טיפים למשקיע המתחיל בנכסים ביוון

השקעה בנדל"ן בחו"ל היא בהחלט השקעה שצוברת פופולריות גוברת והולכת בשנים האחרונות. ישראלים רבים מחפשים לגוון את תיק ההשקעות שלהם בהשקעות יצירתיות, תהליך הגלובליזציה וקלות המעבר ממקום למקום המאפיינים את כל העולם בשנים האחרונות גם הם תורמים להורדת רמת החששות ואי הוודאות שהמילה חו"ל מייצגת. אז פה ניתן לכם מספר טיפים כדי לבחור את השקעת הנדל"ן בחו"ל היעילה והבטוחה ביותר. 

בחירת מקום קרוב לישראל

אמנם כל נקודה בחו"ל נמצאת במרחק טיסה, אולם אורך הטיסה הוא בהחלט פקטור משמעותי בזמינות הגישה לנכס, יש טיסות האורכות עשר שעות ויותר ויש טיסות קצרות שבהן נעבור את הים התיכון ישירות לעבר מדינת היעד בטיסה קלילה ונעימה של כשעתיים שלוש. אם תרכשו נכסים ביוון, תקבלו נכסים בחו"ל, שמרחק הטיסה אליהם הוא קצר ונוח כך שלא תצטרכו לחשוב יותר מדי כדי למצוא הזדמנות לקפוץ אל הנכס שלכם. 

אזור תיירותי

אם אתם רוכשים נכס, בוודאי תרצו להשכיר אותו ולהרוויח מעבר לפריוילגיה של נכס שערכו יציב ועולה עם הזמן, גם הכנסה פסיבית של כסף מהשכרת הנכס. השקעת נדל״ן באתונה, שהיא יעד תיירותי פופולרי מאוד, תעניק לכם נכס שניתן להשכירו לתיירים לתקופות קצרות, השכרות לתיירים הן השכרות שבהן התשלום גבוה יותר מהשכרות לדיירים קבועים לטווח ארוך, קניית דירה באתונה, עיר תיירות פופולרית ותוססת, תאפשר לכם השכרה צפופה לתיירים העשויה להניב לכם הכנסה משמעותית. 

אזור עם מוסדות אקדמיה רבים

אם אתם מחפשים נכסים ביוון שיהיו אטרקטיביים להשקעה, אחת האופציות הרווחיות היא נכסים בסביבת מוסד אקדמי. מוסד אקדמי מייצר ביקוש להשכרה למגורים של סטודנטים, נכסים ביוון המושכרים לסטודנטים יאפשרו לכם השכרה למספר שנים ללא צורך להשקיע מדי בדירה. 

אזור עם תעסוקה איכותית לתושבים

- פרסומת -

אזור שיש בו ריכוז של מקומות עבודה רבים, מושך אליו אוכלוסייה המעוניינת להתגורר בקרבת מקום למקום העבודה. קניית דירה באתונה עונה בהחלט על הפרמטר הזה. ממשלת יוון מעניקה הטבות מס משמעותיות לחברות בינלאומיות שרבות מהן בוחרות להקים בה מרכזי תעסוקה, מה שיוצר ביקוש לשכירות של נכסים ביוון.