מיהו סגן יו"ר מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא החדש?

הרב ויצמן עם המנכל וסמנכל החינוך. קרדיט: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות עקיבא
הרב יהושע ויצמן ראש ישיבת ההסדר בני עקיבא מעלות מונה בימים האחרונים על ידי הרב דרוקמן לשמש כסגנו ברשת החינוך של בני עקיבא. "הרב ויצמן הוא תלמיד חכם וצמח כתלמיד וכמחנך במוסדות הרשת" בירך הרב דרוקמן.

מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא הודיע היום שהרב יהושע ויצמן, ראש ישיבת ההסדר בני עקיבא מעלות מונה על ידי יו"ר הרשת הרב דרוקמן לשמש כסגנו. הרב ויצמן למד בישיבת בני עקיבא נתיב מאיר ולאחר מכן בישיבת ההסדר בכרם דיבנה, את תחילת ניסיונו המקצועי כמחנך רכש בישיבת בני עקיבא כפר הרא"ה. בשלושים השנה האחרונות הוא עומד כאמור בראש ישיבת ההסדר במעלות שנחשבת לאחת הישיבות הגדולות בציבור הדתי-לאומי.

יו"ר מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא הרב חיים דרוקמן בירך-"הרב ויצמן הוא תלמיד חכם גדול וצמח כתלמיד וכמחנך במוסדות הרשת. זכות היא לנו שהרב נעתר לבקשתנו להצטרף להנהגת הרשת. כל תלמיד חכם שמצטרף זה עוד בחינה חדשה בתורה שאלפי התלמידות והתלמידים יזכו ליהנות מפירותיה."

הרב ויצמן עם המנכל וסמנכל החינוך. קרדיט: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות עקיבא

מנכ"ל הרשת אלחנן גלט בירך גם הוא-"הרב ויצמן הוא מחנך ששמו הולך לפניו. אלפי התלמידים שגדלו בהנהגתו בישיבת ההסדר בני עקיבא מעלות מעידים על משנתו העמוקה והמיוחדת. נפעל מתוך שיתוף פעולה למען הצלחת הרשת והעמקת החינוך הארץ ישראלי והמשנה הציונית דתית לתלמידות ולתלמידים, למורות ולמורים ברשת"
קרדיט: דוברות מרכז ישיבות ואולפנות עקיבא