חיפוי אבן – לשדרג את הבית

Paving stones paving background. Installing tools on foreground

חיפוי אבן – לשדרג את הבית

מי שמתעניין בשדרוג של נראות הבית שלו- בוודאי ישמח לשמוע כי ניתן לשדרג את הבית בעזרת הוספת אלמנטים עיצוביים נקודתיים שיכולים להקפיץ את מראה הבית ולשדרג אותו פלאים וכל זאת בעלות נוחה לכיס וללא צורך בעיצוב מחדש של הבית באופן מהותי. אחת מהדרכים לשדרג את נראות הבית היא הוספת חיפוי אבן קיר דקורטיבי שממוקם במקום אסטרטגי בבית שנבחר בתשומת לב בהתייחס לפרמטרים עיצוביים של מיקום נכון של הקיר הדקורטיבי, גודל השטח המחופה, וסוג החיפוי המתאים לשפה העיצובית של הבית. 

במאמר זה נסקור את האפשרויות השונות ליצירת מראה דקורטיבי של חיפוי אבן לקיר

הדבקת אבנים

ניתן להדביק אבנים טבעיות על קירות הבית, זהו אלמנט עיצובי פופולרי מאוד בשנים האחרונות. כאשר מדביקים אבנים טבעיות מדביקים בעצם אבן אבן כאשר האבנים המודבקות הן טבעיות ויוצרות מראה מיוחד של הכנסת הטבע הביתה, יצירת מראה כפרי, חמים ותלת מימדי עם צבע וטקסטורה מעניינים שמקפיץ את מראה החלל. חשוב לבחור במיקום אסטרטגי מבחינה עיצובית, אולי מאחורי מסך הפלזמה אולי בקיר הממוקם בין חללים שונים ועשוי להדגיש את חלוקת החלל. ניתן לשדרג את האפקט על ידי הוספת תאורת ספוטים או תאורת קיר דקורטיבית אחרת שתאיר ותדגיש את קיר האבנים. בנוסף ניתן לשלב מדפי נוי או נישות להצבה של פריטי נוי ואומנות. 

סוגי אבנים לחיפוי אבן על הקיר:

אבן צפחה

אבן צפחה היא אבן רב שכבתית המיובאת מארצות המזרח הרחוק. המראה שלה מיוחד מאד כי היא מכילה בדרך כלל מספר גוונים עשיר ובעל מראה אומנותי היא מתאימה לחיפוי קירות פנים וחוץ. 

אבני פירוק

- פרסומת -

מדובר על לבנים שפורקו מבניינים ישנים ועברו ניקוי. בדרך כלל מדובר על אבנים שפורקו מבניינים ישנים בחו"ל ולכן הן נחשבות ליוקרתיות וייחודיות ומייצגות אותנטיות. החן המיוחד שלהן נעוץ דווקא בכתמי הטיח והמלט שעליהן.

בריקים סינטטים 

מדובר במוצר שמיוצר באופן תעשייתי, בתבניות המכילות מראה של לבנים. מה שנוח בחיפוי זה הוא הדרך הנוחה להדביק אותו: הוא אינו מצריך הדבקה של אבן אבן אלא ניתן להדביק את הלוחות זה לצד זה ולחסוך בזמן עבודה.