המדריך שלכם לעולם הנדל"ן: הספר החדש שיעשה לכם סדר בנושא הדירה

צילום: יח"צ

תמ"א 38, פינוי בינוי, דירה להשכיר, דירה בהנחה, מחיר למשתכן- המושגים האלו נכנסו לחיינו בגלל אחת הסוגיות הכי בוערות במדינה: משבר הדיור. אינסוף תוכניות כאלו ואחרות, דיונים, תחקירים וכתבות עוסקות בעניין הזה כבר שנים רבות. הרצון לרכוש דירה הוא חלומו של כל ישראלי ונדמה שהחלום הזה הולך ומתרחק ככל שמחירי הדירות רק מטפסים.

אך לא מדובר רק בשאלת המחיר אלא עוד קודם לכן בהבנה של העולם הסבוך והמורכב הזה. איך מאתרים עסקה טובה? תוכניות מתאר? היתכנות להשבחת הנכס? הדברים הללו הם דרמטיים וחשובים ודווקא בגלל שהנושא הזה מדובר כל כך הרבה, כדאי להכיר אותו לעומק.

ובכן, הבשורה הטובה היא שיש ספר חדש כזה, מדריך מפורט שכתוב בשפה נוחה ומסודרת ועם זאת מקצועית ועם המון ניסיון.

הספר-מדריך "חוכמת העיר- איך להבין נדל"ן", של ד"ר חוה ארליך, בהוצאת ספרי "ניב", יאפשר לכם להבין איך הדברים מתנהלים ברזולוציות הכי ראשוניות עד לרכישה. מה כדי לדעת? ממה להיזהר? מה חשוב לבדוק? אילו טעויות אנחנו יכולים לעשות, שלא לומר שכנראה נעשה, ולכן כדאי לדעת עליהם מראש ועוד.

- פרסומת -

היא מספרת על המטרה של הספר: "כשמחפשים נכס להשקעה, או דירה למגורים, או כשרוצים לדעת מה קורה במרחב הבנוי מסביבנו, צריך לדעת איך לחפש את המידע הרלוונטי. כדאי גם להבין מה התהליכים הרלוונטים שמשפיעים על המרחב העירוני, איפה ואיך מתקבלות החלטות: התוכניות העתידיות במקום הזה, איך מוציאים היתרי בניה, איך מאשרים תוכניות, כמה זמן לוקח כל תהליך כזה?

"לכן, אחרי שנים רבות בעשייה שלי במערכת התכנונית בישראל, ריכזתי בספר מידע חשוב על הנעשה בתחום, בשפה מובנת ובהירה, כולל הרבה דוגמאות ותיאורים מתוך הניסיון המקצועי שלי שנצבר בשנים רבות של תפקידים ציבוריים. הספר מיועד לכל מי שרוצה להבין טוב יותר את התהליכים המעצבים את הסביבה שלו- גם הציבור הרחב וגם בעלי מקצוע בתחום הנדל"ן."

המחברת, ד"ר חוה ארליך, היא אדריכלית ומתכננת ערים, ומומחית בתכנון עירוני ובהנדסה עירונית. בעלת דוקטורט מהטכניון ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד. היא כיהנה כמהנדסת עיר, כמו למשל מהנדסת העיר פתח תקוה, מתכננת מחוז ת"א ותפקידים בכירים נוספים במגזר הציבורי יותר מ- 25 שנה ולכן היא מכירה היטב לעומק ומבפנים את התהליכים ואת השפה המקצועית.

אני ממליץ לכם מאוד לרכוש את הספר, להיכנס לאתר ולבלוג ולקרוא עוד על הנושא החשוב הזה, ולהתעדכן:

קישור לבלוג ולאתר של המחברת: www.citywiser.com

קישור לדף הפייסבוק של "חוכמת העיר": https://www.facebook.com/CityWiser

קישור למידע נוסף על הספר ולרכישה: https://private.invoice4u.co.il/ClearingNew/Invoice4UClearing.aspx?ProductId=12441