרי ילדים, בתי עץ ואפילו ריהוט למסעדות. יאשה החל ליצור מגדלי למידה והפך צורך של כל הורה להתגשמות חלום.

ליאשה קיימת נגריה גדולה, צוות עובדים איכותי, אשר נבחר בקפידה על מנת ליצור לכם את המוצרים האיכותיים ביותר בדגש על הפרטים הקטנים. החברה מביאה לכם את התוצר הסופי אשר שימושי ובו זמנית גם ייחודי ביופיו המתאים בצורה מושלמת לכל בית.

חברת העץ של יאשה מציעה לכם מגוון פתרונות לבית ולילדים כגון: מגלשות מעץ לילדים, מגדלי למידה לתאומים, כיסאות עץ מתכווננות, לוחות מחיקים למגדלי למידה ועוד מגוון רהיטים ופריטים שימושיים, כל זה מוצג באתר הבית עבורכם.

השירות של חברת העץ של יאשה הינו מהיר אישי ואיכותי השם דגש לבקשת הלקוח, אם באמת החלטתם לשמח את ילדכם ולקנות עבורם מגדלי למידה כנסו לאתר של יאשה ובחרו יחד ממגוון מוצריו של יאשה או מה  שהכי אהבתם.

(צילום: יעקב אצילדייב)
(באדיבות: אמירים)

מרהטים את הבית עם אמירים

הסתכלתם סביבכם ותמיד עלתה לכם המחשבה להתחדש במזנון חדש או בפינת אוכל? הגעתם לדירה חדשה וכל מה שנותר לכם לעשות הוא לרהט את הבית?

עבור משפחה שרק עברה דירה או זוג צעיר זוהי כבר אינה בעיה יותר, כיום אפשר לרהט את כל הבית עם חברת אמירים המרכז הישראלי לשיווק רהיטים. היום להתחדש בריהוט חדש זה לא כמו בעבר שהיה צריך להגיע לחנות לבחור פריט, לפתוח קטלוג, לבדוק מחיר, לברר אם קיים במלאי ולהבין איך לעצב את הבית ואיזה רהיטים לבחור, היום הכל קיים באונליין והמבחר הוא עצום.

 

באמירים מוצעים לכם מגוון רב של רהיטים שיהיו הפתרון המושלם עבורכם. החברה מספקת רהיטים מגוונים ואיכותיים בייצור איטלקי או בייצור ישראלי, רהיטים מודרניים בעיצוב הכי חדש כיום בשוק, בדיוק בזכות זה תוכלו לרהט את כל הבית בצורה נוחה ומשתלמת.

חברת אמירים המשווקת רהיטים מציעה לכם מגוון ריהוט לכל הבית החל מ – חדרי ילדים, מזנונים, סלון, חדרי הורים, ארונות, שידות, פינות אוכל, כיסאות, כורסאות, מזרונים ועוד מגוון רחב של ריהוט, שכולו נמצא באתר הבית. 

הצוות בחברת אמירים הוא מקצועי ואמין, המשווק ריהוט לכל הארץ לכלל לקוחותיו במהירות. חברת אמירים עוסקת בתחום הרהיטים מזה כ 30 שנה ומאמינה במתן שירות עבור כל לקוח ולקוח. אם החלטתם לרהט את הבית באפשרותכם להיכנס לאתר הבית של אמירים ולהתרשם ממגוון רב של רהיטים לכל חלל בביתכם.

(באדיבות: אמירים)

חיפוי קירות ורהיטים עיצוב וריהוט הבית הכל במקום אחד

כמה פעמים יצא לכם לשבת בסלון ולהסתכל על הקיר ממולכם ולא לאהוב את מה שאתם רואים? כמה פעמים יצא לכם לדמיין עיצוב מיוחד שרק אתם יכולתם לחשוב עליו ולא ידעתם איך להוציא זאת לפועל? רוב הסיכויים שהרבה, כולנו אוהבים כשיפה לנו בעיניים וזה בדיוק מה שמציעה חברת "חיפוי קירות ורהיטים".

