חוזרים לשגרה: איך מחזירים את הילדים לכושר בכיף

חוזרים לכושר
צילומים באדיבות יחסי ציבור קאנטרי סכנין

החופש הגדול מאחורינו ועכשיו חוזרים לשגרה והופכים את הכושר לכיף. קבלו מאתנו כמה דרכים יצירתיות לשמור על ילדים ובני נוער פעילים ומעורבים.

"בעידן הדיגיטלי הנשלט על ידי מסכים ופעילויות בישיבה, מציאת דרכים להפוך את הכושר למהנה עבור ילדים ובני נוער היא אתגר. עם זאת, שילוב פעילות גופנית אינה חייבת להיות משימה מרתיעה או מונוטוני". אבו אלהיגה וליד, בוגר מכון וינגייט, מדריך כושר אישי מקאנטרי סכנין מסביר כי על ידי יצירת התלהבות, יצירתיות אפשר להפוך פעילות גופנית לחוויה מרגשת ומעניק לנו מספר אפשרויות:

ריקוד ותנועה – ערכו מסיבת ריקודים עם מוזיקה אופטימית ותנו לילדים להשתולל ולהציג את תנועות הריקוד הייחודיות שלהם. אפשר לשלב משחקי וידאו מבוסס ריקוד המעודדים פעילות גופנית קיצבית.  

אימונים והרפתקאות  – הפכו את תרגילי האימון להרפתקאות מרגשות על ידי שילוב סיפורים מלאי דימיון. צרו מסלולי מכשולים עם תחנות שונות כמו ניווט בג'ונגלים, קפיצות, כפיפות בטן ועוד.. ועודדו את הילדים להשתמש בדמיונם כשהם משלימים כל משימה. 

- פרסומת -

התנסו בחוגי ספורט – הכירו לילדים מגוון ענפי ספורט באמצעות ימי כיף פתוחים להתנסות. כמו : כדורסל, כדורגל, טניס , ריקוד וכד.. חשיפה זו עוזרת להם לגלות מהם תחומי העניין האהובים עליהם. 

הרפתקאות טבע – הטבע מציע שפע של הזדמנויות לכושר לצד הנאה. 

תכננו מראש טיולים משפחתיים בטבע, טיולי אופניים, מסלולי הליכה המשלבים אתגרים פיזיים כמו עלייה במעלה ההר, הליכה בתוך מסלולי מים, פעילויות קיאקים ואף שילוב שחייה. פעילויות אלה עוזרות לילדים להתחבר לטבע, להינות ולהישאר פעילים. 

משחקי למידה פעילים – שלבו חינוך ופעילות גופנית בחוויית למידה. משחקים המשלבים חיפוש רמזים, ריצה והליכה ממקום למקום. גישה זו תשמור על פעילות גופנית ותשפר את כישוריהם הקוגניטיביים של הילדים.

מחזירים את הילדים לתנועה
צילומים באדיבות יחסי ציבור קאנטרי סכנין.

אימונים אומנותיים – הגדירו מפגש בחוץ או בבית וסמנו אותו באמצעות סרט צבעוני. תנו לילדים סרט צבעוני ואתגרו אותם לרקוד בתוך המתחם המסומן. אלמנטים אומנותיים מוסיפים ריגוש ומעודדים את הילדים לאמץ תנועות של ביטוי עצמי. 

באדיבות: אבו אלהיגה וליד, בוגר מכון וינגייט, מדריך כושר אישי בקאנטרי סכנין