חברת "הלן דורון" מציעה: אתר ואפליקציה חינמיים ללימודי אנגלית

לימודי אנגלית חינם
הכנה לכיתה א - צילום: ענבל אור לב

חברת הלן דורון, המתמחה בלימודי אנגלית לילדים מגיל 3 חודשים ומעלה מציעה אפליקציות ואתר חינמי ללימודי אנגלית לילדים. חשיפה לשפה האנגלית, תרגול והכנה לתלמידי כיתות א.

הלן דורון, מייסדת ומנכ"לית החברה מסרה: "יש חשיבות רבה לרכישת השפה האנגלית מגיל צעיר.  שיטת הלמידה של הלן דורון גם באתר ובאפליקציות מבוססת על יכולת הלמידה הטבעית של הילדים לרכישת שפות חדשות ומועברת בצורה חווייתית, מרתקת, מלאה במוזיקה, במשחקים, בסיפורים ובמגוון פעילויות. הילדים לומדים אנגלית בקלות ובאופן טבעי, בדיוק באותה הדרך בה הם לומדים את שפת האם שלהם."

משחקים באתר וגם באפליקציה

Kangi Club  קנגי קלאב היא פלטפורמת משחקים המוצעת גם כאתר וגם כאפליקציה. כתובת האתר: https://www.kangiclub.com . הפלטפורמה כוללת מגוון משחקים מהנים עם ג'ואי, דידי הדרקונית, פלופ וחברים נוספים. כל משחק מסייע לילדים לתרגל את אוצר המילים באנגלית דרך אתגרים שונים. הילד שומע את המילה נהגית באופן הנכון, ומשייך אותה לתמונה המתאימה. האפליקציה כוללת משחקי התאמה, משחקי זיכרון,ציור ועוד, המשמשים לבניית אוצר המילים דרך משחק מובנה.

המשחקים בחינם (למעט חלקים נעולים המיועדים לתלמידי הרשומים לקורסים של הלן דורון).

 אפליקציית Kangi Club
פלטפורמת Kangi Club. צילום: יחצ

אפליקציית קריאה לגילאי 5-9

- פרסומת -

הלן דורון מציעה את אפליקציית Helen Doron Read.האפליקציה מיועדת לילדים בגילאי חמש עד תשע ומאפשרת לילדים ללמוד לקרוא באנגלית צעד אחר צעד, בזמנים שהם בוחרים, בקצב שלהם בכל עת ובכל מקום.
דרך חווייתית לתרגול אנגלית  דרך דמויות אינטראקטיביות, המשאירות את הילדים מעורבים,  פעילים ונהנים מהסיפורים. הילדים שומעים את המילה המדוברת כראוי, רואים את האיות הנכון, ובאפשרותם לחזור על מילה או על משפט שוב ושוב. זוהי דרך קלה ומהנה ללמוד אוצר מילים חדש, לבנות ביטחון עצמי ולפתח מוטיבציה. האפליקציה מאפשרת לילדים להקליט את עצמם קוראים ולהשמיע את קולם בחזרה.