הרב שמעון מלכה נבחר לראש המועצה הדתית בחצור: "המטרה – לתת שירות טוב לתושב"

צילום: מועצת חצור הגלילית
מלכה (56), נציג סיעת ש"ס, נבחר לתפקיד יו"ר המועצה הדתית: "נטפל בבית העלמין ובמקוואות ביישוב". ראש המועצה, שמעון סויסה: "הרב מלכה איש ראוי, השלב השני יהיה בחירת רב ראשי לחצור"

בתום ישיבה שנערכה במועצה המקומית חצור הגלילית, נבחר ראש מועצה דתית חדש לחצור הגלילית – הרב שמעון מלכה. 

הישיבה נערכה באישור השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי ובנוכחות חברי המועצה הדתית, רפי אלוש, הדסה כהן, נדב סרוסי, סיון רוזנבלט, אלי עמר, חיים יצחק ויינריך ומלכה בעצמו. רגע לפני הבחירה החליט אלי עמר להסיר את מועמדותו לתפקיד.

מלכה (56), נציג סיעת ש"ס במועצה הדתית, נשוי+5, למד במספר ישיבות ובעל תואר 'יורה-יורה'. מלכה מוכר מאוד ביישוב, התחיל את דרכו ברבנות הראשית ונמצא במועצה הדתית בחצור מ-2010. הוא נכנס לתפקיד ראש המועצה הדתית אחרי שמונה חודשים בהם התפקיד הזה היה מיותם.

הרב שמעון מלכה בירך את חברי המועצה הדתית ואת ראש המועצה ואמר: "החזון שלי הוא להמשיך את מה שהתחלנו במועצה בחצור, לטפל בנושא הדת, לתת שירות לתושב, ללא שום הבדל בין אחד לשני. כמובן שהרצון הוא גם לטפל בבית העלמין, לתת שירות טוב ונאות ולשפץ את המקוואות ביישוב. על דרך היום יהיה גם בחירת רב ראשי בעתיד לחצור". 

- פרסומת -

ראש מועצת חצור הגלילית, שמעון סויסה, בירך את הרב מלכה: "אני שמח לבשר שאחרי תקופה ארוכה נבחר ראש מועצה דתית. הרב מלכה איש ראוי ומוערך בקהילה שלנו, עם רזומה שהולך לפניו והוא ראוי לתפקיד המכובד והחשוב. יש לציין כי זהו השלב הראשון, השלב השני יהיה בחירת רב ראשי לחצור הגלילית וכך נעניק את כל שירותי הדת בישוב".