המקום שבו משקמים את התנועה

ורטיגו
ורטיגו

כל כך הרבה אנשים סובלים מבעיות שמגבילות את התנועה שלהם, פוגעת בהם מבחינה אורתופדית, מהפרעות שונות שקשורות לשליטה בגוף, יציבות ושיווי משקל ולא תמיד הם יודעים שמגיעה להם פיזיותרפיה שיכולה לטפל נקודתית בבעיה שלהם. לפעמים המצב ניתן לריפוי מלא ולפעמים לשיפור ניכר בלבד, אבל איזה הבדל יש באיכות החיים כשאתם זוכים לקבל פיזיותרפיה וטיפולים ממוקדים בבעיות שלכם. אין שום סיבה להתרגל להגבלות תנועה כשאתם יכולים להיגמל מהחרדות שלכם בגלל חוסר ביטחון עצמי לאחר פגיעה מסוימת, ואפשר לשקם גם את הדימוי העצמי שלכם וגם את תפקוד הגוף עצמו. זה מתחיל במכון אחד שיכול לסייע לכם ובאבחנה מדויקת ועבודה רבה שתעבדו עם מדריכים ופיזיותרפיסטים שונים על מנת לשפר את מצב הגוף.

ורטיגו אינו גזירת גורל

יש כמה מצבים שגורמים לוורטיגו ולאובדן שיווי המשקל שקרושים לאוזן הפנימית ולהפרת האיזון בתעלות הפנימיות. זה קשור בדרך כלל לדלקת באזור שאחראי על היציבות, לקריסטלים ותזוזה שלהם וזה אפשרי לתקן זאת בפיזיותרפיה הנכונה. טיפול בורטיגו יכול להיעשות בכל מקום על ידי מתן תרגילים שמשקמים לאט לאט את יכולת השליטה המרחבית שלכם ומרגילים את האוזן הפנימית לחזור לאיזון, וזה יכול להיות בנוסף לתרופות שמטפלות בוורטיגו עצמו. לכן, אין סיבה להתפשר על איכות החיים שמגיעה לכם ואתם יכולים לחזור לתפקוד מלא ולהתייצב שוב על מנת לחזור להליכות ולעבודה רגילה.

הנוחות שיש בלקבל את הטיפולים בבית

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של פיזיותרפיה בבית הם שאתם יכולים לעבוד במקום שנוח לכם בו ואתם מרגישים מספיק בטוחים על מנת לעשות תרגילים ולהשתפר. אם אין צורך לנסוע ולהטריח את עצמכם על כל הכאבים ומגבלות התנועה שלכם ואתם מקבלים טיפול מסור בבית. זה יכול להיות בגלל מחלה, בעיה אקוטית שסבלתם ממנה ואושפזתם בגלל או אפילו תאונת דרכים, או הסתבכות של מצב רפואי ישן או פשוט הגיל המתקדם. אתם יכולים לתרגל בבית בפיקוח של פיזיותרפיסטית שמגיעה אליכם ועוזרת לכם ללמוד לעבוד על הגוף שלכם על מנת לשפר את מצבכם ואת הביטחון העצמי שלכם, וזה כבר עוזר לכם לחזור לשגרה שכל כך נחוצה לכם.