חדרי ישיבות מעוצבים – ואף אחד לא ירצה שהישיבה שלכם תסתיים

חדרי ישיבות מעוצבים
חדרי ישיבות מעוצבים

ישנם הרבה אנשים שלא בדיוק אוהבים להגיע לישיבות, וקשה להאשים אותם. לרוב מדובר על תהליך ששורף זמן, מתנהל בחוסר יעילות, ובסופו של דבר רק מייצר עבודה נוספת. איך בכל זאת, אפשר לגרום לאנשים להגיע לישיבות עם האנרגיה הנכונה? קודם כל, אפשר לצאת מהמשרד הרגיל ולהגיע לחדר ישיבות שובר שגרה – כזה עם עיצוב שמדליק ניצוץ בעיניים, כסאות מפנקים (או אולי נדנדות להגברת היצירתיות), במיקום חדש, ועם כל הפינוקים שצריך.

חדר ישיבות לא צריך להיות חדר בריחה

כשהם שומעים ישיבה, הם רואים בדמיונם חדר אפרורי ומשעמם. חדר שמחניק את היצירתיות. חדר ללא אופי ואישיות. חדר עם כיסאות לא נוחים, כאלו שמכאיבים לעצם הזנב. אנחנו בטוחים שכבר הייתם בחדרי ישיבות שכאלו ואנחנו מבינים ללבכם. אבל רגע, מה אם ישנם גם חדרי ישיבות להשכרה מעוצבים ומדהימים באמת? חדרים שאף אחד לא רוצה לצאת מהם? תדעו שיש כאלו גם יש.

חדר הישיבות הבא שלכם יכול להיות מעוצב עם הרבה מאוד מקוריות ומחשבה. הוא יכול להיות מעוצב לפרטי פרטים. הוא יכול להיות מפרה וצבעוני. הוא יכול להיות מסוייד ולא מסוייט. הוא יכול להיות אלגנטי. הוא יכול להיות חדר שיגרום למשתתפים להגיד WOW בכניסה ו-"מה, כבר נגמר?" ביציאה.

בחדר ישיבות שעוצב במחשבה ובמקוריות רבה על ידי אדריכלים ומעצבי פנים מהשורה הראשונה קל יותר לסגור עסקאות, קל יותר למצוא פתרונות יצירתיים, קל יותר לעניין את העובדים וקל יותר ליצור שיתופי-פעולה עסקיים חדשים. הכל קל יותר, זורם יותר ומהנה יותר. בחדרים האלה הכל מריח טוב יותר, וזהו כנראה ריח ההצלחה.

אין שני חדרי ישיבות מעוצבים אותו הדבר – כל חדר ייחודי ומיוחד

- פרסומת -

הסטנדרט העיצובי הגבוה הזה הוא בדיוק הסטנדרט שתמצאו אצלנו ב-The Brain Embassy TLV. סטנדרט עיצובי באמת-באמת מדהים. יתרה מכך, אנחנו מציעים מגוון חדרי ישיבות מעוצבים שונים לחלוטין. לכל חדר ישיבות יש את האווירה הייחודית שלו, תבנית הצבעים שלו וסגנון הריהוט שלו.

כל חדר ישיבות מתאים לצרכים עסקיים שונים ולמטרות שונות – תלוי מה אתם רוצים להשיג. כל חדר יעניק לישיבה שלכם אווירה שונה. כל חדר מתאים למשתתפים שונים משכבת גיל שונה, משתתפים בלבוש אחר ומשתתפים בתחום מקצועי ועסקי אחר. תוכלו להתאים את החדר לפגישה ולמי שמגיעים אליה בשביל להגדיל את סיכויי ההצלחה שלה. בין חדרי הישיבות שתוכלו לשכור אצלנו נכללים גם:

  • INNOVATION PALACE
  • PLAYGROUND
  • BOUNCE ROOM
  • FLEA MARKET
  • STREET ART
  • PURPLE ROOM
  • THE BOARD ROOM

אלו לא רק שמות – יש להם גם משמעות. רוצים תמונות? קבלו.

בחדרי ישיבות מעוצבים מעצבים גם את האקוסטיקה

בין אם אתם רגישים לצלילים ובין אם לא, בין אם קל לכם להתרכז או שלא, בין אם אתם מתקשים לשמוע אנשים שנוטים ללחוש – אין כמו אקוסטיקה טובה, אקוסטיקה שמלטפת קלות את עור התוף. אקוסטיקה טובה מעודדת פרודוקטיביות, משרה אווירה נעימה, מאפשרת לכולם לשמוע את כולם ומעודדת יצירתיות ופיתוח רעיונות. אנחנו ב-The Brain Embassy TLV דאגנו לעצב גם את האקוסטיקה וליצור חוויה אקוסטית מהפכנית באמצעות פתרונות אקוסטיים פורצי-דרך שיאפשרו לכם לקיים ישיבה נהדרת.

ישיבות שכיף לבוא אליהן כי כיף לשבת בהן

אם קרה לכם שישבתם יותר מדי והייתם חייבים לקום ולהסתובב, לא כי יש לכם קוצים בישבן, אלא פשוט כי כאב לכם – אתם מבינים מהי החשיבות הגדולה הטמונה בישיבה על ריהוט איכותי ומפנק. ריהוט שאוהב את הגוף. ריהוט שהגוף אוהב. ריהוט שמאפשר למשתתפים בישיבה לשבת שעות-על-גבי-שעות בלי לכאוב או להתלונן.

חדרי ישיבות מעוצבים כוללים לרוב גם ריהוט ופתרונות ישיבה איכותיים מאוד בשביל להשלים את החוויה. זה לא שווה אם כיף לעיניים אבל כואב לישבן או לגב. בחדרי הישיבות של The Brain Embassy תיהנו מריהוט איכותי מאוד שנועד במיוחד לישיבה ממושכת. תוכלו לבחור לא רק בריהוט סטנדרטי, אלא גם בפתרונות ישיבה כמו פופים ונדנדות לעידוד היצירתיות. מה שמתאים לכם.