הדברה נגד יתושים

יחצ

מתי עושים הדברה נגד יתושים? הקיץ הגיע וגם אתם לא מפסיקים להתגרד מעקיצות ייתושים?  אם גם אתם סובלים בכל עונה מעקיצות וגירודים, אז הכתבה הזו בדיוק מיועדת בדיוק עבורכם.  מדי אביב, האוויר עופף ריח של פריחה אבל עם בוא האביב חרקים מעופפים מגיעים לבקר אותנו ובעיקר ייתושים וייתושות. הרבה מאיתנו סבורים בטעות שמי שגורם לנו להתגרד הם הייתושים, אבל מדובר בסברה שגוייה לחלוטין.  שכןף אנחנו בכלל נעקצים ע"י הייתושות (נקבות).

הייתושה היא זו שעוקצת אותנו מאחר והיא זקוקה לדם שלנו. בתוך הדם שלנו ישנם חלבונים שדרושים לייתושה כדי להפיק את הביצים שלה. לאחר העקיצה, הייתושה זקוקה למנוחה של יומיים שלושה בכדי לעבד את הדם, להפריד ממנו רק את החומרים הדרושים לה ואז מייצרת את הביצים שלה. את הביצים הייתושה מטילה במאגרי מים עומדים (לא זורמים) ולכן חשוב מאוד בעיקר בחודשי הקיץ החמים, לא להותיר אחריכם מאגרי מים ולו הקטנים ביותר בכדי לא לאפשר לייתושה להתרבות בסביבתכם.

קיימים כמה וכמה פתרונות למניעת עקיצות ייתוש כגון: משחות, תרסיסים, צמידים דוחי יתושים, קוטלי יתושים, התקנת רשתות ועוד.

הפתרון הטוב ביותר שבאמת פותר את בעיית הייתושים, הוא השימוש בקוטל יתושים, מאחר וקוטל יתושים בשונה מפתרונות אחרים, קוטל את הייתושים ולא רק מרחיק או דוחה אותה.

- פרסומת -

קוטל יתושים מוסקיטו איטלקי הוא קוטל ייתושים שמומלץ לשימוש, מאחר והוא מצליח לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים מלבד יתושים. בזכות השנאי האיטלקי קוטל יתושים מוסקיטו מסוגל לקטול גם: זבובים, פרפרים, ברחשים, חומנייני ואפילו דבורים.

בנוסף לשנאי, גם לנורה חשיבות מכרעת בעת קטילת הייתוש. מטרתה של הנורה האולטרא סגול היא לפתות את הייתוש ולמשוך אותו להתקרב לתוך המכשיר. ברגע שהחרק המעופף מתקרב אל המכשיר, הוא נקטל מיידי ולא מאפשר לו לברוח ולעקוץ אתכם.

קוטל היתושים אינו פולט חומרים רעילים, אין צורך למלא אותו בחומרים, האחזקה שלו פשוטה ונוחה שכן צריך רק לחבר לחשמל ומדי פעם לנקות את הייתושים שנלכדו בתוכו.

לכן, כדי להימנע מעקיצות וגיורדים רכשו כבר קוטל יתושים חשמלי חזק מוסקיטו.

המאמר בחסות חדשות הרצליה BN