הנאה מובטחת: כך תצאו לחופשת בוטיק בשגרת הקורונה

מלונות פטאל תל אביב. צילום: איה בן עזרי

התקופה המאתגרת שנחתה על כולנו טרפה את הקלפים ושינתה הכל, אבל כעת באפשרותנו להניח קלף מנצח על השולחן ולא לוותר על ההנאות הקטנות שעושות לנו טוב בלב, עם ולמרות המצב. רשמו לעצמכם את כל הסיבות לצאת לחופשת בוטיק נעימה ובטוחה, דווקא עכשיו.

הכתבה בשיתוף רשת מלונות פתאל

מתאימים לשגרה החדשה
ישראל מסתגלת למציאות החדשה ואין ספק שגם עולם המלונאות מציג פתרונות יצירתיים לאירוח בהתאם להנחיות משרד הבריאות, בין אם מדובר בהקפדה יתרה על היגיינה בכל השטחים ובחדרים, שמירה על ריחוק חברתי, עטיית מסיכות בקרב חברי הצוות ועוד.

אז הקיץ כבר כאן, ואת החופשה הראשונה שלכם תוכלו לחוות במלון בוטיק על מנת להיכנס בהדרגה לשגרה הנוכחית שנכפתה עלינו. אם אתם מרגישים שכרגע קצת "גדול עליכם" לצאת לחופשה במלון המיועד יותר למשפחות עם ילדים ואתם מעדיפים למצוא לעצמכם פיסה של שקט בתקופה הקרובה, אל דאגה, מלון בוטיק הוא בהחלט הפתרון הטוב ביותר עבורכם.

- פרסומת -

במלון מסוג זה תוכלו ליהנות מתחושת אינטימיות ומעין נופש פרטי, הודות למספר החדרים המצומצם יחסית, מה שאומר שהמלון לא יוכל בשום אופן להיות "המוני". מלונות מסוג זה פחות מתאימים לאירוח משפחות היות ולא קיימות פעילויות ואטרקציות לילדים כמו במלונות מסוג הכל כלול למשל, כך שתוכלו להרגיש בטוחים לכל אורך החופשה.

לחיי הרומנטיקה
בואו נודה על האמת, אין כמו חופשת בוטיק מרגיעה ומפנקת כפיצוי על כל תקופת הסגר הלא פשוטה שעברה עלינו. אם אתם מרגישים שהחודשים האחרונים היו לחוצים ומאתגרים במיוחד מבחינה זוגית, עכשיו תוכלו לקחת לעצמכם פסק זמן וליהנות יחד בחופשה רומנטית בסגנון אורבני ייחודי.

לבחירתכם מגוון מלונות בוטיק מעוצבים ויפהפיים המציעים חופשה זוגית מפנקת בהתאם להנחיות משרד הבריאות, מבלי לגרוע באיכות החוויה.

נשארים קרוב, מרגישים רחוק
סיבה נוספת לצאת לחופשת בוטיק אורבנית היא כמובן העובדה שלא תצטרכו לנסוע לאחת מערי הנופש הרחוקות בישראל, אלא שתוכלו להגיע למלון שלכם במרחק נסיעה קצרה, בהתאם לבחירתכם.

נופש אורבני הוא הזדמנות נהדרת לנצל את המצב ולקפוץ להפסקה קצרה של שקט מבלי להסתבך בפקקים ובנסיעות ארוכות מדי. פשוט בחרו את היעד הנוח לכם ביותר מבחינת קרבה ואתם כבר שם.

בוטיק בעיר הגדולה
כאמור, מלון בוטיק תוכלו למצוא כמעט בכל עיר בארץ, אך ההמלצה החמה ביותר היא מלונות בוטיק בתל אביב, העיר המרכזית שניתן להגיע אליה בקלות מכל מקום בארץ.
בעיר הגדולה מגוון מלונות בוטיק איכותיים באזורים שונים שיאפשרו לכם לבחור האם לנפוש בקרבת חוף הים או למצוא פנינה ייחודית באחד הלוקיישנים המרכזיים והאופייניים ביותר של העיר.

נופש במלון בתל אביב יאפשר לכם לשלב חוויות נוספות בחופשה, דוגמת טיול אופניים משותף, סגוואי, מסעדות, ברים, הליכה בשדרות רוטשילד הקסומות, גיחה קצרה לאחד החופים ועוד.

היכנסו לרשימת המלונות מרשת פתאל ותתחילו לארוז!