המדריך להפקת נופש חברה

הקיץ תכף כבר כאן ואתם כבר מתחילים לחשוב על רעיונות מקוריים לנופש חברה. כבר יש לכם ניסיון עם מספר נופשים שהייתם בהם וכעת אתם מעוניינים לעשות משהו קצת שונה. אתם יודעים כי תכנון מוצלח הוא זה שיגרום לעובדים שלכם להנות מאוד. במאמר הבא תקבלו מספר טיפים חשובים לתכנון נופש חברה לא פחות ממעולה.

אירוע חברה. צילום: unsplash

טיפ מספר 1 – תכנון זמנים

כל הפקת נופש חברה מתחילה בתכנון זמנים נכון. תכנון הזמנים כולל גם בדיקת תאריכים עבור הנופש וגם תכנון של הזמן בנופש. חשוב לשים לב שתאריכי הנופש לא נופלים לכם על חגים או מועדים מיוחדים שעלולים לגרום לכך שהנופש יהיה פחות נוח עבור עובדי החברה. אתם רוצים שכל העובדים שיצאו לנופש יהיו פנויים בימים אלו גם רגשית וגם פיזית. לאחר שתדעו את תאריכי הנופש, תתחילו לתכנן את זמני הארוחות והם אלו שיקבעו את זמני הפעילויות שתבחרו.

טיפ מספר 2 – קהל יעד

תכנון מוצלח של הפקת נופש חברה מצריכה הכרות עם קהל היעד והתאמת הפעילויות לקהל זה. אם אתם חברה עם אנשים צעירים, תרצו פעילויות אקסטרים שעשויות מאוד להתאים. אם קהל היעד מבוגר יותר, יכול להיות שכדאי לכם לבחור באטרקציות עם פחות אדרנלין. כאשר הפעילויות מותאמות לקהל היעד, כולם נהנים, לא משתעממים ולא סובלים.

טיפ מספר 3 – לדאוג לאוכל מגוון

כיום אנו יודעים כי מעבר לאוכלי הבשר, ישנם גם אנשים צמחוניים וטבעוניים. כדי שהנופש יהיה מוצלח, עלינו ליצור מנות שיכולות להתאים למגוון הקהלים. כיום יש מקומות שיש בהם מגוון רחב של מאכלים מסוגים שונים ואתם רק צריכים לבחור מתוך המגוון עבור העובדים שלכם. מומלץ לשאול את העובדים לפני האם יש להם הגבלות אוכל מסוימות.

טיפ מספר 4 – לתכנן זמנים ביחד וגם זמנים לחוד

כאשר מתכננים נופש חברה, חשוב לתכנן זמני פעילות יחד עם החברים לעבודה, אך חשוב גם ליצור זמנים של חופש והתנתקות בנפרד. אלו יהיו זמני המנוחה מהפעילויות והם יאפשרו להנות מכל הפעילויות שמצריכות אנרגיה.

טיפ מספר 5 – לא לשכוח לצלם

- פרסומת -

אחד הדברים שישאירו עבור העובדים שלכם מזכרת הם התמונות. חשוב לדאוג  לצילומים של ימי הנופש. אם יש לכם תקציב, תוכלו להזמין צלם מקצועי. אם לא, תמיד תוכלו לצלם בעצמכם, אך חשוב לא לשכוח זאת. התמונות תמיד יזכירו את הנופש שהיה ויהיו זיכרון לחברויות בתוך הארגון.