ט"ו בשבט הגיע. חג לסוחרי הפירות היבשים

גיא פרוביזור, מנכ"ל "עדן טבע מרקט": "כ-33% מכלל המכירות של שוק הפירות היבשים בישראל מתרכז בחג ט"ו בשבט. סה"כ היקף המכירות של שוק הפירות היבשים בישראל בשנה מוערך בכ-620 מליון ₪".

עירית לוין 17/01/2008

לקראת ט"ו בשבט ערכה רשת "עדן טבע מרקט", בדיקה בנושא שוק הפירות היבשים, ממנה עולה שכ-33% מכלל המכירות של שוק הפירות היבשים בישראל מתרכז סביב חג ט"ו בשבט, כאשר סה"כ היקף המכירות של שוק הפירות היבשים בישראל בשנת 2007 היה כ-600 מליון ₪. הצפי הוא שבשנת 2008 היקף השוק יהיה כ-620 מליון ₪.

גיא פרוביזור, מנכ"ל רשת "עדן טבע מרקט", מדגיש שברשת שלו הדגש הוא על איכות המוצר. לא ייכנס למחלקה מוצר שאינו עומד בסטנדרטים הכי גבוהים ולכן מרבית המוצרים במחלקה מוצגים בתפזורת, וכך יכולה הרשת לשלוט באיכות המוצרים והלקוח יכול לבחור את הסחורה לשביעות רצונו.

- פרסומת -

לצד שוק הפירות היבשים, יש ביקוש גדול לקראת ט"ו בשבט גם לפיצוחים.

בט"ו בשבט הקרוב, צופה מר פרוביזור גידול של 300% במכירות הפירות היבשים והפיצוחים הטבעיים. הגידול יתבסס על המוצרים הרגילים ועל המוצרים המיוחדים אותם ניתן למצוא ברשת, ביניהם פרחי היבסקוס, לימונים מיובשים, פירות יבשים מצופים בדבש ובשוקולד חרובים, אפרסמון מיובש, בננה מיובשת דל סוכר, פפאיה דל סוכר, רמבוטן ליצ'י ועוד.