הותר לפרסום: פרשת הסחיטה ואיומים של קצין שב"ס

ניתן לפרסם: היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז עצרה הבוקר, בתום חקירה סמויה ומשולבת עם היאחב"ל בלהב 433 וימ"ר בתי הסוהר, שני אסירים ושני קרובי משפחתם מג'לג'וליה, בחשד למעורבות בהשלכת רימוני רסס לעבר מתקני כליאה וכן סחיטה ואיומים כלפי קצין שב"ס. בנוסף עכבו לחקירה עורכת דין תושבת המרכז בחשד למעורבות בפלילים.

היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז מרכז ניהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה, בשת"פ יאחב"ל בלהב 433 וימ"ר בתי הסוהר, שהתמקדה בשני 2 אסירים תושבי ג'ל'גו'ליה, המרצים מאסרים ארוכים בביס"ר קציעות ואילון, בחשד למעורבותם יחד עם 2 קרובי משפחתם בהשלכת רימוני רסס לפני כחודשיים לעבר מתקן כליאה הדרים ובית מעצר אבו כביר. בנוסף חשודים כי סחטו ואיימו על קצין שב"ס על רקע תפקידו, עת חשף בתאו של אחד האסירים טלפונים ניידים מוסלקים, שאחזקתם אסורה.

בתוך כך, החקירה עברה הבוקר לשלב הגלוי, כאשר בלשי ימ"ר מרכז יחד עם ימ"ר בתי הסוהר עצרו את 4 החשודים, כשאחד מהם נעצר בבית מלון במרכז הארץ כשברשותו אקדח טעון ו-2 מחסניות.

בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, תבחן המשטרה בהמשך היום את הבאת מי מהחשודים לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, שיבח את הימ"ר המחוזי על: "ניהול חקירה מקצועית המשלבת באופן איכותי את כלל היחידות והאמצעים, לשם איסוף הראיות הנדרשות בפרשיה כה מסועפת, כאשר המסר הוא חד וברור – ידה הארוכה של המשטרה תפעל בכל העוצמות כנגד מחוללי פשיעה וכנופיות ותמצה את מלוא חומרת הדין עם מי שיעז לאיים ולסכן את בטחון השוטרים ולוחמי הכליאה בשירות בתי הסוהר."

- פרסומת -