הרב פוירשטיין על דברי סמוטריץ' בנוגע לרבני צהר: "בסוף כולנו אחים המבקשים לחיות יחדיו"

הרב רפי פוירשטיין
הרב רפי פוירשטיין. צילום: חיים טוויטו

יו"ר עמית של ארגון רבני צהר הרב רפי פוירשטיין מברך את יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' על אמירותיו המפויסות כלפי הארגון: "התרגשתי לקרוא את הדברים, הקנאות ושנאת החינם אוכלות כל חלקה טובה"

יו"ר עמית של ארגון רבני צהר הרב פוירשטיין פונה ליו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' ומברך אותו על הדברים שאמר בנוגע לארגון רבני צהר ועל הגישה המפויסת בה בחר לנקוט.

הרב רפי פוירשטיין
הרב רפי פוירשטיין. צילום: חיים טוויטו

 

"התרגשתי לקרוא את דבריך המפויסים והמאחדים כלפי רבני צהר. בעידן בו שטן המחלוקת מעוות את תפיסת האחר, וצובע אותו בצבעים עזים של 'טוב ורע', מבלי לייחס לו אפילו כוונות טובות, דבריך הם בבחינת 'מים קרים על נפש עייפה'. בצלאל היקר, אל תירא ואל תחת מהנחפזים להזהירך "לא להתבלבל". אכן צודקים הם, אל תתבלבל מהקנאות ושנאת החינם האוכלות כל חלקה טובה".

"אסיים בחוויה החרוטה בזיכרוני. הגעתי בזמנו לישיבת סיעת הבית היהודי להציג את מיזם הכשרות של צהר שהייתי ממקימיו. הוויכוח היה סוער ואף חריף, ואתה, בלשון המעטה, לא היית מאוהדיו. אך בסוף הדיון  הסוער, התקבצנו כולנו מתוך המחלוקת העזה, בחברות ובידידות, המסכימים והחולקים, לתפילת מנחה משותפת. בסוף כולנו אחים המבקשים לחיות כאן יחדיו. 'את אחי אנכי מבקש'".