חברת הכנסת הדתיה מכחול לבן מצטרפת לגדעון סער

ח"כ הילה שי וזאן, אחת מחמש חברות הכנסת הדתיות שנשארו עד עתה עם בני גנץ בכחול לבן, הודיע לו כי היא עוזבת את מפלגתו ומצטרפת לרשימת "תקווה חדשה" של גדעון סער לקראת ההתמודדות לכנסת ה-24.

ח"כ הילה שי-וזאן. צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי

ח"כ הילה שי וזאן (40), ילידת בת ים ותושבת מודיעין מכבים רעות, אם ל-4, מכהנת כחברת הכנסת בכנסת ה-23. עם הצטרפותה ל״תקווה חדשה״ – תגיש ח״כ שי-וזאן את התפטרותה מהכנסת, אליה נבחרה בבחירות האחרונות מטעם רשימת ״כחול לבן״.

כחברת כנסת, שי וזאן שימשה כיו"ר ועדת המשנה לצרכנות בוועדת הכלכלה. בכהונתה הובילה חוק להחזר מקדמות לזוגות אשר חתונתם בוטלה עקב הקורונה, חוקקה תיקון לחוק שחייב את סוכנויות הנסיעות להחזיר את עלות כרטיסי הטיסות שבוטלו, הביאה להעלאת התמיכות הממשלתיות לעמותות וארגונים חברתיים מ-70% ל-100% והצליחה במאבקה להחזיר את הטבות המס לתושבי הפריפריה בוועדת הכספים. כמו כן, הובילה מתן מענקים לנשים עצמאיות שילדו ולמשרתי המילואים והשיגה מענק מיוחד בסך 80 מיליון ש"ח לעובדים בעסקים משפחתיים שלא קיבלו אף מענק ממשלתי משנת 2007. בנוסף, כחברה בין היתר בוועדות כספים, כלכלה וקורונה פעלה למען ענפי הכושר, המסעדנות והעסקים הקטנים.

בעברה כיהנה שי וזאן כחברת מועצת העיר מודיעין מכבים רעות וכיו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי. לאחר מכן, שימשה כראש מנהל במרכז השלטון המקומי, הקימה את תנועת "שווים שונים – התנועה לשוויון הזדמנויות לנשים ולגברים" וייסדה את פורום נשות עסקים התומכות בלוחמות משוחררות מצה"ל. ח"כ שי וזאן הינה בעלת תואר ראשון ותואר שני במדע המדינה ובתקשורת בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן.

ח"כ הילה שי וזאן: "בשעה של משבר פוליטי, בריאותי, כלכלי וחברתי מהקשים שחוותה מדינת ישראל, גדעון סער הוא היחיד עם הניסיון והיכולות להחזיר את היציבות ולהוביל כראש ממשלה לאיחוי הקרעים בעם ולשינוי שאזרחי ישראל מייחלים לו. אני נרגשת להצטרף למפלגת 'תקווה חדשה' ולהיות חלק מנבחרת אנשי עשייה מעולים ומנוסים מכל התחומים, ביניהם, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון, שפעלנו יחד בוועדת הקורונה למען הציבור".

- פרסומת -

אני מאמינה שהמשימה הראשונה במעלה היא החלפת ראש הממשלה, דרך עליית מפלגת מרכז-ימין ממלכתית לשלטון. גדעון סער הוא האדם הנכון לראשות הממשלה שידע להחזיר את היציבות הפוליטית, הכלכלית והחברתית לעם ישראל ומדינת ישראל".

יו״ר תקווה חדשה ומועמדה לראשות הממשלה גדעון סער ברך על הצטרפותה של ח״כ שי-וזאן לתקווה חדשה ואמר כי "שי-וזאן היא פרלמנטרית נמרצת שהצליחה, תוך תקופה קצרה, לקדם נושאים רבים למען הציבור בכנסת היוצאת. אני משוכנע שכך תעשה, וביתר שאת, בכנסת ה-24״.