טיולים מיוחדים בעולם

העולם רחב ידיים, מגוון וססגוני, לכן מפתיע לגלות שמרבית האנשים נוסעים שוב ושוב לאותם המקומות. אם אתם רוצים לחוות את המגוון, לחגוג את המיוחד וליהנות מהשונה, קבלו רשימה של טיולים מיוחדים, למקומות מעניינים.

איסלנד, בין הגייזרים לקרחונים

אם אתם אוהבים טרקים ובדרום אמריקה כבר הייתם, כדאי לנסות את ההפך המוחלט. לדוגמא טרק באיסלנד יהפוך בקלות לאחד הדברים הכי שונים ומיוחדים שעשיתם בחיים. גייזרים לוהטים לצד קרחונים, טרקים ונסיעה ברכבים אמפיביים ובסוף, הפלגה קרוב קרוב אל הלווייתנים.

אריזונה, גרנד קניון עתיק היומין

לטייל בקניון זה לא משהו שנשמע מיוחד, נכון? אבל להגיע לטיול בגרנד קניון זה משהו מעולם אחר. זהו פלא של ממש, עצום בגודלו וגדול מהחיים. הקניון שאפשר לטייל בו לאורך ימים רבים, ארוך כמעט כמו כל מדינת ישראל והוא נחפר לאורך עידנים על ידי נהר הקולורדו העצום. ניתן להגיע למקום על גבי רכבת קלאסית שמעניקה נופך מדהים לכל החוויה. ואם רוצים, אפשר לאחר מכן להמשיך לעיר האורות והקזינו, לאס ווגאס ששוכנת לא רחוק משם.

בא לא לבאלי, טיול עם דרקונים

אינדונזיה לא נמצאת חזק על מפת התיירות הישראלית, אבל היא אחד המקומות שכדאי לבקר בהם ולו פעם אחת. יש שם ג'ונגלים פראיים ופילים, יש שם חופים טרופיים והרי געש עתיקים. במקום חיות הלטאות הגדולות ביותר בעולם (דרקון קומודו) ולראות אחד מהענקים הללו באמצע הטיול – אפילו רק בשביל זה שווה כל החוויה.

ניו זילנד, חוויה אמיתית מהסרטים

- פרסומת -

קשה לתאר במילים ספורות את היופי הפראי של ניו זילנד ואת הטבע שלה, אבל האמת היא שלא ממש צריך. אם ראיתם את אחד מסרטי שר הטבעות, שימו לב שהם לא צולמו על רקע נוף דיגיטלי אלא בנוף האמיתי של ניו זילנד הקסומה. מספרים שבניו זילנד בוצעה קפיצת הבנג'י המקורית הראשונה כך שזה המקום לנסות זאת. חוץ מזה, תוכלו לשלב טרקים עם שיט ולקינוח, ביקור במוזיאון המאורי האותנטי.

מאווי בהוואי, אי ענקי, קסום ושווה

ברוכים הבאים להוואי, ולייתר דיור אל האי מאווי. זו חוויה של ממש לטייל בחופיו או בפנים האי, ואפשר להתפנק גם בריזורטים היוקרתיים. כדאי להצטרף לסיורי בהרי געש רדומים בפארק הלאומי (אפשר להזמין סיור המשולב עם רכיבה על פוני). האי הציורי הזה והמקומיים מסבירי הפנים יהפכו כל רגע בטיול לחוויה בלתי נשכחת.

מרקש, לא רק למרוקאים

היחסים בין מרוקו לבין ישראל הופשרו לא מכבר, וזוהי הזדמנות להכיר את מרקש הייחודית. אתם לא צריכים להיות בעל שורשים מרוקאים או צפון אפריקאים כדי להעריך את הקסם והייחוד של המקום. השוק המקומי הגדול של מרקש הוא לבדו שווה את הטיול. שוק מזרחי אותנטי, ובו מרקידי נחשים וקופים מאולפים, להטוטני אש ואין ספור דוכנים עם כל טוב.