חופשה כשרה באבו דאבי

נופש כשר אבו דאבי
צילום: freepik

שירותי קייטרינג כשרים, סופר עם שירותי משלוחים, אתר אונליין להזמנת בשר כשר, ארוחות בוקר, קבלות שבת ותפילה בבית אברהם. כל מה שצריך לדעת לחופשה שלכם באבו דאבי

אבו דאבי מציעה מגוון פתרונות לשומרי הכשרות, באופן מפתיע בהרבה יותר מיעדים פופולאריים אחרים בעולם.

כיום ישנם מספר מוסדות קולינריים שמאפשרים ליהודים ולישראלים לצאת לחופשה "כשרה" באבו דאבי, הודות לרב לוי דוכמן שמייסד את הקהילה.

הסצנה הקולינרית המקומית הייחודית חיה ובועטת עם הכשר של Emirates Agency for Kosher Certification (EAKC). מערך הכשרות האמירתי הוקם ביוזמת הממשל האמירתי, במטרה לאפשר לכל יהודי ויהודייה המתגוררים או המבקרים במדינה לשמור על אורח חיים מסורתי, וכמובן גם ליהנות בחופשיות במהלך שהייתם מההיצע ההולך וגדל של מסעדות כשרות במקום, כמו גם כשרות במלונות, ובקייטרינג פרטי.

הכירו את כל המקומות הקולינריים הכשרים:

- פרסומת -

Eli’s kosher kitchenממוקם במלון Aloft ומציע שירותי קייטרינג לכל אבו דאבי, 24 שעות מראש. אורחים ששוהים באבו דאבי (בכל בתי המלונות) יכולים להזמין ארוחות כשרות באמצעות טופס דיגיטלי פשוט, כולל הובלה למלון המבוקש. שרות זה כולל ארוחות בוקר, ארוחות חמות ואף ארוחות שבת והשכרות ציוד (כגון פלטת שבת). במידת הצורך ניתן גם לפנות לצוות בבקשות אישיות. מינימום הזמנה 150 דירהם, המחירים נוחים וזהים לישראל, ניתן להזמין חלות וארוחות שישי, השירות אישי ואיכותי, שנמצא  בכשרות של ה- OU. https://elliskosherkitchen.com/

The Kosher Place Abu Dhabiמסעדה כשרה ושירותי קייטרינג שממוקמת במלון ריץ' קרלטון לו מגוון רחב מאוד של ארוחות, החל מארוחות בוקר, ועד ארוחות ערב. האתר נוח לשימוש, בעברית, אנגלית וצרפתית, נותן פתרונות לימי שישי, חגים ואירועים מיוחדים, גם נמצא תחת הרבנות המקומית. https://thekosherplace.ae/abu-dhabi

"רימון"- הסופרמרקט הכשר הראשון במפרץ הערבי, מציע מוצרים כשרים ומאכלים שישראלים מתגעגעים אליהם, מוצרי עוף ובשר מהודר באיכות פרימיום וכשרות למהדרין, כמו גם שוק אוכל יהודי טרי וכשר מכל העדות לכבוד שבת. מוצרי הסופרמרקט יהיו בקרוב גם זמינים למשלוח ברחבי האמירויות.

לפרטים נוספים ולהזמנות: https://www.instagram.com/rimon.ae/

חנות אונליין BASSAR ניתן להזמין מוצרי בשר כשרים היישר לבית, באמצעות האתר, שמאפשר לקהל הרחב לבצע הזמנה עם משלוח באותו יום בתוך מספר שעות, לכתובת הפרטית באבו דאבי או בדובאי, בתנאי קירור ושילוח אופטימליים ובסטנדרטים גבוהים ביותר. החנות מציעה מגוון מוצרי בשר כשרים ואיכותיים, מבשר טרי, נקי ומוכן לבישול, ועד מוצרים קפואים ומקוררים, ואף הסברים על הנתח המבוקש, מתכונים והמלצות הכנה.

לפרטים נוספים ולהזמנות: https://www.bassar.ae/

Carrefour או Lulu Market לשתי רשתות המרכולים יש מוצרים בהכשרת OU או KLD ,  זה פתרון נוח ונגיש למי שנתקע ומחפשים פרטי מזון סגורים, ללא צורך להביא מהארץ.

בנוסף, בשורה חדשה אחת מהמחלבות המקומיות הגדולות הפכה לכשרה תחת כשרות של EAKC, והיא מייצרת חלב עמיד כשר, שנמכר מקומית וכן מיועד לייצוא בעתיד לישראל ולמדינות נוספות בעולם.

תפילות

צוות של אנשי חב"ד באבו דאבי זמין לתושבים ולמבקרים היהודיים הרבים, ששמחים לסייע בכל אורחות החיים, לרבות מציאת פתרונות לאוכל כשר וזמין.

תושבים ומבקרים משתתפים בתפילות במהלך השבת במלונות סט. רג'יס בסעדיאת איילנד הפופולריים.

ניתן להצטרף לתפילות גם בבית אברהם, מידע נוסף נמצא באתר https://www.abrahamicfamilyhouse.ae/

הרב לאיחוד האמירויות, הרב לוי דוכמן: "הקהילה הנהדרת שלנו, ההולכת וגדלה מיום ליום, ממשיכה ליהנות מתמיכה רבה ומיוחדת מאת ממשלת האמירויות והרשויות המקומיות, כבר למעלה מעשור. במטרה לאפשר לאנשי הקהילה ההולכת וגדלה ולמבקרים היהודים הרבים כאן לשמור על אורח חיים יהודי ומסורתי, זכינו להקים כאן מערך חינוך יהודי, מקווה, מוסדות יהודיים, גוף כשרות ממשלתי, לחגוג באופן חופשי ופומבי שבתות, חגים ושמחות – וגם ליהנות מאוכל כשר ואיכותי בכל יום ובכל מקום ברחבי האמירויות".

אודות מחלקת התיירות והתרבות של אבו דאבי, DCT:

מחלקת התיירות והתרבות של אבו דאבי אמונה על שיווק אבו דאבי בהיבט התיירותי, תרבותי,  עסקי, כלכלי והתעשייתי. אבו דאבי שואפת להיות יעד שפותח את שעריו לכל אוכלוסיות העולם, מחבר בין תרבויות ודתות. היעד המתקדם ביותר בעולם שמציג את המילה האחרונה במגוון תחומים כמו ארכיטקטורה, חקלאות, תרבות, יצירתיות ותיירות. החזון של DCT מבוסס על מורשת של המסורת האמרית.  מטרתם למסד את אבו דאבי כיעד חדשני, המשלב את מסורת האירוח, חלוצי בתחום היזמות ובעל חשיבה יצירתית.

למידע נוסף, בקרו באתר: tcaabudhabi.ae  visitabudhabi.ae.