התקנת פאנלים סולאריים מה חשוב לבדוק לפני

תהליך התקנת הפאנלים הסולאריים אינו קל כמו התקנת דוד שמש. הסיבה לכך היא, שפאנלים סולאריים דורשים ידע מיוחד, ניסיון, ציוד מיוחד ועוד. המתקינים צריכים לדעת מה להתקין וכיצד להתקין כראוי.

חשוב לאנשים לדעת כמה אנרגיה הם יקבלו מהפנלים ואיזו השפעה תהיה להתקנה על סביבת המגורים שלהם. לפני התקנת פאנלים סולאריים, חשוב שאנשים ידעו שלגודל הפאנל יש השפעה על חשבון החשמל שלכם. לוחות סולאריים קטנים מייצרים פחות אנרגיה, אבל פאנל גדול יותר יכול לייצר יותר אנרגיה ולעלות יותר בתחזוקה בטווח הארוך.

מה חשוב לדעת לפני התקנת פאנלים סולאריים?

מה חשוב לדעת על התקנת פאנלים סולאריים על הגג? יעילות המוצר המותקן משתנה בין מתקין אחד למשנהו, ולעיתים אף בצורה משמעותית. ואם יש משהו שבאמת חשוב לדעת, זה שפאנלים סולאריים עלולים גם להשפיע לרעה על בריאות האדם אם הם מותקנים בצורה לא נכונה.

- פרסומת -

על מנת לוודא כי תוכלו לנצל את הפאנלים הסולאריים שאתם מתקינים, ישנם כמה דברים שכדאי לכם לשקול תחילה. למשל, חשוב לעשות את המחקר שלכם לפני התקנת לוחות אלה ולא רק לקחת המלצה ממישהו שכבר התקין פאנלים סולאריים.

האם יש מספיק אור בצד של המבנה שלכם?

בין אם אתם מתגוררים בצד המזרחי, הדרומי, המזרחי או המערבי, חשוב לברר זאת מראש. התקנת פאנלים סולאריים היא יעילה רק כאשר הפאנלים מקבלים מספיק אור שמש. הדבר הבא שאתה צריך לבדוק הוא, אם זה אפשרי עבורך להתקין אותם על הגג שלך או לא, שכן זה יקבע כמה אתה יכול לקצץ בעלויות החשמל העתידיות.

ההחלטה החשובה ביותר שיש לקבל בעת התקנת פאנלים סולאריים היא, האם יש לך מספיק שטח גג עבורם. כמו כן, חשוב לקבוע את גודל הפאנלים הסולאריים שתזדקקו להם. פאנלים סולאריים מגיעים בגדלים שונים ונמדדים בוואט. לכן כדאי לדעת כמה וואט הבית שלך צריך לפני שמחליטים איזה גודל פאנל אתם צריכים.

מה עוד חשוב לדעת על התקנת פאנל סולארי?

יש הרבה גורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני התקנת פאנלים סולאריים בבית או בעסק. כדאי לוודא שאינכם קרובים לרכוש של אדם אחר, כלומר לוודא שההתקנה לא תהיה קרובה לרכוש של אנשים אחרים. אתה גם צריך לשקול את הגודל והמיקום של הנכס שלך, כמו גם את סוג הגג העליון: שטוח, משופע או אחר.

 

בסופו של דבר, התקנת פאנלים סולאריים תחליף את מקור האנרגיה הנוכחי שלכם באנרגיה נקייה מהשמש. וכדי שזה יתבצע בצורה נכונה ויעילה, חובה להסתייע באנשי המקצוע הרלוונטיים בתחום זה של התקנת לוחות סולאריים. שזה הטיפ הכי חשוב, אולי. הקפידו להשוות בין אנשי מקצוע, להשוות מחירים, לקבל מס' הצעות עבודה ועוד. וזכרו, לא תמיד יהיה כדאי ללכת על הזול ביותר.