המדריך לחיוך הוליוודי מתחיל כאן

צילום: FREEPIK

בין אם נרצה ובין אם לא, הרי זו הוליווד שמכתיבה את סטנדרט היופי. הם מכתיבים את האופנה, מחליטים מה נחשב יפה, ומגישים לנו את זה ישירות אל המרקע. בבתי הקולנוע בעולם, בטלוויזיה השטוחה בסלון הבית, על צג המחשב האישי, ויותר ויותר גם על מסך הטלפון החכם – סטנדרט היופי ההוליוודי התקבע, ואין מה להתווכח. כל מה שנותר לנו זה לחייך ולקבל את זה, ואם כבר לחייך, אז עם חיוך מושלם, כפי שהוליווד מבקשת. לא כולנו נולדנו עם חיוך מושלם לפי הסטנדרט. בשביל חסרי המזל שבינינו, ישנם טיפולי שיניים, הלבנות שיניים, וכל מיני סוגי השתלות שיניים שנועדו להרים לנו את החיוך, תרתי משמע.

לפניכם הטיפולים האסתטיים הפופולריים והאפקטיביים ביותר שיביאו את החיוך שלכם למצב בוא הוא לא ירד לכם מהשפתיים. כי ככה זה, כשנראים ממש טוב, לא רוצים להפסיק לחייך.

צילום: FREEPIK

טיפולים ואפשרויות לשדרוג החיוך:

  1. הלבנת שיניים – החיוך המושלם חייב להיות חיוך מלא בשיניים לבנות. למרות שהעולם מבקש מאיתנו לחייך בלבן, הוא מציע לנו כל כך הרבה דברים שמכהים ומכתימים את השיניים. אם אתם ממש רוצים לשמור על חיוך מושלם, אתם חייבים לשמור על השיניים שלכם לבנות, וזה כמעט בלתי אפשרי. הפיתרון? הלבנת שיניים מקצועית אצל רופא שיניים המתמחה בתהליך זה. לאחר שהתהליך הושלם, השיניים שלכם ייראו לבנות מתמיד, וזה הזמן להתחיל להקפיד יותר על מה אתם אוכלים ועל מה אתם שותים, ובטח שלהפסיק לעשן, וזאת כדי לשמור על הלובן החדש של השיניים שלכם.
  2. יישור שיניים – שיניים לבנות זה מעולה, אבל שיניים עקומות? זה מעולה פחות. מי שנפשו חפצה בחיוך הוליוודי כדאי שיקדיש תקופה מסוימת מהחיים לעבור תהליך אורתודנטי של יישור השיניים. אם השיניים שלכם עקומות לגמרי, הרי אז אתם ממש חייבים יישור שיניים ואפילו לא בגלל האסתטיקה, אלא לשם בריאות הפה והלסת, והרווח שלכם כפול. אבל אפילו אם לא כך הדבר, והשיניים שלכם ישרות יחסית, הרי שאפשר להגיע ליישור מושלם, או קרוב למושלם, ואם אפשר, אז למה לא?
  3. אימון השרירים – מרבית האנשים לא מודעים לזה שבשביל לחייך צריך שרירים, ושריר לא מאומן יהיה שריר פחות בריא וחזק. לא פחות מעשרים ושישה שרירים מעורבים בחיוך האנושי על סוגיו השונים. מי שרוצה חיוך מושלם ממש, מוטב שיתאמן על החיוך שלו באופן תדיר, ויקפיד לחייך כמה שיותר. בצורה זו שרירי החיוך שלו יהיו מאומנים, והסיכוי שישלוף חיוך מושלם, עוד לפני התלות בשיניים יפות, יעלה בהרבה.
  4. ניתוח השתלת שיניים – השתלת שיניים היא תהליך רפואי שנדרש במידה וחסרות שיניים, או שעולה הצורך להחליף שיניים שנשחקו, נחלשו, חלו וכיו"ב. אם איבדתם שיניים עקב תאונה, טראומה, מחלה וכיו"ב, הרי שהחיוך שלכם נפגע. יש סוגי השתלות שיניים שמתאימות לכל מטופל ולכל צורך, לפי מיקום השן ומצב הלסת באזור, וברגע שההליך יסתיים ותקבלו בחזרה את כל השיניים שלכם, אתם תחייכו חיוך ענקי של סיפוק.