הסוגים הטובים ביותר של מאווררים תעשייתיים

כשזה מגיע לבחירת מאווררים תעשייתיים, חשוב להבין שאי אפשר להתקין מאווררי תקרה רגילים במקומות תעשייתיים, מכיוון שהם אינם מתאימים למקומות מסחריים גדולים. למקומות כאלה, יש צורך בהתקנת מאווררים תעשייתיים מכיוון שהם צריכים להפיץ כמות אוויר גדולה יותר לאזורי התעשייה.

תוכן שיווקי 31/03/2020

למקומות כמו מחסנים, מפעלים ואזורי עבודה נרחבים יש תקרות גבוהות ואי אפשר להציב עליהן מאווררים רגילים כי הם פשוט לא יפיקו תועלת.

החוכמה היא להתאים מאווררים תעשייתיים למקומות גדולים מכיוון שיש להם טווח להב גדול, הם מציעים קצב סיבוב גבוה יותר ומפיצים את האוויר ברחבי החדר. לא רק שיש להם להבים גדולים יותר, אלא הם מורכבים ממתכת או מפלסטיק קשיח הכולל ביצועים ארוכי טווח.

יש לכם שאלות על מאווררים תעשייתיים? הגעתם למאמר הנכון

- פרסומת -

לא ניתן להתקין מאווררים תעשייתיים באזורי מגורים מכיוון שיש להם להבים גדולים, שיעורי סיבוב גבוהים יותר והם צורכים יותר חשמל בהשוואה למאווררי תקרה שמיועדים למגורים. לכן, זו לא תהיה החלטה נבונה לבחור אותם למקום המגורים שלכם.

אז האם אתם מעוניינים לקנות מאווררים תעשייתיים מהסוגים הטובים ביותר ומתלבטים מה לבחור ואיזה סוג מאוורר יכול להתאים לצרכים העסקיים שלכם? אל דאגה, עד שתסיימו לקרוא את המאמר הזה, תקבלו את כל התשובות לכל השאלות שיש לכם בנושא זה. אז המשיכו לקרוא.

סקירת המאווררים התעשייתיים הטובים ביותר

אם אתם רוצים לדעת על המצאת הסוגים הראשונים של מאווררים תעשייתיים, הם הומצאו בסוף שנות התשעים, כאשר פרופסור מאוניברסיטת קליפורניה רשם פטנט על עיצוב מאוורר תקרה גדול המיוצר במיוחד לשימוש בחקלאות. אבל המאווררים של היום שונים היות ויש להם תפקודים מתקדמים יותר.

בואו נדבר רגע על שני הסוגים העיקריים של מאווררים תעשייתיים מהשורה הראשונה שיעזרו לכם להפיג את חום הקיץ.

מאוורר תקרה שאינו רועש

הראשון ברשימת מאווררים תעשייתיים הטובים ביותר הוא מאוורר התקרה המתאים לחללים כפריים. פנינה יצירתית זו מספקת הפעלה ללא רעש לנוחות המשתמשים ותוכלו לבחור בו אם אתם מחפשים עמידות ונוחות.

אלו התכונות של מאוורר זה:

  • מנוע חזק ועמיד, עם הגדרת הילוכים מתקדמת בהשוואה למאווררים אחרים.
  • פעולה שקטה ואיכות גבוהה.
  • גוף תאורה.
  • שלט רחוק.
  • תנועה אחורה וקדימה כאחד של הלהבים.
  • להבים בגימור כפול.
  • מאוורר תקרה מקורה עם שלושה להבים.

הדבר הגדול הבא בתחום מאווררים תעשייתיים הטובים ביותר הוא המאוורר מבית ווסטינגהאוס. המאוורר מפותח בצורה כזו שהוא מספק לכם את יתרונות הקדמה הטכנולוגית של התקופה המודרנית. הוא מתאים למקומות כמו מחסנים, אזורי עבודה גדולים, מערכי תעשייה, מפעלים וחללים גדולים אחרים.

מאוורר זה כולל חמש אפשרויות מהירות שונות ועוזר לכם לשמור על קרירות במקום בכל טמפרטורה. עכשיו בואו נדבר על התכונות של המאוורר הזה:

  • בקרת קיר בחמש מהירויות.
  • עמידות לטווח הארוך.
  • קלות התקנה.