הובלות ביהודה ושומרון

הובלות
משאית הובלות. צילום: אברהם בדוש

הובלה של תכולת דירה ביישובי יהודה ושומרון, קלה יותר מאשר הובלת דירה בערים הגדולות. בתוך הישובים, אין מצוקת חנייה כמו בתוך העיר הגדולה. לחברות ההובלה, אין צורך להגיע עם מנופי הובלה, משום שאין קומות גבוהות. הרוב המוחלט של הבתים ביישובי יהודה ושומרון הם דו משפחתיים, או בתים פרטיים. ולכן, מלאכת הובלת תכולת הדירות בישובים ביהודה ושומרון, הינה מהירה יותר.

הובלת דירה בקיץ.

אין זה סוד שמעברי דירה רבים מתרחשים דווקא בקיץ. מדוע חברת הובלות בירושלים וביהודה ושומרון עסוקה היטב במשך כל חודשי הקיץ? זמן החופש הגדול, הוא הזמן המועדף ביותר על משפחות לעבור דירה. בקיץ הילדים מסיימים את שנת הלימודים, ונפרדים ממוסדות הלימוד הנוכחיים שלהם, ומחבריהם האהובים. נותר למשפחות הללו כמה שבועות של חופש, בהם יוכלו להתארגן בנחת בדירה החדשה. וכך, יוכלו הילדים בתחילת חודש ספטמבר להתחיל את הלימודים במוסדות החדשים.

עוברים דירה בחורף?

- פרסומת -

החורף ביהודה ושומרון קר מאוד. כמובן, לא מומלץ לעבור דירה ביום של שלג. אולם, גם כאשר עוברים דירה ביום של גשם, יש לשמור היטב על תכולת הדירה. ולכן, חשוב לוודא שחברת ההובלה תביא משאית הסגורה היטב. חשוב בחודשי החורף שהמובילים נושאים את הארגזים והרהיטים היישר מהדירה אל המשאית. לא מומלץ להניח את הארגזים על המדרכה בחוץ בימים של גשם ובוץ.

איך המשפחה משיגה קרטונים לקראת האריזה?

כדי שבני המשפחה יוכלו לארוז את תכולת הדירה, יש צורך בקרטונים. איך בני המשפחה ישיגו את הקרטונים לצורך האריזה? אפשרות אחת- היא לחפש קרטונים ריקים במכולות ובסופרים. אולם, קרטונים אלו לא תמיד מקצועיים, והם יכולים להתפרק בזמן ההובלה, וכל תכולתם תפוזר על הדרך למשאית. אפשר לקנות קרטונים איכותיים לאריזה בחנויות מתאימות. אולם הדרך הטובה ביותר להשגת קרטונים לצורך האריזה- היא לבקש קרטונים מחברת ההובלה. פעמים רבות- תביא החברה קרטונים לאריזה ללא תוספת תשלום.

איך כדאי לארוז מצעים ושמיכות?

את המשאית והשמיכות, לא כדאי לארוז עם קרטונים. לשם כך, מומלץ לקנות שקיות אשפה גדולות. חשוב לשמור על סדר ומיון כאשר אורזים את המצעים והשמיכות. על כל שקית, יש לכתוב של מי שייכים המצעים. כמובן, כדאי לארוז סדינים לחוד, מגני מיטה לחוד, וציפיות לחוד. כך, יהיה קל יותר לפרוק את המצעים אל תוך הארונות בדירה החדשה.

העברת מפעלים ביהודה ושומרון.

אין ספק שהובלה של תכולת מפעלים, מורכבת ומסובכת מאוד לעומת הובלה של תכולת דירות. במפעל, יש מכונות כבדות שיש צורך לשנע ולהעביר אל המקום החדש. לצורך הובלת המכונות, שוכרת חברת ההובלה משאיות מיוחדות, המעבירות את המכונות הכבדות בתוך מכולה.

איזה סוג כיסוי יש לתכולת הדירה?

לפני שאתם סוגרים עם חברת הובלה, חשוב שתבדקו איזה סוג כיסוי יש לחברה. האם הפוליסה מכסה את כל תכולת הדירה, או נותנת רק כיסוי חלקי? יש 3 דרגות של כיסוי תכולת הבית. לכל דרגה יש מחיר שונה. עליכם להחליט מהי הדרגה המתאימה לתקציב שלכם, ולסוג התכולה.

הערה 1

  1. אם אתם בצומת של מעבר דירה יש מצב שאתם יכולים להרוויח כסף באופן מפתיע. ברוב המקרים חלק מתכולת הדירה נשאר מאחור או נזרק לפח. ככל שמדובר על  פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים או עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שהם שווים לא מעט כסף. אם אתם רוצים להעריך באופן עצמאי את תכולת הדירה שלכם, חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו קישור למאמר שיסביר לכם אילו פריטים עשויים להיות בעלי ערך משמעותי. 

Comments are closed.