טבעות אירוסין משובצות אבני חן

אם אתם לקראת הצעת נישואין ואתם יודעים שבחירת ליבכם אינה מהנשים שאוהבות את הטבעות הסטנדרטיות, במאמר זה אנו נכיר לכם את טבעות האירוסין המשובצות אבני חן אשר שונות מאוד מהטבעת הקלאסית המשובצת יהלום.

טבעת אירוסין
טבעת אירוסין. צילום: Pixabay

מהן טבעות אירוסין משובצות אבני חן?

לא כל הנשים חולמות על טבעות אירוסין קלאסיות, יש נשים שאוהבות לענוד תכשיטים מיוחדים, לא סטנדרטיים וכאשר זה מגיע לטבעת האירוסין שלהן, הן ללא ספק היו מעדיפות טבעת אירוסין מיוחדת שלא רואים כל יום. אם זה מה שבחירת ליבכם אוהבת, בואו לראות מהן טבעות אירוסין מיוחדות עם אבני חן. לרוב מדובר בטבעות אירוסין אשר אין בהם יהלום אלא אבן חן צבעונית או בגוונים שונים. הייחודיות הנוספת שיש לאבני חן הוא שלעיתים הן מגיעות עם משמעות מיסטית או קבלית ומביאות עימן סגולה למי שעונדת אותן. כך לדוגמא, יש אבני חן עם סגולה לרפואה וכאלו לפריון ואחרות לשפע ופרנסה. אבני החן מרהיבות ביופיין והן מגיעות בגוונים עמוקים או מספר גוונים של צבע מסוים והן מיוחדות מאוד. אבני חן יכולות להיות יקרות מאוד או זולות, מחירן נקבע לפי הקושי של האבן ונדירותה. אבנים אשר מגיעות בסולם הקושי למספר 7 לרוב יהיו יקרות מאוד.

אילו אבני חן קיימות בטבעות אירוסין?

בארץ ובעולם קיימות אבני חן רבות, אספנו מידע על מספר אבני חן יפות לשיבוץ של טבעות אירוסין.

אבן חן קווארץ – אבן הקווארץ מצויה בטבע כחלק מסלעי משקע. זוהי אבן חן אשר גבישיה שקופים למחצה והיא דומה מעט לגווני היהלום. בגלל שקיפות האבן וערבובה עם סלעים נוספים, תוכלו לראות בה גוונים נוספים כמו ורוד, צהוב וירוק בהיר.

אבן חן טורקיז – זוהי אבן חן בגוון ירוק- כחול אטום. זוהי אבן עתיקה מאוד עוד מימי מצריים העתיקה והיא מסמלת אושר בריאות ומזל.

- פרסומת -

אבן חן אודם – אבן החן אודם כשמה כן היא, אבן בצבע אדום. זוהי אחת מאבני החן היקרות שקיימות והיא נוצצת מאוד. גווניה מגיעים נעים בין אדום בהיר לכהה כאשר ככל שהאבן אדומה יותר כך היא עולה יותר ופחות נפוצה.

אבן חן ספיר – אבן בצבע כחול, היא ממשפחת אבן האודם רק שערבוב של מינרלים שונים יוצרים את צבעה הכחול המיוחד. גם זו אבן יקרה מאוד ומיוחדת מאוד

אבן חן אחלמה – מדובר באבן גבישית מיוחדת מאוד בגווני סגול ורוד ולעיתים גם לבן ואדום. גווניה המעורבבים יוצרים את המיוחדות שלה.