הרב שמואל אליהו לילדי מרסיי: "תתפללו שתזכו לעלות לארץ"

רבה הראשי של צפת הרב שמואל אליהו יצא בימים האחרונים בשליחות המזרחי העולמי וארגון שדרים לקהילות היהודיות בצרפת ובאיטליה. בסרטון מרגש שצולם בקהילה היהודית במרסיי ביקש הרב מהילדים לברך זה את זה שיזכו לעלות לארץ ישראל.

הרב אליהו עם הרב דרעי. צילום: דוברות המזרחי

בשליחות מטעם המזרחי העולמי וארגון שדרים יצא רבה הראשי של צפת הרב שמואל אליהו שליט"א בימים האחרונים לקהילות היהודיות בצרפת ובאיטליה, הרב מבקש להביא מאורה של ארץ ישראל אל הקהילות השונות באמצעות שיעורי תורה, שיחות וזמן לשאלות ותשובות.

ביום חמישי האחרון ביקר הרב בקהילתו של ראש דסק צרפת במזרחי העולמי הרב אברהם דרעי במרסיי, צרפת. באסיפה מיוחדת של ילדי הקהילה ביקש הרב מהילדים שכל ילד יניח את ידיו על ראש חברו וכל ילדה על ראש חברתה. הילדים חזרו על מילותיו של הרב שמלבד הברכות השגרתיות של בריאות ושמחה ביקש מהם שיברכו את חבריהם-"שיזכו לעלות לארץ ישראל." הילדים הנרגשים חזרו אחרי ברכת הרב בכוונה רבה.

נציג המזרחי בהסתדרות הציונית רועי אבקסיס אמר כי "חלק מהקשר עם יהודי התפוצות מתבטא בעידוד העלייה ארצה, הרב אליהו יודע להדביק את הנוכחים באהבת ארץ ישראל ואנו מודים לו על כך." ראש דסק צרפת של המזרחי העולמי הרב אברהם דרעי סיכם: "אנו מודים לרב מקרב לב על הזמן הרב שהקדיש לקהילה ובפרט על הברכה המיוחדת לילדים."