החברה עוסקת בעבודות מגוונות, כגון חיפוי קירות, שיווק רהיטים למגוון רחב של בתים פרטיים ובתי עסק. כל עיצוב אשר יוצרת החברה חיפוי קירות ורהיטים נוצר בקפידה על ידי אנשי מקצוע בתחום.

אנו בונים ויוצרים מגוון רב של עבודות כמו חיפוי קירות לחלל הסלון וחדרי שינה מספקים רהיטים מגוונים אשר הופכים כל מה שנראה פחות טוב בביתכם ליצירת אומנות. בחברה דוגלים בייצור מוצרים איכותיים אשר מחזיקים לזמן רב, אנו מאמינים במתן שירות ברמה הכי גבוה מקצועית שיש. דגש להקשבה וליווי צמוד יחד עם הלקוח תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר. אם החלטתם לבצע שינוי בביתכם או לרהט את הבית מחדש יש לכם את האפשרות להתרשם באתר של החברה לחיפוי קירות ורהיטים לבחון עיצובים שונים ולגבש דעה לגבי עיצוב הבית שלכם.

(צילום: הדר קמינסקי)
באדיבות: בול פרקט

חידוש הבית במקצועיות בדיוק מה שהבית שלך צריך!

יש לכם חלום על בית מעוצב היטב, מקום בו כל דבר בבית מתאים אחד לשני ומעוצב לפי הטעם האישי שלכם, כזה המבטא את אורך חייהם בני הבית, חיפשנו ומצאנו עבורכם את החברה שתעזור לכם להפוך חלום למציאות.

חברת בול פרקט חברה בעלת ניסיון עשיר בכל מה שקשור ל – פרקטים, דלתות ,חיפוי קירות, טפטים, קרניזים ופנלים. החברה מבצעת עבודות עבור לקוחותיה מזה כ 6 שנים. בול פרקט הוא הפתרון המושלם עבורכם לעיצוב הבית מחדש.

היום כבר אינכם צריכים לשבור את הראש בעיצובים שונים, חברת בול פרקט תלווה אתכם מרגע הבחירה שלכם עד לרגע ביצוע העבודה והכל יתבצע בצורה המקצועית והאמינה ביותר.

בול פרקט התחילה את דרכה בחו"ל עם חברות בניה מובילות בארה"ב. כיום החברה מביאה עבורכם את אמריקה גם לארץ, ביניהם את כל החידושים הכי מודרניים ועכשוויים. הייעוץ המקצועי אצל החברה הוא בסדר עדיפות עליונה, החברה מאמינה בשקיפות מלאה מול לקוחותיה ומחזיקה בצוות אמין בעל ניסיון רב.

תכנון העבודה מתבצע מהתחלה עד הסוף בשיתוף פעולה מלא עם מעצבי פנים, המומחים בכל מה שקשור לעיצוב, נתינת מענה מלא, לכל צרכי הלקוח והדרישות. בול פרקט מבצעת שימוש בחומרי גלם מהאיכותיים בשוק, כך שכל מה שתבחרו עבור ביתכם יהיה לטווח ארוך שנים.

אתם יכולים להגיע לאולם התצוגה של בול פרקט עם סקציה משלכם או רעיון כללי שיש אצלכם והם יהיו מוכנים לייעץ לכם איך להפוך אותו למציאות במיידית. היום באמת שלא יהיה את הצורך בהתפשרות הכל מתבצע בדיוק לפי רצונכם. מהעיצוב הכי יוקרתי עד להכי סטנדרטי הכל לפי בקשתכם. בנוסף אתם יכולים להיכנס לאתר הבית להתרשם בעיצובים שונים ולגבש דעה לפני הגעתכם לאולמות התצוגה.