חניכים ומדריכים בסניף עזרא בירושלים גייסו עשרות אלפי שקלים להקמת בית מדרש לחניכים ולתושבי השכונה

חניכים ומדריכים בעיצומו של הגיוס. צילום: תנועת עזרא
חניכי ומדריכי סניף "מרכז" ירושלים של תנועת עזרא הצליחו לגייס למעלה מ-80,000 ש"ח לטובת הקמת בית מדרש חווייתי אשר יפעל בסניף ויהווה מקום מפגש רוחני לחניכים ולמדריכים, מעבר לפעילות השוטפת שמתקיימת בסניף.

בית המדרש יתמקד בלימוד קבוע עם חבורות לימוד שבועיות ושיעורים לבוגרים. בנוסף בסניף יבקשו לשים דגש גדול על צבירת חוויות רוחניות, תורניות, ומהנות לחניכים, דרך מסיבות סיום מסכת קבוצתיות, סדנאות מיוחדות לקראת החגים, סיורים סביב תרבות תורנית ועוד.

בתנועת עזרא בירכו ואמרו כי "מדובר ביוזמה שמבקשת להציב חלופה למסיחי הדעת עבור הילדים ובני הנוער. זה דבר משמח מאד לגלות שחניכים ומדריכים פעלו עבור הקמת בית מדרש ונתנו מזמנם עבור הגדלת לימוד התורה".

חניכים ומדריכים בעיצומו של הגיוס. צילום: תנועת עזרא

מרכזת הסניף, יעל פרלה: "החלום שלנו הוא להראות לחניכי הסניף ולנוער בשכונה כאן שעולם הקודש הוא לא רק עוד שיעור בבית ספר, אלא הוא דרך חיינו. אנחנו רוצים לבנות עוד קומה של אהבת תורה ואהבת ה' מעל הבסיסים החזקים שכבר נמצאים בסניף".

מזכ"ל עזרא, הרב יאיר בינשטוק: "זהו אושר גדול לגלות יוזמה שכזו שצומחת מלמטה. הרצון הגדול להגדיל תורה ולהאדירה, וההבנה שהכל קשור גם יחד- פעילות הסניף ולימוד התורה, אלו הם הערכים שבבסיס התנועה במשך מאה שנות פעילותה. זוהי גם קריאת כיוון חשובה עבור חניכי וחניכות הסניף, אבל גם עבור התנועה כולה".