הלוואה לעסק: הלוואה ללא ערבים ובמהירות

תמונה: canva

תקופת הקורונה שיגעה לא מעט את עולם העסקים, למעשה בשנתיים האחרונות כל עסק שלישי שנפתח מצא את עצמו בדרך לסגירה מהר משחשב. לא מעט פעמים אנו נצטרך לקחת הלוואה לעסק שלנו אך לא יהיה מענה "חיובי" מצד הבנק, יחד עם זאת זה לא סוף העולם וישנה דרך לקחת הלוואה לעסק בפיקוח משרד האוצר, ללא ערבים ובמהירות. אתם לא יכולים להגיד שזה לא מעניין אתכם…

הלוואה חוץ בנקאית: ברירת המחדל של אלפי עסקים בישראל

אלפי עסקים בישראל פונים אל הבנקים בבקשה למתן הלוואה אבל אלו מסרבים בנחמדות. בשנים האחרונות השוק נפתח בעידוד משרד הכלכלה והאוצר וכיום ניתן לראות עשרות חברות שונות המספקות הלוואות חוץ בנקאיות לעסק שלכם. חברות אלו נמצאות בפיקוח מתמיד ומוגבלות בריבית אותן הן יכולות לקחת עבור הלוואה (בעקבות חוק דירוג אשראי).

הלוואה חוץ בנקאית היא לרוב הלוואה מהירה, אשר ניתן לקבל עלייה אישור עקרוני און-ליין וללא ערבים כלל. תהליך ההלוואה קצר משמעותית מן התהליכים המסורתיים בבנקים ופועל לטובתנו לא רק במקרים בהם אנו צריכים להחיות את תזרים המזומנים של העסק שלנו אלא גם ברגעים בהם אנו צריכים הלוואה מיידית בעקבות הצעה עסקית מוגבלת בזמן שקיבלנו.

- פרסומת -

לא כל אחד ולא תמיד

אנשים רבים נוטים לייחס הלוואות חוץ בנקאיות ל"שוק אפור" ולחשוב שמדובר בהלוואה שלא צריך יותר מדי בשביל לקבל אותה. קודם כל נדגיש ונאמר שהלוואות חוץ בנקאיות הן בשום צורה לא עונות תחת ה-הגדרה של "שוק אפור". למעשה, השוק נפתח על מנת להרחיק את הלווים הפוטנציאליים מריביות גבוהות ואנשים מפוקפקים ופתחו את שוק האשראי לתחרות גדולה יותר – מה שהשפיע גם על הריביות בבנקים השונים.

בכל אופן, גם אם לפעמים נוצר הרושם שכל אחד יכול לקבל הלוואה חוץ בנקאית זה ממש לא נכון. לקיחת הלוואה חוץ בנקאית היא מלאכת מחשבת של ממש ואמנם מקלה הרבה יותר מן הבנקים השונים אך באותה הנשימה כל לקוח עובר בדיקה קפדנית של דירוג האשראי, היסטוריית הלוואות, היסטוריה פיננסית ועוד. רק לאחר שכל אלו יעברו בהצלחה יוכל להמשיך הלווה אל תהליך ההלוואה – תהליך מהיר, ללא בירוקרטיה מסובכת וללא ערבים כלל.

הלוואה לעסק: אתם בטוחים שזה מה שהעסק שלכם צריך כרגע?

כיום בשנת 2021 כל עסק שני נמצא תחת הלוואה אחת הלוואה אחת אל מול הבנקים או גופים ממנים שונים. לפני שאתם יוצאים להרפתקאה והלוואה נוספת תשאלו את עצמכם האם זה באמת מה שהעסק שלכם צריך כרגע. בהנחה והתשובה היא כן ויש לכם תכנית עסקית מסודרת – הלוואה לעסק באפיק חוץ בנקאי היא התשובה עבורכם.

דיגיטל פיננסים – מתמחים במתן הלוואות לעסקים

התחרות בעולם העסקים בישראל היא תחרות גדולה ותובענית, לא מעט פעמים נצטרך לחזק את תזרים המזומנים שלנו על מנת לעמוד בתשלומים לספקים, נושים שונים ואף לשם שיווק ופרסום. לעיתים הבנקים לא יענו בחיוב אל בקשות ההלוואה שלנו ונצטרך לפעול במישורים אחרים. חברת דיגיטל פיננסים מתמחה במתן הלוואות לעסקים ומבינה את הצורך בהלוואה מהירה יחד עם ריבית נמוכה, בפשטות וללא בירוקרטיה.

אנו מזמינים אתכם לבדיקת זכאות אחריה נשמח לספר לכם עוד על אפשרויות ההלוואה שלנו – אתם עוד פה?