חוגגים אחרת: טקס הסיום של תלמידי הישיבה התיכונית נערך בדרייב אין

מסיבת סיום בדרייב אין
מסיבת סיום בדרייב אין. צילום: דיאז אירועים

בישיבת בני עקיבא "הדרום" ברחובות ראו את התמונות המכעיסות של ה"פרום" ונשפי הסיום של בתי הספר התיכונים בירושלים, שם הצטופפו עשרות צעירים בניגוד להנחיות והחליטו לחגוג את מסיבת סיום י"ב בצורה קצת שונה ולפי כל הנהלים. כל משפחה ברכב נפרד צופים בטקס במסכי ענק.

בישיבת בני עקיבא "הדרום" ברחובות החליטו על דרך יצירתית במיוחד לחגוג את סיום י"ב לתלמידים, כל תלמיד יחד עם משפחתו הגרעינית ברכב נפרד. כך עמדו בחניון עפר ענק, למעלה מ- 80 רכבים אל מול מסכי ענק בהם הוקרן טקס הסיום.

הכל פעל בסדר מופתי, אל המקום הגיעו הרכבים והכוונו על ידי סדרנים, במספר שורות ובצורה בה כולם יוכלו לצפות במתרחש. כל משפחה קיבלה אל רכבה ערכה ובה כיבוד ושתיה ארוזים והשתתפו דרך אפליקציה בפעילות אינטרקטיבית וחווייתית שהוקרנה על גבי המסכים.

בסיום דברי הברכה והפעילות התחרותית, נערך טקס הסיום. כל תלמיד י"ב יצא מהרכב לקבלת תעודת סיום ושי וחזר אל משפחתו שהמתינה בתוך הרכב.

- פרסומת -

ראש ישיבת בני עקיבא הדרום הרב דוד טברסקי בירך את התלמידים ואמר: "בדיוק כמו שאנחנו לא מוותרים על אף תלמיד במהלך שש השנים כך גם לא מוותרים על קיום מסיבת סיום מכובדת עבורם. היה ברור לנו שנמצא את הדרך היצירתית לקיים את המסיבה למרות אתגרי הקורונה"