השכרת ציוד הגברה לאירועים קטנים

ציוד הגברה
ציוד הגברה. צילום: pixabay

בכל אירוע המתקיים באולם קטן או בשטח פתוח, יש לשכור מערכת הגברה הכוללת רמקולים מוגברים. ישנם מסיבות מוזיקליות, שבשבילם יש לשכור ציוד הגברה מיוחד כמו סאב וופר. בשביל הצבת מערכת הגברה באירוע קטן, יש צורך לחבר את המערכת אל החשמל. לשם כך, יש לשכור גנרטור. מה העלות הממוצעת של השכרת מערכת הגברה? שכירת רמקולים וציוד הגברה נילווה, עולה בין  850- ל1200 ₪. אפשר לשכור חבילות מיוחדות למסיבה מוזיקלית בטבע.

לאירועים קטנים מתאים רמקול זול
היתרון של רמקולים לאירועים קטנים, הוא המחיר הזול שלהם. ככל שהאירוע גדול יותר, כך צריך רמקול חזק יותר ויקר יותר. לאירועים מצומצמים של פחות מ30 איש, אפשר לשכור מיני רמקולים זולים ביותר, של 300- 600 וואט. אם רוצים שצלילים בעלי באס נמוך יישמעו בעוצמה חזקה ואיכותית, מומלץ לשכור גם סאב וופר.

חיבור מיקרופון לנואמים
מדוע צריך מיקרופון לאירועים? בכל סוג של אירוע יש נואמים. ולכן, ביחד עם מערכת ההגברה, יש צורך לשכור מיקרופון. אם מארגני האירוע לא מתכננים לשכור צוות טכני, כדאי לשקול לשכור מיקרופון אלחוטי. אולם אם מתכוונים לשכור סטנד עבור המיקרופון, כדאי לשכור איש צוות טכני של החברה, או לבקש הסבר כיצד לחבר את המיקרופון.

השכרת חבילה למסיבות מוזיקה בטבע
מארגנים מסיבות מוזיקליות בחיק הטבע? כדאי לכם לשכור חבילת ציוד, ולא רק רמקולים בודדים. חבילה סטנדרטית של ציוד למסיבה מוזיקלית בטבע, כוללת זוג רמקולים איכותיים ביותר, סאב וופר, גנרטור קטן, מיקרופון, פנסים בשביל תאורת לילה, ומכשיר של תאורה מתחלפת. כאשר אתם מחליטים לשכור חבילת ציוד למסיבה מוזיקלית, אתם יכולים להוסיף בתשלום, ולהזמין טכנאים שיסייעו לכם בחיבור הרמקולים אל הגנרטור, בהצבה בטוחה של הסאב וופר בשטח, ובכיוון ותפעול מכשיר התאורה המתחלפת במהלך המסיבה.

- פרסומת -

איך תמנעו מ"פידבקים" במערכת ההגברה?
אחת מהבעיות הנפוצות במערכת ההגברה במהלך האירוע, היא "פידבקים". אלו הם צפצופים הנוצרים כאשר הרמקול קרוב מדי למיקרופון. צפצופים אלו יכולים להתגבר. כאשר שוכרים איש צוות טכני מחברת ההשכרה, הוא משגיח שלא ייוצרו תנאים לפידבקים. איך מונעים פידבקים כאשר מתפעלים לבד את מערכת ההגברה? לשם כך, חשוב מאוד להרחיק את המיקרופון היטב מאזור הרמקולים. ולכן, עליכם להסביר למי שמדבר במיקרופון, שעליו לשמור היטב מרחק מהרמקולים. בנוסף, כדאי למקם את הרמקולים מאחורי קיר, על מנת ליצור חציצה בין הנואם עם המיקרופון, לבין הרמקולים.

קבלת הדרכה בהפעלת מערכת ההגברה מחברת ההשכרה
כל מי ששוכר ציוד הגברה מחברת השכרה, זכאי לקבל הדרכה מפורטת, והדגמה כיצד להפעיל את הציוד. לשם כך, יש להגיע אל הסניף הפיזי של חברת ההשכרה. אם מארגני האירוע הם בעלי חוש טכני, יהיה להם יותר זול ומשתלם לקבל הדרכה טכנית בתפעול מערכת ההגברה (כלול בתשלום על שכירת המערכת), מאשר לשכור איש צוות טכני.