אביו של מח"ט הנח"ל שנפל בקריאה לממשלה: "הגבירו את הלחץ על החמאס"

במהלך דיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת קרא אביו של מח"ט הנח"ל שנפל בשבעה באוקטובר להפסיק להסס ולשמוע למדינות העולם. "הוכח בששת החודשים שחלפו שרק כוח ומהלומה מוחצת תאפשר את שחרור או חילוץ החטופים"

אל"ם יהונתן שטיינברג ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

דני שטינברג, אביו של מח"ט הנח"ל יהונתן שטינברג הי"ד, שנפל בשבעה באוקטובר, הגיע היום (שני) לכנסת וקרא לממשלה ולמקבלי ההחלטות להגיע ליישום מלא של מטרות המלחמה. בדבריו במהלך וועדת החוץ והביטחון התייחס שטינברג לנצל את האחדות שיש בין החיילים ולא לתת מקום לשיח המפלג שנשמע שוב בימים האחרונים. את הדברים אמר שטינברג כחלק מפעילות פורום הגבורה, אשר מגיעים מידי שבוע לכנסת על מנת להשמיע את הדרישה להמשיך בלחימה.

לדברי שטינברג, "כאב שכול יש לי הזכות לדרוש מכם, ובאותה המידה גם לגבות אתכם. המשיכו בלחימה ובמלוא התנופה, עשו סוף לטלטלה הלאומית. הגבירו את הלחץ על החמאס שעדיין מחזיק מעמד ועדיין מחזיק בחטופים. היכנסו להיכן שצריך להיכנס, אל תהססו. אל תשעו לעצות אחיתופל "הומניטריות" ואולטימטומים של מדינות העולם שמצפנם אינם המצפן שלנו, ומצפונם רחוק מלהיות המצפון שלנו. הוכח בששת החודשים שחלפו שרק כוח ומהלומה מוחצת תאפשר את שחרור או חילוץ החטופים שכה יקרים לכולנו".

"אל תתנו יד לפילוג בעם, אל תתנו מקום ולו אף פינה קטנה לשיח המפלג, לשיח הקרוא לשרפת המדינה. לקריאות שנשמעות אפילו עכשיו פה, מחוץ לבניין, הנותנו על מגש של זהב רוח גבית לחורשי השנאה נגדנו בעולם. אני קורא לכם בשם פורום הגבורה, המשיכו לנצל את האחדות המופלאה הקיימת בקרב חיילנו, בסדיר ובמילואים, הדורשים להגיע להכרעה ולהפסיק את מה שנראה כדשדוש. אנחנו נותנים רוח גבית חזקה לממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי, להגדיל ראש ולהגיע במהירות ובהחלטיות ובזקיפות קומה להגשמה מלאה של ייעדי המלחמה", הוסיף שטינברג.