השמפו החכם מסדרת פיטו פריז הגיע לישראל: פיטופרוגניום

(צילום: באדיבות דודו אלהרר לניאדו תקשורת)

חברת פרמה-גורי משיקה בימים אלה את פיטופרוגניום, מבית פיטו פריז, הדור הבא בעולם טיפוח השיער היוקרתי.

עירית לוין 27/04/2009

חברת פרמה-גורי משיקה בימים אלה את פיטופרוגניום, מבית פיטו פריז, הדור הבא בעולם טיפוח השיער היוקרתי; שמפו חדשני, ייחודי ו"חכם" הנלחם במיקרואורגניזמים מזיקים ומאפשר התפתחות של חיידקים טובים, המגנים על הקרקפת ושומרים על איזון המונע נשירה, גירויים, גירודים, יובש יתר, שמנוניות או קשקשים על הקרקפת, וכך מאפשר צמיחת שיער בריא, יפה ומבריק.

השמפו "החכם" פיטופרוגניום:

  • מכיל רכיב הרשום כפטנט שמספק מערכת הגנה לקרקפת ע"י שמירה על מאזן המיקרו פלורה בקרקפת. השמפו מאט את התפתחות האורגניזמים שליליים וכך מעודד התפתחותם של המיקרואורגניזמים החיוביים.
  • מכיל חומרים טבעיים השומרים על הציפוי ההידרו ליפידי הטבעי של הקרקפת שתפקידו להגן על הקרקפת והשיער מנזקי סביבה.
  • מכיל תמצית עלי זית המכילה נוגדי חמצון להגנת השיער והקרקפת.
  • מנקה בעדינות את הקרקפת ומקל על קרקפת מגורה.
  • השמפו מכיל כמות חסרת תקדים של רכיבים טבעיים: 72% רכיבים טבעיים. הרכיבים הם תמציות חיטה, חלב שקדים, עלי-זית ושורש החוטמית.  מגיע באריזה יוקרתית, לא שבירה, ידידותית לסביבה וניתנת למִחזור (אלומיניום).

רבים מאיתנו סובלים לסירוגין או באופן תמידי מקרקפת מגרדת, מגורה, יבשה מידי או שמנונית מידי, לעיתים קשקשים ויש תקופות של נשירת שיער. המפתח לשיער וקרקפת בריאים טמון באיזון. הקרקפת היא החלק החי, המצמיח את השיער ועליה יש מיקרופלורה*. חשוב לשמור על איזון המיקרואורגניזמים הטובים לעומת הפתוגנים (המזיקים) כי רק כך הקרקפת תהיה מאוזנת, במצב האופטימאלי, ותאפשר צמיחת שיער בריא ויפה לאורך זמן ללא גרד, יובש, שומניות, קשקשים, נשירה ועוד. רק כך ויוכל לצמוח שיער בריא ויפה לאורך זמן.

- פרסומת -

מחיר מומלץ לצרכן (שמפו 200 מ"ל) – 69.99 למידע נוסף WWW.PHARMAGURI.CO.IL או באתר – www.phyto.co.il ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי הטבע ובתי המרקחת הנבחרים