טכנולוגיות חדשות במיגון פתח הבית

צילום: freepik

אין ספק שבימינו, אבטחה וביטחון אישי הם נושאים מרכזיים לכולנו. זה לא משנה אם ברשותנו רכוש יקר ערך, או אם אנחנו מעדיף חיים מינימליסטים, אבטחת ביתנו צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות. אך רבים מאיתנו מעדיפים ״שלא לחשוב על זה יותר מדי״ ומסתפקים רק בנעילת הדלת וסגירת החלונות. המציאות היא שפורצים הופכים מתוחכמים מיום ליום, ולכן, לא ניתן להישאר אדישים, אלא שעלינו להיות ערים לחידושים טכנולוגיים באבטחת הבית, כמו תריס סורג חשמלי, בית חכם וכו׳ ולאופן שבו נוכל לשלב אותם בביתנו. לכן, במאמר זה נרכז עבורכם את מיטב הטכנולוגיות החדשות ביותר, כדי שתוכלו לדעת בקלות כיצד לשמור על עצמכם ועל ביתכם בטוחים מכל פריצה.  

סורגים ומיגון חלונות 

חלונות ודלתות הם כה טריוויאליים שקשה לנו לדמיין שניתן לשפר את אבטחתן. אך למעשה, בימינו מפותחת טכנולוגיה פורצת דרך שמקשה גם על הפורצים המתוחכמים ביותר. 

תריס סורג חשמלי – סורגים הם אמצעי אבטחה אופטימלי משום שהם לא נפתחים על ידי מנעול חיצוני. עם זאת, הרבה אנשים נרתעים מהם משום שהם נותנים לבית תחושה של כלוב. תריס סורג חשמלי למעשה פותר את הבעיה הזאת, שכאשר הוא מורם, אין שאריות הפוגעות במראה הבית. ולכן, תריס סורג חשמלי מציע הגנה מירבית מבלי לפגוע בנראות. 

מיגון חלונות שקוף – כיום יש מגוון פתרונות לחיזוק חלונות והבית כגון Clear Lock, No-Bar System, מיגון חלונות בליסטי, אל-סורג ועוד. מדובר באמצעי תמיכה חזקים לזכוכית המונעים את התפזרותה במידה ונשברה, ולכן, נמנעת הגישה לבית. 

מערכות אבטחה טכנולוגיות 

- פרסומת -

פריצות נמנעות לא רק בעזרת כוח אלא גם עם מוח. כיום, קיימים מגוון פתרונות טכנולוגיים שמרתיעים פולשים ופורצים מכניסה לבית. 

מערכת תאורה חיצונית – מדובר בתאורה מחוץ לבית שנדלקת באופן אוטומטי כאשר אדם מתקרב. היא מסוגלת להבריח פורצים עוד לפני שהספיקו להתקרב לדלת. 

אינטרקום חכם – אינטרקום עם מצלמה וקודן מספק שכבת הגנה נוספת לביתכם. מכשירים אלו המחוברים לנייד, מיידעים כאשר אדם עומד במפתן הדלת, כך שבמקרה של ניסיון פריצה, נוכל לפנות לרשויות במהרה. 

מערכת לגילוי פריצות – הן מערכות ממוחשבות שבעזרת שימוש בחיישנים וגלאים, מסוגלות להתריע במקרה של הפריצה. מערכות מסוג זה עוקבות אחר משתנים שונים בבית, כגון, מצב החלונות והדלתות, מעקב אחר תנועה בפנים הבית ועוד. המערכות ניתנות לשליטה מרחוק ומתחברות לטכנולוגיה קווית, אלחוטית או סלולרית ומיידעת מוקדי ביטחון בעת פעילות חשודה.

בית חכם – מערכת בית חכם הפך בשנים האחרונות לנפוץ מתמיד וזה בשל יכולתו המדהימה להרתיע מפריצות. למערכות מסוג זה פונקציות המסוגלות ליצור את הרושם שבבית נמצאים אנשים גם כאשר הוא ריק, וזאת על ידי הדלקה וכיבוי סדיר של אורות, מכשירי טלוויזיה ועוד. פונקציות מסוג זה מסוגלות להיות מתוזמנות לזמנים ספציפיים, כך שאם ידעו לכם שתעדרו מביתכם לזמן מה, תוכלו לכוון את המערכת לפעול באופן אוטומטי. בנוסף, מערכת בית חכם מסוגלת להדליק את כל האורות במידה והיא מזהה פריצה, דבר שעשוי להבריח את הפורצים. כמו כן, בית חכם מופעל מרחוק על ידי טלפון נייד, ולא נדרש לשלטים נוספים. 

לסיכום 

אף בית לא שלם ללא מגוון מערכות אבטחה שונות. חיזוק חלונות ותריס סורג חשמלי מספקים לבית חסינות של מבצר, ופתרונות טכנולוגיים חכמים יבטיחו שתהיו צעד לפני הפורצים גם כאשר אינכם בבית. אנחנו מקווים שבעזרת מאמר זה, תוכלו לקחת את הצעד הנכון לעבר בית בטוח ומוגן.