וילונות מעוצבים בהתאמה אישית לבית ולמשרד

רוצים לחדש את מראה המשרד? לשדרג את הסלון? לרענן את עיצוב הבית? אין כמו וילונות מעוצבים בהתאמה אישית לכל מטרה, חלל וסגנון עיצוב. בהחלט ניתן לחדש, לשנות ולהעניק לבית או למשרד מראה חדש רק בעזרת וילון.

צילום: canva

התאמת וילון דורשת ניסיון ומקצועיות לצד ראייה מרחבית המשלבת בין אופנתיות וטרנדיות לבין הסגנון האישי של כל לקוח וזאת תוך יצירת הרמוניה בין הוילון לבין עיצוב הבית. לשם כך מומלץ לפנות ל – vilonot-express.com המתמחים בעיצוב וילונות מרהיבים מבדים איכותיים למגוון מרחבים, עסקיים ופרטיים. במאמר שלפניכם נסקור את סוגי הוילונות לבית ולמשרד וכיצד להתאימם נכון.

איך קונים וילון

וילונות הם לא רק פריט עיצובי, אלא הם גם מיועדים להצללה וויסות האור החודר לחדר בו הם מותקנים. בחירת סוג הבד ואופי התפירה משפיעים על אפקט הצל שהווילונות מעניקים, כך שרצוי להכיר את הסוגים השונים. לשם כך מומלץ להתייעץ עם וילונות אקספרס לגבי סוג הבד המועדף.

וילון הוא תמיד חלק ממכלול שלם של עיצוב וחלק בלתי נפרד מהמרחב המשרדי או הביתי. לכן חשוב שהוא יהיה מותאם לחלקי הבית או המשרד השונים. כך שגם אם ראיתם וילון שמאוד מצא חן בעיניכם, כדאי לבדוק איך הוא משתלב באותו חדר אליו ייעדתם אותו.

בנוסף, כל וילון הוא בעל מטרה שונה. למשל, וילונות שאינם נפתחים בתדירות גבוהה לעומת וילונות שכל הזמן נפתחים ונסגרים, בעיקר אלו המכסים חלונות הפונים לכיוון דרום או כאלו נמצאים בחדר ישיבות. וילון שנפתח הרבה כדאי שיהיה חשמלי כך שבלחיצת כפתור אפשר יהיה לשנות באמצעותו את התאורה ואת האווירה.

וילונות בהתאמה אישית

- פרסומת -

למה כדאי לשים לב כשעומדים לבחור וילון לבית או למשרד? לצבע ולמרקם הבד, מידת השקיפות שלו ואורכו, התאמתו לחדר בו הוא נתלה ואביזרים נלווים שונים. חשוב שהוילון יהיה עשוי מבד איכותי כדי שהוילון יחזיק מעמד לאורך זמן. חשוב גם לקחת בחשבון שלא כל בד מתאים לכל סוג וילון. למשל וילון קפלים העשוי מבד עבה מדי לא ייתן את אפקט ה"גלישה" של הוילון, ויהיה סטאטי ובעל מראה כבד. וילון דק מדי לעומת זאת יזוז כל העת, מכל משב רוח קל.

הבדים שהם בעלי "נפילה" טובה הם בדי משי, פשתן וקטיפה. הבדים עם אפקט הבידוד הטוב ביותר הם זמש, קטיפה וטוויד. חשוב לפנות לבעל מקצוע מ- וילונות אקספרס כדי שיתאים את תפירת הוילון לסוג הבד בצורה הטובה ביותר.

וילונות המותאמים אישית מאפשרים דיוק בהתאמת הוילון לחלל בו הוא תלוי. התאמה אישית כוללת לא רק את סוג הבד, עיצוב הוילון וגודלו, אלא גם אביזרים נלווים כגון מסילות, מוטות ושרוכי קשירה. וילון יפהפה שמותאם לבית או למשרד תורם למראה הרמוני ונעים ומאפשר תאורה טבעית ומווסתת.