הדרך לחתונה קלה יותר

אין כמו משכן התכלת להבין את האירועים היהודיים המשמעותיים ולהתאים להם את המענה המושלם. חתנים כלות וגם מחותנים שגילו את הסניפים של משכן התכלת, לא מפסיקים להתפעל מכל מה שיש לסניפים הרבים הפרושים בכל הארץ להציע עבורם, לכל אורך הדרך לחתונה, כולל כל תחנות הביניים.

קרדיט תמונה FREEPIK

זה לא בכדי, משום שלמעשה משכן התכלת הוא המקום לכל מה שעשוי בית יהודי להזדקק לו, ועובדת היותו הכתובת לכל זוג המקים בית רק מוכיחה עד כמה זה נכון. במשכן התכלת ניתן למצוא את כל המתנות לחתן, ואת כל המוצרים היהודיים הרלוונטיים, טליתות, חנוכיות, ושאר מוצרי קודש יסודיים, כמו גם נטלות, ערכות ייעודיות שאר הפריטים הקטנים המשלימים את הבית שומר המצוות. 

טליתות חתנים

משכן התכלת מחזיקים במגוון רחב של טליתות, בסגנונות שונים של פסים ואריגים, עטרות ופתילים. בתכלת של משכן התכלת ניתן למצוא החל מטליתות עם פתילי תכלת כנהוג בעדות שמרניות מסוימות ועד לפסי תכלת כסוף לאורך הטלית כנהוג בקהילות הדתיות הכלליות.

דגמי הנרתיקים לטלית אינם פוסקים מלהתחדש בטרנדים החמים בעולם הרקמה והדיגום, כולל רקמת שם אישית עבור החתן. בדי הטלית איכותיים ביותר כדי שלא יצהיבו ועומדים בתקנים מחמירים, ומגוון המידות מסייע בהתאמה מדויקת לכל חתן באופן אישי. גם העטרות שמציעים במשכן התכלת עשויות כסף טהור ומעוצבות על ידי מיטב המעצבים בסגנונות קלאסיים, חדשניים ווינטאג', שכל אחד יוכל למצוא ביניהם את עצמו ואת סגנונו האישי.

פריטים משלימים

מעבר לתשמישי הקדושה היסודיים שלהם זקוק כל בית, ניתן למצוא במשכן התכלת מגוון ענק של פריטים מעוצבים ייחודיים, שיוצרו במיוחד עבור הציבור הזקוק להם, ועשויים להוסיף נוחות בכל פרטי הבית היהודי, כך למשל הוא סט הבדלה מהודר – ונר הבדלה – להבדיל בין יום ובין לילה, בין אור לחושך, בין ישראל לעמים , אותו מציעים במשכן התכלת לנוחות מירבית של הבדלה בסיום השבת, סט הבדלה קיים במבחר של הרכבים וסגנונות, ובטווח מחירים רחב, ויוצר במיוחד מתוך הבנת הצורך בערכה מאורגנת עבור רגעים של בין לבין לפני תחילת שבוע חדש. ולא רק זה, עוד המון פריטים אחרים שיש בהם הקלה ותוספת נוחות בכל תחומי החיים.

- פרסומת -

משכן התכלת הוא מקום אידיאלי לזוג המתארגן לקראת חיים בבית משותף על פי ההלכה, או למי שמעוניין לקנות מתנה שימושית באמת לזוג הצעיר. הפריטים המוצגים למכירה במשכן התכלת בסניפים או באתר מתאפיינים בעיצוב מוקפד המשלים את היעוד של המוצר ובנוחות המקסימלית שהוא מאפשר למשתמש בו.

יום החופה

יום החתונה גם הוא כולל מוצרים רבים שעשויים להישכח במרוץ אל החופה, כמו מזכרות ייחודיות למוזמנים, כאלו שיכבדו את הגעתם וטרחתם הכרוכה בשמחת החתן והכלה, תפילה לכלה בכריכה יוקרתית ואצילית, שלא תפגום בתמונות מהאירוע ותשלים את ההופעה המלכותית של הכלה ברגעים הגדולים ביותר, ברכונים אם צריך, קיטל לחתן, סדר שבע ברכות, ועוד ועוד.

מעבר לפרטים הבסיסיים הללו שאסור בשום פנים לשכוח, כמיטב המסורת של משכן התכלת ניתן למצוא פריטים שונים שהוכנו במחשבה מיוחדת עבור האירוע, כוס לשבירה במארז מעוטר ובטיחותי, כרית לשמירת הטבעת ועוד מגוון פריטים המיועדים ליום החתונה, שעשויים להקל על ההכנות, וגם במהלך האירוע עצמו, להוסיף נוחות ורוגע לחתן, הכלה והוריהם. במשכן התכלת חושבים על כל הפרטים הקטנים עבור זוגות שעשויים לשכוח אותם מרוב עומס לגיטימי של ערב חתונה, כל מה שצריך הוא רק להיכנס לאתר או לסניף הסמוך ולבדוק מה יש למדפים להציע בתחום, ולקבל הכל על מגש של כסף.

מתנות לזוג צעיר

מגוון הפריטים העצום שמשכן התכלת מציעים כולל מלאי בלתי נגמר של רעיונות שימושיים ומגוונים, בעיצובים מרהיבים, שעשויים להיות מתנה מושלמת, לזוג צעיר, לבעל ולאישה. החל מפמוטים במגוון ענק בסגנונות ייחודיים שלא ישאירו אתכם אדישים, מזוזות לכניסה לבית , ברכת הבית, סט הבדלה, כיסוי מעוצב לפלטה, מגש נרות וכיסוי לחלות, ושאר פריטים עיצוביים שישלימו את חווית הזוג בבית החדש והמשותף, ועד פריטים אישיים כמו סידור תחינות, תפילה להדלקת נרות, גביעי קידוש מעוצבים ויוקרתיים, וזה לא מתחיל להסתיים פה. תמיד כדאי להיכנס למשכן התכלת, המבחר של המוצרים, וטווח המחירים הרחב, מאפשר לכל אחד ליהנות שוב ושוב מהעולם היהודי העשיר שיש לסניפים להציע עבור כל יהודי בכל מצב.