מסורבי משכנתא – מה עושים?

צילום: FREEPIK

משכנתא היא הלוואה ענקית שאנו צריכים לקחת כאשר אנחנו רוצים לרכוש נכס. זאת יכולה להיות דירה למגורים או להשקעה, זה יכול להיות משרד או כל נכס אחר עבורו מספק הבנק משכנתא. אבל להלוואה הגדולה הזאת נוספות ריביות ועמלות שהופכות אותה לגדולה אפילו עוד יותר! וכדי לקבלה יש לעמוד בתנאים מסוימים אותם מציב הבנק.

הדרך להפוך למסורב משכנתא

בשל תנאים אותם מציבים הבנקים לקבלת משכנתא כמו למשל משכורות בגובה מסוים, הכנסה קבועה ממקורות שונים, התחייבויות לבנק הלוואות קיימות, הון עצמי ראשוני המיועד לרכישת הנכס, אשראי נמוך או גבוה, אי עמידה או עמידה בהתחייבויות בעבר ושאר סיבות – בוחר הבנק אם להעניק משכנתא ללקוחות קיימים או חדשים. במידה והלקוח אינו עומד בתנאים שמציב הבנק, ייתכן כי הבנקים יסרבו לתת משכנתא. בשל מקרים כאלה יש לא מעט אנשים שנחשבים מסורבי משכנתא בישראל.

אבל מה עושים במקרים כאלה?

- פרסומת -

אם הבנק סרב לתת לכם משכנתא ואתם ממש רוצים להגשים מטרות, כמו למשל לרכוש דירה במחיר למשתכן או דירה יד שתיים וכולי – כדאי לבדוק מה יכולות להציע לכם חברות חוץ בנקאיות.

חברות כאלה הן חברות מקצועיות המעסיקות מומחי אשראי שעבדו במערכות בנקאיות ויכולים לסייע לכם לקבל משכנתא, לקבל מימון והון עצמי או לכיסוי מינוס בבנק, לייצר עבורכם הכנסות ובכך לסייע לכם לקבל את הסכום הדרוש לרכישת דירה.

באמצעות מומחים של חברות חוץ בנקאיות אפשר לבדוק כיצד אפשר לתקן רישומים כמו של בעיות משפטיות או תיקים בהוצאה לפועל (שיכולים להיות גורם לסירוב משכנתא), אפשר לבדוק כיצד פונים שוב אל הבנק בבקשה לגייס את ההון העצמי הדרוש או סכומים אחרים שנדרשים לאישור משכנתא ולקבל עצות מועילות מבנקאים לשעבר מומחים בתחומי המשכנתא וההלוואות.

אז כיצד בוחרים את המומחים?

כאשר אתם פונים לייעוץ פיננסי חוץ בנקאי יש לבחור חברות מומחיות המציעות פתרונות טובים חזקים ויצירתיים לקבלת ההלוואה הדרושה לרכישת נכס או דירה.

בחרו מומחים שיש להם ניסיון בתחום, שיכולים להתייחס למקרה שלכם באופן פרטני וללוות אתכם צעד אחר צעד בדרך למשכנתא.

זה נכון ששירות כזה כרוך בתשלום, אבל ההשקעה תשתלם גם במשא ומתן מול הבנק וגם בהוזלה של מחיר המשכנתא על ידי קבלת ייעוץ מקצועי לבחירת מסלול הלוואה משתלם שיחסוך לכם כסף רב.

אז אם אתם מסורבי משכנתא, אל תתייאשו – החלום שלכם לרכוש נכס יכול להתממש במידה ותפנו אל מומחים בתשואות פיננסיים שיספקו לכם עצות בתחום הפיננסיים שיטיבו עמכם ויסייעו להגשים מטרות.