הכנה ליום המאה לבנות

תמונה: freepik

יום המא"ה יכול להיות מאתגר ומלחיץ בו זמנית, ויכול לערער כל נערה מוכשרת ככל שתהייה. לכן מומלץ להתכונן אליו ביתר רצינות, במיוחד אם את מעוניינת לשפר את השיבוץ העתידי שלך בצבא ההגנה לישראל. ולוודא שכל כישורייך נלקחו בחשבון, במהלך תהליך המיון שלך לצה"ל.

על מנת לספק לכם את ההכנה המיוחלת חברת פזצטא, פועלת כבר שנים רבות בהכנת מתגייסים טריים לצה"ל ושאר זרועות הביטחון. בזכות הידע הרב והניסיון שלנו, בהכנת נערות ליום המא"ה, חברת פזצטא, עוזרת לנערות רבות בכל הארץ, להשיג את המיון המיוחל שלהם לצה"ל, ולצלוח אותו על הצד הטוב ביותר.

יום המא"ה

יום המא"ה הוא יום שמתייחס לראשי התיבות של מיון, איתור, והתאמה. והוא יום ייעודי לבנות שמתגייסות לצה"ל בלבד. הוא בעצם המקום בו תוכלי לבטא את עצמך, את היכולות והכישורים שלך, לפני הצבא באופן שיכריע על שיבוצך. כאלו שאולי התפספסו בהליכי הצו הראשון של הגיוס שלך. התוצאות שמאמצייך יעלו ביום זה, יעברו שקלול ביחד עם שאר הנתונים שלך. כגון: הקב"א והדפ"ר, והן עשויות לך להתקבל או להשתבץ לתפקיד שיותר מתאים לכישורייך. ועל הצד הטוב ביותר. תהליך המיון מתחיל כבר בכיתה י"א ורק לאחר שעברת את הצו הראשון. והוא בעצם משמש כעוד מדרגת מיון, במטרה לחשוף את יכולותיה של כל מתגייסת טרייה לצבא ההגנה לישראל.
יום המאה כולל שישה תחנות שמטרתן למיין ולהעריך את היכולות של כל מתגייסת, ואורכו בין מספר שעות ליום עבודה או לימודים שלם. פזצטא כאן לעזור בהכנה ליום המאה לבנות.

- פרסומת -

הכנה ממוקדת לכל תחנה

המדרכים של חברת פזצטא דואגים שתגיעי מוכנה ברמה הטובה ביותר, לכל אחת מהתחנות הכלולות ביום המא"ה.

  • התחנה הטכנית- בתחנה הטכנית נערכים מבחנים שמטרתם לבחון את הכישורים הטכניים שלך. אלו כוללים בדרך כלל משימת הרכבה, שמתבססת על סוג של משחק זיכרון. תחנה זו בוטלה בתקופת הקורונה ועל כן נערכת אונליין. חברת פזצטא כאן לעזור לכן להתכונן, באמצעות תרגול יכולת הזיכרון ופתירת משימות.
  • התחנה להדרכה- בתחנת ההדרכה, יבחנו היכולות שלך להדריך, או במילים אחרות היכולות שלך להנהיג וללמד. המדריכים והמדריכות של חברת פזצטא ישמחו להדריך וללמד אתכם, ולעזור לכם לרכוש את הביטחון והיכולות הנדרשים, לעמידה והדרכה מול קהל.
  • סימולציה ובחינה של יכולות בין אישיות- בתחנה הזאת הצבא מבקש לבחון את יכולות התקשורת הבין אישית שלך. או במילים אחרות כיצד את מסוגלת להתווכח, לפעול בצוות ודמות מצבי קונפליקט שונים, באמצעות משחקי תפקידים. למרות שבמהלך הקורונה הסימולציה הועברה לזום, רק החניכות של פזצטא מגיעות באמת מוכנות. בעזרת תרגול רב ולמידה של עקרונות ושיטות שונות לתקשורת בין אישית.
  • מבחנים פסיכוטכניים- תחנה הקרויה גם תחנת מחשבים, ותפקידה לבחון את היכולות הפסיכוטכניות שלכם. בתחנה הזאת תעברו מבחנים במטרה למפות את היכולות שלכם לניתוח נתונים ופתירת בעיות. חברת פזצטא מקיימת עבור חניכיה סימולציות רבות, שמדמות את השאלות במבחן הפסיכוטכני, ועוזרות לכן לשפר את הציון.
  • תחנת ניהול וארגון- תחנה הקרויה גם שלב השדה, שמטרתה לבחון את היכולות שלכם לפעול ולפתור בעיות במצבים לא מוכרים. הכוללים עבודת צוות בשטח, עמידה בזמנים ועוד.
  • תחנת דיון קבוצתי- התחנה האחרונה ביום המא"ה, שמטרתה לבחון את עבודת הצוות שלכם באמצעות מילים. את היכולת שלכם להניע תהליכם בצמוד לעבודת צוות, בנוסף למשימת הרכבה קבוצתית. חברת פזצטא מזמינה אתכן ליצור קשר כבר היום ולשמוע כיצד אנו יכולים לעזור לכן בהכנה ליום המא"ה לבנות. שיעזור לשבץ אתכן בתפקידים יוקרתיים ומאתגרים.