התאמת איפור עיניים לערב

צילום: Pixabay

איפור העיניים הוא אחד המרכיבים הבולטים בעיצוב האיפור כולו, שכן העיניים הם הדבר הראשון עליו אנשים מביטים כאשר הם מדברים או פונים אלינו ויש משמעות רבה להתאמת האיפור המדויקת. איפור הערב שונה מאיפור היום, הוא דרמטי יותר, מעושן יותר בולט יותר, אבל כיצד ננוע בין הקו הדק של איפור מוגזם לאיפור מעושן ומחמיא? התאמת איפור עיניים לערב דורשת ידע בסיסי ומיומנות, אך כל אחד ואחת יכולים ללמוד אותה ובכתבה זו ניתן את הטיפים ואת הצעדים שחשוב ליישם כדי להצליח לבצע איפור עיניים לערב הכי מחמיא שניתן.

חשיבות הכרת העור והכנתו על מנת לוודא תוצאות איפור טובות

רגע לפני שבוחרים איפור עיניים לערב חשוב להכיר את העור ולטפל בו באופן נכון. טיפוח עור הפנים וניקויו יכולים לשפר את איכות האיפור ולהבטיח תוצאות טובות יותר, אך בראש ובראשונה הם יסייעו לשמור על עור הפנים.

יש להשקיע במוצרים המתאימים לסוג העור ולבצע טיפוח יום יומי הכולל את ניקוי העור משאריות איפור בערב, מריחת קרמים בהתאמה לסוג העור והתאמת תכשירים שונים להכנה, למשל באמצעות סרום המזין את העור לפני האיפור. כמו כן, יש לשים לב שהקרם מכיל בתוכו רכיבים של הגנה מפני השמש ורצוי שאותו מקדם הגנה יהיה גבוה ככל הניתן. כמו כן, רצוי מאוד להשתמש בפריימר שמקבע את האיפור.

הגדרת מסגרת העין ובחירת הגוונים

כאשר מנסים להשיג איפור עיניים לערב באופן שישווה אפקט דרמטי אך עם מסגרת וצבע מחמיאים, נבצע בשלב ראשון בחינה לגידור העין בהתאמה למבנה הפנים. ישנן טכניקות שונות לעשות זאת, ניתן להגדיל למשל את העין באמצעות שימוש בגוונים בהירים, יש להתאים את הגוון גם לעין ורצוי שתהיה ניגודיות מסוימת, לדוגמה, בעלי עיניים חומות ייהנו ממראה דרמטי בו משולב הצבע הסגול, בעלי עיניים ירוקות יוכלו לעשות שימוש בצבע הסגלגל והכסף ואף החום. בחרו גוונים שמתאימים גם לצבע העור, כדי שאפקט המראה כולו יהיה תואם.

הדגשת קצוות העפעפיים עם אייליינר ומסקרה

- פרסומת -

כאשר בוחרים איפור ערב מעושן יש רצון ליצור אפקט דרמטי אך מעודן, ניתן לעשות זאת על ידי שימוש באייליינר ומסקרה. נשתמש באייליינר שחור במשיכת קו עבה בין העפעף ומעלה לכיוון הגבה עם קו הצללית. המסקרה בה נעשה שימוש תעבה את מראה הריסים ותספק מראה דרמטי עוד יותר.

איפור השפתיים: טיפים לבחירת איפור שפתיים מושלם לערב

מלבד העיניים, מירב תשומת הלב באיפור מוקדש לשפתיים. מראה שפתיים צבועות היטב אך בגוון מתאים בדיוק לעור הפנים ואיפור השפתיים. בחירת הצבע כמעט תמיד צריכה להתחיל מגוון ניטרלי, בטון אחד גבוה יותר מצבע השפתיים הטבעי. לאחר מכן ניתן להתחיל להוסיף נגיעות קטנות של צבע עד להגעה לטון המתאים ביותר למראה. כשמדובר על איפור ערב, כמעט תמיד נבחר בצבע כהה יותר לשפתיים, גוונים של ורוד, אדום וגם בורדו נחשבים לצבעים המועדפים ביותר.

בערב רצוי לבחור באיפור שפתיים עמיד – ניתן להשתמש בתוחם בגוון אחד כהה מהאודם ולהשתמש במקבעי איפור כדי להשיג מראה רענן לאורך הערב כולו, מעליו ניתן למרוח גלוס כדי להשיג אפקט מעובה ומבריק.